Д 70 Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
Рубрики: Освіта--Історія--Конференції Освіта--Професійна--Конференції Психологія Педагогіка--Соціальна Філологія Технології--Інновації Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\ Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\ Міністерство освіти і науки України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) |
> Шифр: П860805/2017/6 Журнал 2017р. № 6 Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару. - С.1–4. - Бібліогр.: 4 назви. Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус. - С.5–9. - Бібліогр.: 4 назви. Вітковська, Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів / Лідія Вітковська. - С.10–12. Карнаухова, Т. Урок української мови в 2 класі / Тетяна Карнаухова. - С.12–14. Зінченко, Н. Вчимося писати есе / Наталія Зінченко. - С.14–15. Ялоза, О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас / Ольга Ялоза. - С.16–17. - Бібліогр.: 4 назви. Гладченко, О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика) / Олена Гладченко. - С.18–19. Мочульська, Л. Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська. - С.20–22. Васютіна, Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв. Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган. - С.26–32. - Бібліогр.: 7 назв. Кулик, Л. Інтерактивний урок з основ здоров’я у 3 класі / Ліна Кулик. - С.33–35. Бех, М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех. - С.35–40. - Бібліогр.: 11 назв. Охрімчук, Р. З американського зошита / Раїса Охрімчук. - С.41–44. Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко. - С.45–46. - Бібліогр.: 10 назв. Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко. - С.47–50. Жулковський, Б. Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки / Богдан Жулковський. - С.51–54. - Бібліогр.: 10 назв. Лісовець, О. Сценарій відкриття табірної зміни у пришкільному таборі / Олена Лісовець. - С.55–56. Шкльода, С. Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі / Світлана Шкльода. - С.57. Дармопук, Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров’я молодших школярів : (з досвіду роботи) / Н. В. Дармопук. - С.59–60. Кропивка, В. Гуманна педагогіка – майбутнє суспільства / Віра Кропивка. - С.61. Степаненко, С. Через родину пізнай дитину / Софія Степаненко. - С.62. Сторожук, Л. Світ живої природи / Людмила Сторожук. - С.63. Скороход, Н. Архітектура м. Суми. Дитячий парк "Казка" / Наталія Скороход. - С.64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
К 17 Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Творче мислення--метод порівняння--молодші школярі Науковці --персоналії--наукова діяльність Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- науковці -- персоналії -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів. Дод.точки доступу: Савченко О. Я., Олександра Яківна (1942) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П225817115/2017/28 Журнал 2017р. № 28 Ващенко, Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку / Л. М. Ващенко. - С.4-11 Хоружа, Л. Л Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) / Л. Л Хоружа. - С.12-15 Калініченко, Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення / Л. М. Калініченко. - С.16-22 Богуш, А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш. - С.23-27 Ogrodzka-Mazur, E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies / E. Ogrodzka-Mazur. - С.28-33 Астаф’єва, М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову / М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко. - С.34-42 Дика, Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи) / Н. М. Дика. - С.43-48 Козир, М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки / М. В. Козир. - С.49-53 Мельник, Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект / Н. І. Мельник. - С.54-60 Мельниченко, О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Мельниченко. - С.61-65 Сливка, Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка. - С.66-72 Стеблецький, А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу / А. Л. Стеблецький. - С.73-78 Сопова, Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти / Д. О. Сопова. - С.79-84 Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2) |
Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) [Текст] / Людмила Калініченко> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Калініченко, Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення [Текст] / Л. М. Калініченко> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 16-22 Кл.слова (ненормовані): пізнавальна активність -- пізнавальна самостійність -- розумовий розвиток -- творче мислення Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Савченко на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2) |
К 17 Калініченко, Л. М. Формування творчого мислення молодших школярів: ґенеза ідей українських психологів і педагогів : навчальний посібник / Л. М. Калініченко. - Київ : Ліра-К, 2017. - 95 с. : фот. - (Навчальний посібник). - Бібліогр.: с. 90-95. - 300 прим.. - ISBN 978-617-7507-78-8 : 35.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток особистості--мислення--Навчальні видання Примірників всього: 3 Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |