Шифр: П225817115/2022/38
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2022р. № 38 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США / М. Братко. - С.6-13
Бойчук, Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти / Н. Голота, О. Бріка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Єпіхіна, М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі / М. Єпіхіна. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії / В. Желанова, М. Козир : 44-50
Кипиченко, Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет / І. Леонтьєва. - С.57-62
Мордовцева, М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів / М. Мордовцева. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору / С. Паламар, М. Науменко. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу / О. Половіна, І. Кондратець. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Камінська, С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання / С. Камінська, О. Тирон. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)




    Каналс-Ботінес, М.
    Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 20-23, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
навички цифрової грамотності -- самосприйняття компетенцій цифрової грамотності -- літературне читання -- викладання мови
Анотація: Стаття присвячена висвітленню основних положень щодо впровадження проекту DILECTINGS як комплексу заходів для всіх учасників освітнього процесу з розвитку цифрової грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Когут, І.
Ралуй, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)