Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: Н057263/2017/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13
Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20
Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25
Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33
Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37
Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45
Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50
Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56
Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60
Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65
Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70
Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74
Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80
Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87
Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98
Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109
Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115
Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121
Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126
Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131
Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138
Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144
Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149
Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155
Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160
Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: Н057263/2017/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, С. Interdisciplinary studies in education / С. Сисоєва. - С.7-11
Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко. - С.12-19
Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.19-26
Сопова, Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс / Д. Сопова. - С.26-31
Мачинська, Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська. - С.32-38
Цехмістер, Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.39-45
Мельниченко, О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні / О. Мельниченко. - С.45-50
Євдокимов, В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів / В. Євдокимов. - С.51-56
Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський. - С.56-60
Іваній, І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. Іваній. - С.61-67
Меняйло, В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. Меняйло. - С.67-75
Шакотько, В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті / В. Шакотько. - С.76-83
Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко. - С.84-89
Косенко, Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості / Ю. Косенко. - С.90-94
Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання / Т. Дерека, В. Туманова. - С.95-100
Ромашенко, В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко. - С.101-105
Короткова, Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації / Ю. Короткова. - С.106-112
Кажан, Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE / Ю. Кажан. - С.112-118
Золотько, Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти / Ю. Золотько. - С.119-124
Закревська, C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська. - С.125-129
Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук. - С.130-136
Козак, Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід / Л. Козак. - С.136-142
Воєвутко, Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко. - С.143-149
Загородня, А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект / А. Загородня. - С.150-154
Євтушенко, Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.155-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЗФВС / СП / 017 / Акмеологія у фізичному вихованні / 9 / ОСН

Шифр: П875300957/2017/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3
Зміст:
Ху, Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Ж. Ху. - С.7-13
Сін, Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України / Ч. Сін. - С.14-17
Кошіль, О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект / О. Кошіль. - С.18-22
Грищук, Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні / Ю. Грищук. - С.23-27
Козак, Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції / Л. Козак. - С.27-33
Кристопчук, Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус / Т. Кристопчук. - С.34-38
Закревська, С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти / С. Закревська. - С.39-43
Гордійчук, С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу / С. Гордійчук. - С.44-52
Батечко, Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.53-59
Лозова, О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів / О. Лозова. - С.60-65
Зуєва, Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів» / Л. Зуєва. - С.66-71
Синекоп, О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців / О. Синекоп. - С.71-77
Власюк, О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз / О. Власюк. - С.78-83
Кифенко, А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. Кифенко. - С.84-88
Пшенична, Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична. - С.89-94
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.95-99
Брушневська, І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення / І. Брушневська. - С.100-105
Титаренко, І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти / І. Титаренко. - С.106-111
Пищик, О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів / О. Пищик. - С.111-116
Редько, С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. Редько. - С.116-122
Чуйко, С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту / С. Чуйко. - С.123-128
Chernykh, О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development / О. Chernykh. - С.129-134
Фінгерман, О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників / О. Фінгерман. - С.135-140
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Кристопчук, Т.
    Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус [Текст] / Т. Кристопчук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 34-38 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Т.
    Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 130-136, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- діагностика -- дуальна система
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Т.
    Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 122-126, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)122126 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальна освіта -- мовна політика -- мультикультурність -- полікультурність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Т. Є..
    Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 127-134

Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- вчитель -- спеціальність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)



Шифр: П875300957/2019/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1/2
Зміст:
Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14
Кл.слова: виховання, методологія, освіта
Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28
Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід
Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36
Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність
Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44
Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО
Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51
Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта
Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59
Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів
Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69
Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування
Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77
Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція
Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87
Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми
Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99
Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка
Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99
Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання
Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105
Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти
Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112
Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт
Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119
Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Т.
    Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу [Текст] / Т. Кристопчук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 106-112, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.106112 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
професійний стандарт -- педагогічна діяльність -- національний стандарт

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)