> Шифр: П860805/2017/10 Журнал 2017р. № 10 Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3. Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6. Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7. даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16. Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18. Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20. Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21. Михайленко, Т. перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літературне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28. Онопрієнко, О. Інтегроація у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32. Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35. Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв. Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43. Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45. Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв. Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52. Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв. Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви. Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58. Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60. Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62. Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Г 56 Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / Ірена Гнат> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 63–64. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Національно-патріотичне виховання--творчо-пошуковий проект--початкова школа Кл.слова (ненормовані): національно-патріотичне виховання -- метод проектів -- проектна діяльність -- творчо-пошуковий проект -- любов до Батьківщини -- історія рідного міста -- культура рідного краю -- початкова школа Анотація: У статті представлено творчо-пошуковий проект на тему: "Ми – маленькі львів’яни" для учнів початкової школи. Мета проекту: дослідити історичне минуле міста Львова. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни [Текст] / І. Гнат> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 63–64. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |