Д 70 Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 24 Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409. №27. - 2017. - 108 с. - 54.65 грн.
Рубрики: Педагогіка--Збірники Психологія--Збірники Кл.слова (ненормовані): компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання, Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів, Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 24 Дячок, Н. В. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 91-94
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна психологія--Професійна педагогіка Кл.слова (ненормовані): акмеологія -- міждисциплінарність -- міждисциплінарний підхід -- психологія праці -- фізіологія праці Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: П225817115/2020/33 Журнал 2020р. № 33 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа. - С.8-16 Кл.слова: акмеологічна, андрагогічна, аксіологічна Желанова, В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу / В. В. Желанова. - С.17-23 Кл.слова: рефлексивна, рефлексіогенез, компетентність Мельниченко, О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти / О. В. Мельниченко. - С.24-30 Кл.слова: андрагогіка, саморозвиток, самоосвіта Стеблецький, А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти / А. Л. Стеблецький. - С.31-40 Кл.слова: освітній процес, викладач, неупередженість Козир, М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти / М. В. Козир. - С.41-47 Кл.слова: компетентність, інформаційний, інформаційно-комунікаційна Леонтьєва, І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога / І. В. Леонтьєва. - С.48-56 Кл.слова: професійна підготовка, ігрові технології, педагогічні дисципліни Тадеуш, О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. М. Тадеуш. - С.57-69 Кл.слова: партнерство, компетентність, інтроверсифікаційнй Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти / Н. В. Дячок. - С.70-75 Кл.слова: мобільність, неперервна освтіа, конкурентноспроможність Михалюк, А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів / А. М. Михалюк. - С.76-79 Кл.слова: майбутній педагог, інтерактивний, методи навчання Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Учбова література: ФПО / ТІП / 011 / Професійно-педагогічна культура: Педагогічна майстерність / 9 / ДОП |
Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Дячок. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.8 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): мобільність -- неперервна освтіа -- конкурентноспроможність Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної мобільності як показника неперервної педагогічної освіти. Представлено структуру професійної мобільності вчителя, яка складається з чотирьох компонентів: особистісний, когнітивний, комунікативний, діяльнісний. На основі компонентів і показників виокремлено рівні професійної мобільності вчителя: репродуктивний, базовий, продуктивний. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |