Шифр: Ф375529/2015/8
   Журнал

Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 1995 - . - ISSN 2305-76452522-4662. - Виходить щомісячно
2015р. № 8 (237)
Зміст:
Луніна, Інна Олександрівна. Міжнародні тенденції реформування податкових систем у післякризовий період 2008-2014 рр. та уроки для України / І. О. Луніна, Н. Б. Фролова. - С.7-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: податкові надходження, фінансово-економічна криза, консолідація державних фінансів
Копич, Р. І. Суперечливий характер фіскальних стимулів у США в період 2009-2010 рр / Р. І. Копич. - С.21-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фіскальна політика США, світова фінансова криза, процентна ставка
Науменкова, С. В. Фінансові репресії в механізмі прихованого переміщення державного боргу: форми та інструменти / С. В. Науменкова, В. І. Міщенко. - С.31-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний борг, фінансова репресія, інфляція
Диба, М. І. Суверенні фонди на ринку капіталів / М. І. Диба, І. В. Краснова. - С.56-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суверенні фонди, інвестиційна стратегія, фінансові активи
Матвійчук, А. В. Використання системи випереджальних індикаторів для прогнозування негативних зрушень на фінансовому ринку України / А. В. Матвійчук, І. І. Стрельченко. - С.74-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: випереджальні індикатори, фінансова криза, кластеризація волатильності
Стецько, М. В. Вплив імовірності дефолту на ставку витрат підприємства на позичений капітал / М. В. Стецько. - С.88-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: позичений капітал, імовірність дефолту, кредитний рейтинг
Заворотній, P. І. Стереометричний підхід у оцінці динаміки господарського розвитку підприємства / P. І. Заворотній. - С.101-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вартісно-орієнтоване управління, визначник матриці, грошова додана вартість
Кондратюк, С. Я. Генезис бюджету у Великобританії крізь призму конституційної історії та парламентаризму / С. Я. Кондратюк. - С.114-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: генезис бюджету, Велика хартія вольнестей, БІлль про права
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


373.3.016:613
В 12


    Ващенко, О. М.
    Абетка харчування. Їмо правильно : навчально-методичний посібник для вчителів 1 класу / О. М. Ващенко , С. О. Свириденко ; рецензент: Н. В. Харченко, С. М. Кондратюк. - Київ : [б. в.], 2015. - 31 с. - 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Основи здоров’я--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- енергія -- правильне харчування -- поживні речовини
Дод.точки доступу:
Свириденко, С. О.
Харченко, Н. В. \рецензент.\
Кондратюк, С. М. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


37.016(076)
Ч-75


    Чорновіл, Оксана.
    Абетка харчування. Їмо правильно! : робочий зошит для 1 класу / Оксана Чорновіл ; рецензент: Н. В. Харченко, С. М. Кондратюк, Л. О. Богачук. - Київ : [б. в.], 2015. - 24 с. : цв. ил. - 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Основи здоров'я--Робочі зошити

Кл.слова (ненормовані):
правила харчування -- енергія -- повноцінне харчування -- продукти -- білки -- жири -- вуглеводи -- вітаміни -- мінерали
Дод.точки доступу:
Харченко, Н. В. \рецензент.\
Кондратюк, С. М. \рецензент.\
Богачук, Л. О. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


37.016
В 12


    Ващенко, О. М.
    Абетка харчування. Їмо правильно : навчально-методичний посібник для вчителів 3 класу / О. М. Ващенко , С. О. Свириденко ; рецензент: Н. В. Харченко, С. М. Кондратюк. - Київ : [б. в.], 2015. - 39 с. - 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Основи здоров’я--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- енергія -- правильне харчування -- поживні речовини
Дод.точки доступу:
Свириденко, С. О.
Харченко, Н. В. \рецензент.\
Кондратюк, С. М. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


37.016(076)
Ч-75


    Чорновіл, Оксана.
    Абетка харчування. Їмо правильно! [Текст] : робочий зошит для 3 класу / Оксана Чорновіл. - Київ : [б. в.], 2015. - 22 с. : ил. - 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Основи здоров'я--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
молочні продукти -- овочі -- фрукти -- зернові продукти -- вітаміни -- мінерали -- риба -- м'ясо -- яйця
Дод.точки доступу:
Харченко, Н. В. \рецензент.\
Кондратюк, С. М. \рецензент.\
Богачук, Л. О. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


Шифр: В353859/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4-10
Молчанюк, К. Лепбук - розвивальна книжка з індивідуальним характером / К. Молчанюк. - С.11-17
Кл.слова: розвиток творчих здібностей, тематичний лепбук, сімейний лепбук
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / О. Безсонова. - С.18-24
Кл.слова: тренінг-лабораторія, дошкільне дитинство, формування успішної особистості
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Л. Лохвицька. - С.25-33
Кл.слова: моральне виховання
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Л. Чернишова. - С.34-35
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Г. Бєлєнька, С. Кондратюк. - С.36-42
Як поліпшити апетит дитини : Пам'ятка для вихователя. - С.43
Якщо дитина відмовляється від їжі : Пам'ятка для батьків. - С.44
Організовуємо режимні моменти, пов'язані з харчуванням дітей, правильно : Тест для самодіагностики. - С.45-47
Джемула, Г. як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків і вихавателів / Г. Джемула. - С.48-53
Всесвітній день перелітних птахів. - С.54
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : Сценарій музичної розваги до Всесвітнього дня перелітних птахів / Г. Джемула. - С.56-60
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.61-68
Кл.слова: пізнавальна діяльність, мисленнєва діяльність
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.69-71
Кл.слова: елементарні математичні уявлення
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Кондратюк, С. Я.
    Генезис бюджету у Великобританії крізь призму конституційної історії та парламентаризму [Текст] / С. Я. Кондратюк // Фінанси України. - Київ, 2015. - № 8(237). - С. 114-127. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
генезис бюджету -- Велика хартія вольнестей -- БІлль про права

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)





    Бєлєнька, Г.
    Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування [Текст] / Г. Бєлєнька, С. Кондратюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 3. - С. 36-42

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П225817115/2021/35
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 35 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Гаращенко, Л.
    Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 63-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти дошкільного віку -- книжка-картинка -- методика складання розповіді -- креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)





    Кондратюк, С.
    Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Кондратюк, І. Кушнір. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 110-124, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- ігрова діяльність -- класифікація ігрової діяльності -- психотехнічні вправи -- психологічні ігри
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи до використання ігор психологічного спрямування у закладах дошкільної освіти. З’ясовано необхідність врахування класифікації ігор в процесі організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку з виокремленням групи ігор психологічного спрямування. Доведено, що усвідомлення та визначення спільних суттєвих ознак ігор педагогічного та психологічного спрямування є основою класифікації та забезпечує якість освітнього впливу на дітей. Уточнено поняття «психологічні ігри», що беруть початок від психотехнічних вправ, і які широко використовують під час проведення психологічних тренінгів і спрямовані на розвиток психічних процесів та властивостей особистості. Виокремлено складники психотехнічних вправ, що є елементами психологічних ігор. Обґрунтовано взаємозв’язок дидактичних ігор та ігор психологічного спрямування. Розроблено комплексну модель ігор психологічного спрямування, що враховує різні сфери психічного розвитку особистості дитини дошкільного віку: когнітивну, соціальну, емоційну, вольову та є складником дидактичних ігор. Одним із видів таких ігор є кінозологічні вправи, що забезпечують баланс емоційного та фізичного складника. Структуровано способи впливу психологічних ігор на розвиток таких психічних процесів особистості дошкільника, як: відчуття, сприйняття, мислення, свідомість, мова, пам’ять, уява; розвиток вольових якостей, проактивності, самоповаги, розвиток навичок спілкування, розвиток міжпівкульної спеціалізації, розвиток почуття доброзичливості; зняття напруженості, невротичних станів, страхів. Ефективність впровадження в освітній процес різноманітних ігор психологічного спрямування залежить від професіоналізму педагогів та забезпечить розв’язання конкретних завдань практичного характеру, що дозволить поліпшити освітній процес та комунікацію всіх його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнір, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)