Гладкова, В. М.
    Акмеологічні аспекти проектування кар’єри сучасного менеджера. [Текст] / В. М. Гладкова, О. А. Горчакова // Акмеологія в Україні: теорія і практика : всеукраїнський науковий журнал. - 2010. - № 1. - С. 40-50
ДРНТІ

Рубрики: Акмеологія

Дод.точки доступу:
Горчакова, О. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


А023683702/2010/1

    Акмеологія в Україні: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць / Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Небокрай, 2010 - .
   № 1. - 2010. - 30.00 грн.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


331.548:159.923(075.8)
Г 52


    Гладкова, В. М.
    Профорієнтація : навчальний посібник / В. М. Гладкова. - Львів : Новий Світ-2000, 2007. - 160 с. - ISBN 966-418-025-4 : 39.96 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійне-технічне навчання--Консюльтації--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- професійна консультація -- класифікація професій -- професійна освіта -- професіограма -- професіологія -- професійний добір -- допрофесійна підготовка -- психодіагностика -- психомоторна організація людини
Анотація: Посібник присвячений формуванню профорієнтаційної компетентності студентів - майбутніх фахівців у різних галузях.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


37.013
Г 52


    Гладкова, В. М.
    Основи акмеології : підручник / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - Львів : Новий Світ - 2000, 2015. - 319 с. - ISBN 966-418-039-4 : 115.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Освіта--Підручники для вищих навчальних закладів

   Психологія--Психоаналіз


   Історія


Кл.слова (ненормовані):
синергетичний -- катаболе -- акме
Дод.точки доступу:
Пожарський, С. Д.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН

Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


37.013(075)
Г 52


    Гладкова, В. М.
    Основи акмеології [Текст] : підручник / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 320 с. - ISBN 966-418-039-4 : 228.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Підручник--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
виникнення акме -- акме-етапи -- досконалість -- синергетика -- особистісне зростання
Дод.точки доступу:
Пожарський, С. Д.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


331.548:159.923(075.8)
Г 52


    Гладкова, В. М.
    Профорієнтація [Текст] : навчальний посібник / В. М. Гладкова. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 160 с. - ISBN 966-418-025-4 : 195.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Профорієнтація--Навчальний посібник--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- професіологія -- професійний добір -- професійна консультація -- допрофесійна підготовка -- методи профорієнтації

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


37.013
Ф 94


   
    Фундаментальна акмеологія - наука ХХІ століття [Текст] : монографія / редактор: В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - Київ : Інтерсервіс, 2019. - 206 с. - ISBN 978-617-696-876-4 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- acmeology -- катабологія -- catabology
Дод.точки доступу:
Гладкова, В. М. \редактор.\
Пожарський, С. Д. \редактор.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: Н057263/2021/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст:
Матвіїв, Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - С.7-13
Казакевич, О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. Казакевич. - С.14-20
Мурзіна, О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря / О. Мурзіна. - С.21-29
Гладкова, В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти / В. Гладкова. - С.30-36
Проценко, О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті / О. Проценко, О. Мельниченко. - С.37-45
Ханикіна, Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - С.46-55
Сараєва, І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку / І. Сараєва. - С.56-63
Мосьпан, Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - С.64-71
Сисоєв, О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) / О. Сисоєв. - С.72-80
Андрійчук, В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід / В. Андрійчук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Гладкова, В.
    Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 87-99, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна компетентність -- акмесинергетичний супровід -- менеджер -- освіта -- самовдосконалення -- стажування -- тренінг
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення кваліфікації керівників освітніх закладів. Розкрито особливості професійного самовдосконалення менеджера закладу освіти, що відбувається у формі стажування. Наведено загальну програму стажування зазначеної категорії керівного складу закладу освіти, здійснювану в очно-дистанційній формі. Для забезпечення ефективного самовдосконалення рекомендовану систему акмеологічних тренінгів для формування акмеологічної компетентності. Заключним етапом у формуванні акмеологічної компетентності менеджера закладу освіти є акме-синергетичний супровід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Гладкова, В.
    Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 336-343, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічні аспекти -- акмеологічні інваріанти -- відповідальна професійна поведінка -- професіоналізм -- професійно-особистісний розвиток -- професійна етика -- професійна відповідальність -- соціономічний профіль
Анотація: У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю. Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійноособистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін. Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Гладкова, В.
    Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю [Електронний ресурс] / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 280-293, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.280293. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акметехнологія -- акместратегія -- методологічний підхід -- методологічний принцип -- продуктивна діяльність -- фахівець соціономічного профілю
Анотація: У статті висвітлені результати теоретичного аналізу методологічних засад акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівців соціономічного профілю. Зазначено, що найбільш розробленим на сьогодні є функціонально-рольовий підхід та особистісно-діяльнісний підхід. Наразі науковці пропонують для аналізу діяльності фахівця соціономічного профілю суб’єктно-акмеологічний акмесинергетичний підходи. Методологічні принципи розвитку творчої особистості фахівця соціономічного профілю щільно взаємопов’язані між собою й утворюють систему: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації – колективної своєрідності; антропологічний; вивчення загального в окремому та через окреме; одночасного вивчення людини та її діяльності; необхідності вивчення людини в ланцюжку: індивід-особистість – суб’єкт праці – індивідуальність; системноструктурний принцип; історизму; гуманізму; розвитку; єдності психіки і діяльності; відображення – суб’єкта; детермінізму – самодетермінізму. Розглянуті методологічні принципи визначають методологічний простір дослідження, його специфіку та орієнтацію. Вони уможливлюють акмесинергетичну специфіку фахівця соціономічного профілю як особистості, що розвивається, самовдосконалюється, суб’єктний характер такого розвитку та самовдосконалення, що спрямовані на всебічне розкриття її внутрішнього потенціалу, досягнення найвищого рівня.Стосовно окремої особистості як члена суспільства акместратегія – це система життєзабезпечення акмецінностей і потреб саморозвитку, самоактуалізації особистості, що досягає акмецілі в продуктах діяльності. Результат реалізації акместратегій і входження в нове середовище, згідно загального акмеологічного закону розвитку продуктивної компетентності фахівця, виявляється в процесі зворотного зв’язку на тактичному, оперативному і стратегічному рівнях. Процес розробки та реалізації акместратегіі покликаний вирішувати питання формування і подальшого вдосконалення професійних структур як фундаменту побудови продуктивної авторської системи діяльності та досягнення продуктивної компетентності фахівця в ній. Реалізація акместратегій у професійній діяльності фахівця соціономічного профілю здійснюється за допомогою акметехнологій. Суттєвою рисою акметехнологіі є процес цілеутворення. В акметехнології ця центральна проблема розглядається з позиції втілення шуканого образу результату в духовний продукт у властивостях суб’єктів діяльності, що задовольняє заздалегідь сформульованим вимогам. Акмеологічні технології враховують багаторівневість взаємодії, відносин і взаємин. Важливими елементами акметехнологій є теоретичні моделі діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Юйцзін, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1