> Шифр: С325934233/2020/26/4 Журнал 2020р. т.26 № 4 Федорук, O. Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада" / O. Федорук. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст. Бойко, Н. Іронічність як відчуття дійсності (на прикладі малої прози О. Кониського) / Н. Бойко. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст. Руснак, І. Поетика фейлетону "Подєбрадський чичероне" Миколи Чирського / І. Руснак. - С.131-137. - Бібліогр. в кінці ст. Колошук, Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка / Н. Колошук. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст. Semenist, I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) / I. Semenist. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст. Katerynych, P. Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects / P. Katerynych. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст. Васьків, М. Особливості журналістських публікацій В’ячеслава Медведя — колумніста / М. Васьків. - С.159-171. - Бібліогр. в кінці ст. Гольцева, М. Експресивний МА-подяка у дипломатичному дискурсі Ради Безпеки ООН / М. Гольцева. - С.172-176. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Л580023252/2021/17 Журнал 2021р. № 17 Астрахан, Н. Металітература як спосіб оприявнення метареальності: на шляху до нової картини світу / Н. Астрахан. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст. Бовсунівська, Т. Сучасний роман у світлі фреймової поетики / Т. Бовсунівська. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст. Гуль, О. Рослинний компонент як складник духовності віри вовк:самоідентифікація в контексті творчості / О. Гуль, А. Брацкі. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст. Zhygun, S. Reticence as a strategy of women’s autobiographies in soviet times: a case study of Ivanenko’s "Always in Life" (1986) / S. Zhygun. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст. Козлов, Р. Три чоловічі романи про революцію гідності: поетика і міфологія майдану / Р. Козлов. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Колошук, Н. Образ-імідж В. Петрова (Домонтовича) у спогадах та листуванні його сучасників-емігрантів / Н. Колошук. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст. Подвишенний, О. Вплив західної культури на становлення карпатської України в романі "Сонце з заходу" Уласа Самчука / О. Подвишенний. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст. Терехова, І. Творча інтерпретація фольклорного фітоніма "перекотиполе" в українській літературі ХІХ ст. / І. Терехова. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст. Трофименко, А. Жанрові особливості літератури жахів / А. Трофименко. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст. Бровко, О. Інтермедіальне прочитання української літератури / О. Бровко. - С.81-83. - Бібліогр. в кінці ст. Бондарева, О. Як нам досліджувати ідентичність? / О. Бондарева. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Колошук, Н. Образ-імідж В. Петрова (Домонтовича) у спогадах та листуванні його сучасників-емігрантів [Текст] / Н. Колошук> // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 17. - С. 45-54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): нефікційна література -- образ-імідж -- мемуаристика -- епістолярій -- реальний персонаж -- фікційний персонаж -- моральна оцінка Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Колошук, Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка / Н. Колошук> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 138-144, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): тріада Віра — Надія — Любов -- лірика -- шістдесятники -- дисидентство -- поетичні символи Анотація: Предметом дослідження стали два вірші поетів-шістдесятників — «Три сестри» Б. Окуджави та «Віра — Надія — Любов» Є. Сверстюка. Ї х об’єднує символічнии образтріада християнських великомучениць. Метою статті є з’ясування відмінностеи у розвитку національних культур колишнього СРСР, які зумовлюють подальші розходження в сучасніи ментальності громадян краї н, що зрештою розділилися. Для досягнення цієї мети було застосовано метод порівняльно-герменевтичного тлумачення текстів. Постановка проблеми. Персоніфіковані образи Віри, Надії , Любові у вірші Б. Окуджави «Три сестри» постають перед ліричним героєм як первні и ого особистісного існування, вірність яким виправдовує поета, що почувається боржником перед життям і сучасниками. Натомість вірш Є. Сверстюка «Віра — Надія — Любов» розкриває глибокии суспільно-історичнии підтекст у світлі мемуарних свідчень про трагічні долі украї нських дисидентівшістдесятників. Мотив неминучості трагічного вибору на хресному шляху домінує в и ого образно-смисловіи структурі. У результаті дослідження з’ясовано, що порівняно з піснею Б. Окуджави в Є. Сверстюка відчутнішими є символічнии план притчі та зв’язок із релігіи ною традицією. Ліричнии голос украї нського дисидента зіткании із відголосів не буденного для радянської Украї ни культурного тексту — з агіографії , із переслідуваного и підпільного церковного життя, із повстанської лірики часів Другої світової віи ни, із забороненої публіцистики борців за національне відродження. Украї нські дисиденти бачили свою місію інакше, ніж ї хні сучасники в Росії , звідси и глибокии сакральнии смисл образів тріади великомучениць, і молитовнии настріи , і трагічнии пафос віршів Сверстюка, присвячених братам-дисидентам. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |