> Шифр: Н057263/2017/1/2 Журнал 2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13 Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20 Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25 Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33 Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37 Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45 Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50 Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56 Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60 Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65 Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70 Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74 Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80 Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87 Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92 Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98 Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109 Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115 Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121 Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126 Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131 Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138 Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144 Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149 Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155 Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160 Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови [Електронний ресурс] / Н. Замотаєва. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): викладачі -- гуманітарні дисципліни -- військові навчальні заклади -- культуротворча компетентність -- культуротворчий підхід -- професійна компетентність Анотація: У статті здійснено ґрунтовний аналіз теоретичних основ дослідження актуальної проблеми розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу у системі післядипломної педагогічної освіти, доведено визначальну роль культуротворчості для формування компетентних військових педагогів-гуманітаріїв. Обґрунтовано сутність культуротворчої компетентності викладача гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу, визначено її структуру та критерії розвитку. Встановлено, що серед психолого-педагогічних умов формування культуротворчої компетентності розглядають такі: створення сприятливого мікроклімату у навчальному середовищі, спрямованого на задоволення освітніх потреб особистості; налагодження діалогічної взаємодії усіх суб’єктів навчально-виховного процесу; використання активних технологій навчання. Їх реалізація забезпечить активізацію творчих можливостей, розвиток уяви, образного мислення, здатності до творчості викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |