> Шифр: П875300957/2018/1/2 Журнал 2018р. Вип. 1/2 Бондар, В. Сучасний дискурс компонентів методологічних досліджень у педагогічній системі / В. Бондар, О. Божок. - С.7-14 Кл.слова: методологія, система, структура методології Кулик, О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови / О. Кулик. - С.15-21 Батечко, Н. Conceptual bases of adaptation of ukraine’s higher education to the standards of education quality of the european area / Н. Батечко. - С.22-31 Дурдас, А. Розвиток університетської освіти франції: історичний аспект / А. Дурдас. - С.32-37 Куземко, Л. Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання / Л. Куземко, О. Мойсак. - С.38-44 Каленик, О. Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю / О. Каленик, Т. Цареградська. - С.45-50 Лисенко, О. Удосконалення професійної компетентності викладачів як передумова якісної медичної освіти / О. Лисенко. - С.51-56 Ткаченко, Т. Профілактика та корекція порушень постави учнів 1–4 класів на уроках фізичної культури / Т. Ткаченко. - С.57-65 Ошуркевич, Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку / Н. Ошуркевич. - С.65-73 Ушаков, А. Виховання одухотвореного образу людини культури в інформаційну епоху / А. Ушаков. - С.73-81 Бовт, А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту / А. Бовт. - С.82-87 Блажевич, В. Формування виконавських умінь учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання гри на гітарі / В. Блажевич. - С.88-92 Папушина, В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) / В. Папушина. - С.93-100 Стамбульська, Т. Культура мовлення особистості як історико-соціальне явище / Т. Стамбульська. - С.101-107 Журавльова, Л. Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією / Л. Журавльова. - С.108-115 Пальчикова, О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів / О. Пальчикова. - С.116-123 Гуляк, О. Іноземна мова як чинник професійної самореалізації студента / О. Гуляк. - С.124-130 Вавіліна, С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна. - С.131-138 Кульбашна, Я. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування / Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.139-145 Середа, І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу / І. Середа. - С.146-152 Михновецька, І. Дослідження рівня соціального розвитку дошкільників із синдромом дауна в умовах інклюзивної групи / І. Михновецька. - С.153-160 Лещій, Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.161-167 Сташук, О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище / О. Сташук. - С.168-177 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: О190803/2018/4 Журнал 2018р. № 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14 Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31 Прохоренко, Л. Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39 Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52 Данілавічюте, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічюте. - С.53-64 Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74 Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87 Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 65-74 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): фізична культура -- фізичне виховання -- культурологічний підхід -- фізкультурно-оздоровча робота -- порушення розвитку -- діти зі складними порушеннями розвитку -- оздоровча парадигма Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Лещій, Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 161-167, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.16167 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): порушеннями розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: О190803/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви. Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв. Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв. Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв. Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв. Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв. Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв. Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Фізкультурно-оздоровча робота--Організація Кл.слова (ненормовані): порушення розвитку -- навчально-реабілітаційні центри -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- навчально-реабілітаційні центри -- системний підхід -- реабілітаційна робота Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |