> Шифр: У411512/2018/13/15 Журнал 2018р. № 13/15 Половенко, О. В. Безперервна освіта педагога за індивідуальною освітньою траєкторією / О. В. Половенко, Л. М. Кірішко. - С.67–93. Бєлік, Т. А. Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування / Т. А. Бєлік, Н. Г. Пугачова, І. В. Ільїнова. - С.64–66. Калошин, В. Ф. Педагогіка співробітництва: необхідність, сутність, практика / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.46–63. - Бібліогр.: 7 назв. Байло, В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. В. Байло. - С.33–45. - Бібліогр.: 5 назв. Українець, Т. Л. Упровадження партнерських відносин між школою та громадою, організаціями, фондами, установами / Т. Л. Українець. - С.30–32. Антонюк, Л. В. Демократизація освітньої діяльності як підґрунтя громадсько-активної школи / Л. В. Антонюк. - С.27–29. Хімін, Н. В. Громадсько-активна школа як засіб управління якістю освіти / Н. В. Хімін. - С.25–26. Климко, Л. В. Розбудова регіональної мережі громадсько-активних шкіл за умов освітніх змін / Л. В. Климко. - С.20–24. Лютко, О. М. Мотиваційний менеджмент: моделі реалізації / О. М. Лютко. - С.14–19. - Бібліогр.: 8 назв. Тарасова, В. Г. Програма розвитку гімназії / В. Г. Тарасова. - С.6–13. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
К 49 Климко, Л. В. Розбудова регіональної мережі громадсько-активних шкіл за умов освітніх змін / Л. В. Климко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 13/15. - С. 20–24.
Рубрики: Навчальні заклади--громадсько-активні школи--регіональна мережа--Україна--Рівненська область Кл.слова (ненормовані): громадсько-активні школи -- волонтерство -- безперервне навчання Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: У411512/2019/10/12 Журнал 2019р. № 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 2–6. Рубрики: Школи--громадсько-активні школи--соціальне партнерство--Україна Кл.слова (ненормовані): партнерство -- громадсько-активні школи -- інноваційна діяльність -- соціальне партнерство Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: У411512/2019/22/24 Журнал 2019р. № 22/24 Назарець, Л. С. Інноваційна діяльність закладу освіти / Л. С. Назарець. - С.2–4. Демченко, О. М. Індивідуальний освітній маршрут педагога – специфічна інновація в системі підвищення кваліфікації педагогів / О. М. Демченко. - С.5–12. Браткова, Г. М. Стан готовності закладів загальної середньої освіти до здійснення інноваційної діяльності / Г. М. Браткова. - С.13–19. Вознюк, Г. Ф. Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога / Г. Ф. Вознюк, Н. Л. Мельнікова. - С.20–53. - Бібліогр.: 45 назв. Кішман, М. В. Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителів / М. В. Кішман. - С.54–70. - Бібліогр.: 6 назв. Бісик, В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі загальної середньої освіти / В. В. Бісик. - С.71–79. - Бібліогр.: 13 назв. Климко, Л. В. Інноваційне освітнє середовище в умовах реформування освіти / Л. В. Климко. - С.80–82. - Бібліогр.: 7 назв. Лисенко, О. Інноваційні підходи до організації методичної роботи в закладх освіти / О. Лисенко. - С.83–84. Хімін, Н. Інноваційний простір закладу освіти: практичний аспект / Н. Хімін. - С.85–97. Антонюк, Л. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес / Л. Антонюк. - С.88–91. - Бібліогр.: 9 назв. Коломис, А. Психологічна готовність педагогів до інноваційної діяльності / А. Коломис. - С.92–95. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Климко, Л. В. Інноваційне освітнє середовище в умовах реформування освіти / Л. В. Климко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 22/24. - С. 80–82. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- професійна підготовка -- підготовка вчителів -- освітній простір Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: У411512/2020/25/27 Журнал 2020р. № 25/27 Василенко, Н. В. Реформа профільної освіти як складова становлення нової української школи / Н. В. Василенко. - С.2–35. Климко, Л. В. Управлінський інтернет-клуб: популяризація ідей В. О. Сухомлинського / Л. В. Климко. - С.36–38. Кумановська, В. В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентноті вчителя / В. В. Кумановська. - С.39–79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Климко, Л. В. Управлінський інтернет-клуб: популяризація ідей В. О. Сухомлинського / Л. В. Климко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 25/27(649-651). - С. 36–38. Рубрики: Управління школою--Інтернет-клуби--Ідеї В. О. Сухомлинського Кл.слова (ненормовані): інтернет-клуби -- управління школою -- управлінські інтернет-клуби -- популяризація ідей В. О. Сухомлинського -- український педагог -- ідеї В. О. Сухомлинського Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |