> Шифр: О283150799/2015/4 Журнал 2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст. Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст. Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст. Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст. Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст. Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст. Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст. Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст. Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст. Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст. Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст. Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст. Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст. Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст. Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст. Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст. Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст. Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст. Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: О283150799/2014/2 Журнал 2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст. Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст. Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст. Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст. Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст. Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст. Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст. Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст. Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст. Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст. Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст. Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст. Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст. Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст. Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст. Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст. Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст. Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: О283150799/2018/3/4 Журнал 2018р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Башкір, О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст. Мартьянова, М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст. Антипін, Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) / Є. Антипін. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст. Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст. Стойко, К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії / К. Стойко. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів / Г. Іванюк. - С.68-82. - Бібліогр. в кінці ст. Музика, О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів / О. Музика. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст. Бульвінська, О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) / О. Бульвінська. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст. Бірюкова, Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - С.107-117. - Бібліогр. в кінці ст. Субашкевич, І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності / І. Субашкевич. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст. Паламар, С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор / С. Паламар. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст. Галатюк, Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - С.139-150. - Бібліогр. в кінці ст. Удовіченко, Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури / Л. Удовіченко. - С.151-160. - Бібліогр. в кінці ст. Беседа, Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Н. Беседа, О. Воробйов. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст. Ребуха, Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха. - С.173-184. - Бібліогр. в кінці ст. Корнят, В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів / В. Корнят. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі / Л. Козак, І. Швидка. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст. Ошуркевич, Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти / Н. Ошуркевич. - С.209-221. - Бібліогр. в кінці ст. Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель / Т. Філімонова. - С.222-233. - Бібліогр. в кінці ст. Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі / І. Когут. - С.234-245. - Бібліогр. в кінці ст. Хома, Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу / Т. Хома, М. Малеш. - С.246-258 Стеблюк, С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу / С. Стеблюк. - С.259-270. - Бібліогр. в кінці ст. Кучаковська, Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти / Г. Кучаковська. - С.271-282. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії / Ю. Скиба. - С.283-298. - Бібліогр. в кінці ст. Соломаха, А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії / А. Соломаха. - С.299-308. - Бібліогр. в кінці ст. Головатенко, Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі / Т. Головатенко. - С.309-320. - Бібліогр. в кінці ст. Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія / Н. Бхіндер. - С.321-336. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: П875300957/2019/3/4 Журнал 2019р. Вип. 3/4 Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15 Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23 Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30 Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36 Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44 Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51 Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58 Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66 Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76 Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83 Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89 Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95 Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102 Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110 Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116 Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122 Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128 Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137 Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144 Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152 Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160 Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167 Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173 Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180 Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187 Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога [Текст] / Р. Павлюк, І. Когут> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 59-66, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5966 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): накова комунікація -- проєктна діяльгість -- дослідницька компетентність Дод.точки доступу: Когут, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. В. Когут. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 85-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): критерії -- показники -- рівні -- професійно-педагогічна комунікативна компетентність -- майбутній вчитель Анотація: У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійнопедагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: П225817115/2022/38 Журнал 2022р. № 38 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Братко, М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США / М. Братко. - С.6-13 Бойчук, Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст. Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Гаращенко, Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст. Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти / Н. Голота, О. Бріка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Єпіхіна, М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі / М. Єпіхіна. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Желанова, В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії / В. Желанова, М. Козир : 44-50 Кипиченко, Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. Леонтьєва, І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет / І. Леонтьєва. - С.57-62 Мордовцева, М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів / М. Мордовцева. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Паламар, С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору / С. Паламар, М. Науменко. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст. Половіна, О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу / О. Половіна, І. Кондратець. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст. Цюман, Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст. Камінська, С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання / С. Камінська, О. Тирон. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / І. Когут. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 234-245, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.3281. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- зміст -- комунікація -- компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- професійно-педагогічна комунікативна компетентність -- освіта -- професійно-педагогічні комунікації -- формування Анотація: Розглянуто поняття інформаційної компетентності, професійнопедагогічної комунікативної компетентності у майбутнього вчителя. Охарактеризовано структуру професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя, обґрунтовано специфіку комунікативної діяльності педагога. Окреслено важливу складову професійнопедагогічної комунікативної компетентності педагога в освітньому середовищі – інформаційну компетентність. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 20-23, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): навички цифрової грамотності -- самосприйняття компетенцій цифрової грамотності -- літературне читання -- викладання мови Анотація: Стаття присвячена висвітленню основних положень щодо впровадження проекту DILECTINGS як комплексу заходів для всіх учасників освітнього процесу з розвитку цифрової грамотності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Когут, І. Ралуй, А. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. В. Когут. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 63-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |