> Шифр: Н057263/2013/3/4 Журнал 2013р. Вип. 3/4 Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11 Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17 Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24 Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31 Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37 Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45 Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51 Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74 Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78 Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84 Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102 Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109 Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134 Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Н057263/2017/1/2 Журнал 2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13 Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20 Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25 Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33 Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37 Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45 Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50 Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56 Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60 Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65 Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70 Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74 Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80 Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87 Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92 Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98 Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109 Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115 Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121 Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126 Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131 Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138 Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144 Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149 Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155 Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160 Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: Н057263/2017/3/4 Журнал 2017р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Сисоєва, С. Interdisciplinary studies in education / С. Сисоєва. - С.7-11 Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко. - С.12-19 Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.19-26 Сопова, Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс / Д. Сопова. - С.26-31 Мачинська, Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська. - С.32-38 Цехмістер, Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.39-45 Мельниченко, О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні / О. Мельниченко. - С.45-50 Євдокимов, В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів / В. Євдокимов. - С.51-56 Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський. - С.56-60 Іваній, І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. Іваній. - С.61-67 Меняйло, В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. Меняйло. - С.67-75 Шакотько, В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті / В. Шакотько. - С.76-83 Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко. - С.84-89 Косенко, Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості / Ю. Косенко. - С.90-94 Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання / Т. Дерека, В. Туманова. - С.95-100 Ромашенко, В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко. - С.101-105 Короткова, Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації / Ю. Короткова. - С.106-112 Кажан, Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE / Ю. Кажан. - С.112-118 Золотько, Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти / Ю. Золотько. - С.119-124 Закревська, C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська. - С.125-129 Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук. - С.130-136 Козак, Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід / Л. Козак. - С.136-142 Воєвутко, Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко. - С.143-149 Загородня, А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект / А. Загородня. - С.150-154 Євтушенко, Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.155-160 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) Учбова література: ФЗФВС / СП / 017 / Акмеологія у фізичному вихованні / 9 / ОСН |
> Шифр: П875300957/2017/3 Журнал 2017р. Вип. 3 Ху, Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Ж. Ху. - С.7-13 Сін, Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України / Ч. Сін. - С.14-17 Кошіль, О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект / О. Кошіль. - С.18-22 Грищук, Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні / Ю. Грищук. - С.23-27 Козак, Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції / Л. Козак. - С.27-33 Кристопчук, Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус / Т. Кристопчук. - С.34-38 Закревська, С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти / С. Закревська. - С.39-43 Гордійчук, С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу / С. Гордійчук. - С.44-52 Батечко, Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.53-59 Лозова, О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів / О. Лозова. - С.60-65 Зуєва, Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів» / Л. Зуєва. - С.66-71 Синекоп, О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців / О. Синекоп. - С.71-77 Власюк, О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз / О. Власюк. - С.78-83 Кифенко, А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. Кифенко. - С.84-88 Пшенична, Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична. - С.89-94 Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.95-99 Брушневська, І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення / І. Брушневська. - С.100-105 Титаренко, І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти / І. Титаренко. - С.106-111 Пищик, О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів / О. Пищик. - С.111-116 Редько, С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. Редько. - С.116-122 Чуйко, С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту / С. Чуйко. - С.123-128 Chernykh, О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development / О. Chernykh. - С.129-134 Фінгерман, О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників / О. Фінгерман. - С.135-140 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус [Текст] / Т. Кристопчук> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 34-38 . - ISSN 2078-1687 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 130-136, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- діагностика -- дуальна система Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 122-126, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)122126 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): білінгвальна освіта -- мовна політика -- мультикультурність -- полікультурність Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Є.. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 127-134 Кл.слова (ненормовані): підготовка -- вчитель -- спеціальність Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: П875300957/2019/1/2 Журнал 2019р. Вип. 1/2 Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14 Кл.слова: виховання, методологія, освіта Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28 Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36 Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44 Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51 Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59 Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69 Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77 Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87 Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99 Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99 Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105 Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112 Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119 Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: Н057263/2019/2 Журнал 2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15 Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21 Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27 Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34 Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40 Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45 Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51 Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57 Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62 Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67 Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71 Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77 Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82 Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу [Текст] / Т. Кристопчук> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 106-112, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.106112 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): професійний стандарт -- педагогічна діяльність -- національний стандарт Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |