316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)


Шифр: І254815328/2019/1(7)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 1(7)
Зміст:
Ozolina, Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 / Z. Ozolina, I. Reinholde. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ivanov, D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks / D. Ivanov. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Vernyhora, S. The book as an object of advertising / S. Vernyhora. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет / О. В. Курбан. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Александрович, М. В. Практичні засади редагування перекладів / М. В. Александрович. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhenchenko, M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School / M. Zhenchenko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Автоматизація системи управління видавництвом / В. І. Шпак. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика / В. О. Гандзюк. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів / А. К. Досенко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) / А. Л. Лісневська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаєнко, О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki / О. О. Ісаєнко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту / Н. М. Вернигора. - С.87-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту / Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова. - С.93-94
Куліш, Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка) / Я. О. Куліш. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" / Л. Г. Масімова. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: І254815328/2019/2(8)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 2(8)
Зміст:
Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. / О. М. Бикова. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» / О. Д. Гондюл. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони» / Д. Іванов. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації / Т. І. Куцай. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір / І. В. Погребняк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні / А. К. Досенко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Хамедова, О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму / О. А. Хамедова. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушина, В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) / В. М. Пастушина. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух» / Н. С. Подоляка. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років / М. C. Васьків. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу») / І. І. Стамбол. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі / Н. М. Терещенко. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Феринська, А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України / А. І. Феринська. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів / К. Д. Сосєдко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Щиглинська, М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture / М. М. Щиглинська. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: І254815328/2020/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 2 (10)
Зміст:
Афанасьєв, І. Ю. Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Крячок, К. Л. Інноваційні проєкти інклюзивного книговидання (на прикладі інтерактивнтої книжки із завданнями для розвитку та корекції мовленнєвого апарату у дітей з вадами слуху, зору та психофізичними відхиленнями) / К. Л. Крячок. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Розвиток української блогосфери: теоретичні аспекти аналізу / А. К. Досенко, В. О. Гандзюк. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Історія київської бібліотеки для дітей в іменнах / О. Є. Матвійчук, Н. Р. Петрощук. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції досліджень у бібліотекознавстві в українській та європейській науці / І. І. Стамбол. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Я. С. Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України / Я. С. Фруктова, А. П. Драч. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. В. Комунізм та ностальгія. Журба за комунізмом у роботах есеїстів з Центрально-Східної Європи та Балкан / Д. В. Іванов. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Соціокультурний потенціал освітянських бібліотек / О. Є. Матвійчук. - С.58-59
Слюсаренко, Анжела. Булінг у школі: висвітлення проблеми у соціальній мережі "Facebook" / А. Слюсаренко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020) / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЖ / ЖНМ / 061 / Сучасні медіадослідження / 10 / ДОП



    Гандзюк, В. О.
    Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика [Текст] / В. О. Гандзюк // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 54-57. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
радіомовлення -- ефір -- формат -- контент -- новини -- українська музика
Анотація: На прикладі програмної продукції радіостанції «Львівська хвиля» у статті розглянуто радіо як потужний засіб масової інформації, який визначає рівень демократизації суспільства та його розвиток. Послуговуючись загальнонауковими методами наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення), дослідник з’ясовує основні принципи формування програмної концепції, цільове, жанрово-тематичне та аудиторне призначення передач української fm-радіостанції «Львівська хвиля». Зокрема автор статті наводить відомості про те, що ефір радіостанції на 80 % складають музичні програми, 20 % припадає на новини та рекламу. Науковець детально зупиняється на інформаційно-аналітичних програмах «Львівської хвилі», вивчає концептуальні засади кожної з програм, називає спільні засоби мовлення, що зумовлюють впізнаваність радіостанції, вказує також на відмінності, що створюють орігінальне ефірне тло кожної окремої програми. Вивчено і описано такі програми і рубрики «Львівської хвилі»: інформаційно-аналітична програма «Хороші аналізи» та її рубрики «Слово не горобець», «Чисті числа» (ведучі Володко Лучишин та Ірина Мартинюк), інформаційна програма «Акценти» (ведучі Ірина Вовк та Андрій Бурда), ток-шоу «Наживо» (ведучий Андрій Великий), аналітично-дискусійне шоу «Момент істини» (ведучий Володко Лучишин), музична програма «Хронологія успіху» (автор і ведучий Андрій Антонюк), музична програма «Jazz Pro» (ведучий Ігор Мосєсов), проєкт «Наші», спецпроєкти «Радіопузики», «Фантазії на асфальті», «небесна сотня. Львівщина», радіостанція в мережі Інтернет «РІДНЕ.online». Зроблено висновок, що радіо «Львівська хвиля» вдало формує власне, оригінальне наповнення ефіру, дотримується жанрів радіожурналістики та формули успіху радіо – гарний і бадьорий настрій, дружня й невимушена атмосфера, жива розмова; оперативно інформує слухачів про актуальні та важливі події в країні та світі; журналісти створюють якісний контент – інформаційні, аналітичні, розважальні та музичні програми.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Гандзюк, В. О.
    Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") [Текст] / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
телебачення -- маніпуляція -- пропаганда -- ранкове телешоу -- психологічний вплив -- громадська думка
Анотація: У статті здійснено спробу проаналізувати прийоми психологічного впливу телебачення на глядачів. Зокре-ма, визначено вплив ранкового шоу «Сніданок з 1+1» на формування громадської думки, розглянуто засоби впли-ву та зацікавлення глядача.Актуальність теми дослідження зумовлена маніпуляцією свідомістю громадян, яку здійснює телебачення. Діяльність ЗМІ має важливі суспільно-політичні наслідки. Зокрема, ранкові телешоу пропагують ідеї, погляди, вчення, здійснюють соціальне управління шляхом формування громадської думки, вироблення певних установок, спонукають людину до тих чи тих вчинків.Для вивчення стратегії маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа було застосовано низку методів. Зокрема, за допомогою методу спостереження здійснено аналіз зазначеної ранкової телевізійної про-грами. Для дослідження явищ у процесі їх виникнення та в динаміці розвитку застосовано історичний метод. Системний підхід до наукового пошуку дав змогу комплексно розглянути стратегію маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа.У ході дослідження було зроблено такі висновки. Маніпуляція масовою свідомістю становить набір пев-них технологій панування, серед яких найважливішим елементом є саме засоби масової інформації. «Сніда-нок з 1+1» — одна з найдовших ранкових програм. Для того щоб зацікавити глядача, у ній використовуються різноманітні методи впливу, які дають змогу збільшити рейтинг. Головною ознакою програми є висвітлення суспільно-політичних, культурних, розважальних подій, застосування маніпулятивних технологій у сюжетах з метою привертання та утримання уваги реципієнта. За результатами дослідження виокремлено низку най-популярніших маніпулятивних прийомів, які задіяні в «Сніданку з 1+1»: «анонімний авторитет», «ефект при-сутності», «емоційний резонанс» «стереотипізація», «напівправда». За допомогою таких прийомів роботи з інформацією здійснюється вплив на свідомість глядачів, формуючи таким чином громадську думку про певні події та явища.
Дод.точки доступу:
Дяченко, М. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Досенко, А. К.
    Розвиток української блогосфери: теоретичні аспекти аналізу [Текст] / А. К. Досенко, В. О. Гандзюк // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2(10). - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
блог -- блогери -- типологія -- клеймо -- стигматизація
Дод.точки доступу:
Гандзюк, В. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)