Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН

Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП

Шифр: І254815328/2019/1(7)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 1(7)
Зміст:
Ozolina, Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 / Z. Ozolina, I. Reinholde. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ivanov, D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks / D. Ivanov. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Vernyhora, S. The book as an object of advertising / S. Vernyhora. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет / О. В. Курбан. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Александрович, М. В. Практичні засади редагування перекладів / М. В. Александрович. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhenchenko, M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School / M. Zhenchenko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Автоматизація системи управління видавництвом / В. І. Шпак. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика / В. О. Гандзюк. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів / А. К. Досенко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) / А. Л. Лісневська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаєнко, О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki / О. О. Ісаєнко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту / Н. М. Вернигора. - С.87-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту / Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова. - С.93-94
Куліш, Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка) / Я. О. Куліш. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" / Л. Г. Масімова. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: І254815328/2020/1(9)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 1(9)
Зміст:
Кононенко, Л. М. До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку / Л. М. Кононенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами / О. Д. Гондюл. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, З. В. До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз / З. В. Шевчук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. В. Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання / О. В. Журавська. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудь, І. М. Пошукові системи як інструмент соціокомунікативних структур суспільства / І. М. Рудь. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду / Н. М. Терещенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, В. П. Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід / В. П. Здановська. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Вища школа чи заклад вищої освіти? / В. Л. Іващенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Хром’як, Яна. Імплементація зелених технологій у бібліотеку / Я. Хром’як. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Широкова, Ірина. Особливості взаємодії Українського інституту книги із цільовою аудиторією / І. Широкова. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.103-106
Крохмальний, Р. О. Паростки весняної студентської наукової комунікації / Р. О. Крохмальний. - С.107-108
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)




    Воскобойнікова-Гузєва, О. В.
    Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства [Текст] / О. В. Воскобойнікова-Гузєва // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 69-76. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- бібліотекознавство -- наукова школа -- науково-дослідний інститут -- наукові дослідження
Анотація: Статтю присвячено аналізу діяльності провідних науково-дослідних установ у галузі бібліотекознавства в Україні на сучасному етапі. З використанням методологічної бази системного підходу та методики контент-аналізу наукових публікацій і ресурсів відкритого доступу, автор досліджує здобутки українського бібліотекознавства. Мета статті – аналіз основних напрямів діяльності наукових установ галузі у 2010-х рр., проблематики дисертаційних досліджень, спрямованих на вдосконалення діяльності бібліотечного соціального інституту, розвиток фахової комунікації через наукові заходи та періодику. Серед основних об’єктів дослідження – Інститут бібліотекознавства, Інститут інформаційних технологій та Центр досліджень соціальних комунікацій Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського; Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського; Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН України. У статті також проаналізовано здобутки наукових шкіл Харківської державної академії культури, Київського національного університету культури і мистецтв, Національного університету «Львівська політехніка». Зроблено висновок, що до основних тенденції бібліотекознавчих досліджень, здійснених у науково-дослідних центрах – провідних бібліотеках та закладах вищої освіти України, можна віднести: розвиток міждисциплінарних досліджень, в яких бібліотечний соціальний інститут постає активним складником суспільних комунікацій, глобальних інформаційних обмінів та інформаційних впливів; появу досліджень, присвячених науково-інформаційному супроводу галузевої науки (освітянської, аграрної) в умовах євроінтеграції та глобалізаційних процесів; дослідження бібліотеки з позицій медіапростору, зокрема в системі суспільного використання соціальних медіа, або як рівноправного партнера з його творення; підсилення уваги до взаємодії та скоординованого формування консолідованих інформаційних ресурсів бібліотек, архівів та музеїв. Продовженням дослідження може стати вивчення досвіду і перспектив міжнародного співробітництва у сфері наукової діяльності у галузі бібліотекознавства, а також бібліотекознавчої проблематики, яка висвітлюється у засобах наукової комунікації – у фахових виданнях, на наукових форумах тощо

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Воскобойнікова-Гузєва, О. В.
    Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / О. В. Воскобойнікова-Гузєва // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 53-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- державна інформаційна політика -- робота в умовах пандемії -- професійні асоціації
Анотація: Актуальність вивчення першого досвіду діяльності бібліотечно-інформаційних установ світу в період панде-мії коронавірусу COVID-19, яка охопила світ навесні 2020 р., обґрунтовується важливістю врахування висновків і прогнозів, які вже зробили бібліотеки, архіви та інші заклади культури з точки зору внутрішньосистемної організації, а також міжгалузевими прогнозами подальшого розвитку культурних індустрій, куди ми можемо віднести бібліотечні та архівні установи. Метоюстатті є дослідження реагування національних бібліотек та архівів світу, національних та міждержавних професійних асоціацій на виклики, що постали перед бібліо-течно-інформаційними установами світу в умовах пандемії коронавірусу та аналізу прогнозів щодо змін у фор-мах та умовах діяльності цих установ. У дослідженні використано методи аналізу, синтезу та узагальнення інформації з відкритих джерел, метод прогнозування та оцінки експертних думок.В основу дослідження, а особливо формування прогнозних висновків, покладено матеріали опитуван-ня про вплив СOVID-19, проведеного Конференцією директорів національних бібліотек світу (CDNL) спільно з ІФЛА у квітні 2020 р. Для прогнозування наслідків для бібліотечно-інформаційних систем варто враховувати реакцію держави, оскільки організація та підтримка систем, що забезпечують суспільство доступом до інфор-мації, є складовою державної інформаційної політики. Важливим підґрунтям такого прогнозування має бути аналіз діяльності та реакції самих національних закладів — бібліотек, архівів, музеїв, та їхніх професійних об’єднань, асоціацій. У сукупності отримана інформація може надати більш-менш цілісну картину поглядів і прогнозів щодо виходу з кризи, яка прогнозується як наслідок довготривалого карантину, або ж більш ефек-тивних дій у випадку повторення карантинних заходів

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)