> Шифр: Р037191601/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Давимуха, С. А. Теоретико-методологічний дискурс сучасного регіонального інноваційного розвитку / С. А. Давимуха, Л. І. Федулова. - С.5-16. - Бібліогр. в кінці ст. Іщук, С. О. Промисловість регіонів України: тенденції і проблеми розвитку / С. О. Іщук. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Беновська, Л. Я. Територіальна громада як суб’єкт регулювання розвитку територій: теоретичні аспекти / Л. Я. Беновська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст. ТкаченкоО., О. Потенціал розвитку просторової інтеграції бізнесу в регіонах України: аналіз та оцінювання / О. ТкаченкоО. - С.48-56. - Библиогр. в конце ст. Лутчин, Н. П. Якість життя і чинник освіти у фокусі регіональних обмежень населення України / Н. П. Лутчин, О. С. Гренькевич. - С.57-68. - Библиогр. в конце ст. Ярошевич, Н. Б. Методичні підходи до розрахунку адресної грошової компенсації на основі встановлення норм транспортної рухомості пільгових категорій населення / Н. Б. Ярошевич, І. Ю. Кондрат, М. В. Ливдар. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст. Дуб, А. Р. Трансформація механізму фінансування охорони здоров’я: виклики для об’єднаних територіальних громад / А. Р. Дуб. - С.76-84. - Библиогр. в конце ст. Сухіна, О. М. Методологічний підхід до визначення розміру екологічної ренти / О. М. Сухіна. - С.85-93. - Библиогр. в конце ст. Заблоцький, М. Б. Регулювання балансу фізичного і грошового ВВП для стабілізації споживчих цін в Україні / М. Б. Заблоцький. - С.94-101. - Библиогр. в конце ст. Мельник, М. І. Інституційне забезпечення розвитку ІТ-сектору в Україні: основні проблеми та пріоритетні напрями вдосконалення / М. І. Мельник. - С.102-110. - Библиогр. в конце ст. Магас, В. М. Конкурентна політика на ринку нафтопродуктів України: загальнодержавний контекст і регіональна специфіка / В. М. Магас, К. С. Кантур. - С.111-119. - Библиогр. в конце ст. Куйбіда, С. В. Концептуальні засади структурної політики держави в умовах глобалізації / С. В. Куйбіда. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст. Берегова, Г. І. Вплив індивідуальної синергії продавця на ефект виторгу / Г. І. Берегова, В. Н. Гладунський. - С.126-131. - Библиогр. в конце ст. Лижва, Е. Реформа місцевого самоврядування в Польщі у 1990-ті роки - перебіг, регіонів ЄС / Е. Лижва. - С.132-142. - Библиогр. в конце ст. Черкас, Н. І. Структурні детермінанти регіональної конкурентоспроможності: досвід регіонів ЄС / Н. І. Черкас. - С.143-151. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-0905 Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив -- маркетинг територій Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: А598210844/2018/5/6 Журнал 2018р. № 5/6 Перевозова, І. В. Підходи до розуміння сутності поняття "стратегічне управління" / І. В. Перевозова, А. О. Устенко, О. Я. Малинка. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст. Ясинська, О. Г. Принципи взаємовпливу циклів змін довгострокових тенденцій в індустрії моди / О. Г. Ясинська. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст. Карденете, М. А. Чи може одностороння відміна тарифів збільшити економічне зростання країни? Приклад з ЄС і Україною / М. А. Карденете, К. М. Дельгадо, О. Нехай. - С.18-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кім, Р. Б. Вплив країни походження на іерархічний процес створення справедливого споживацького бренду / Р. Б. Кім. - С.33-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кукса, І. М. Обгрунтування державного втручання у сфери креативних індустрій / І. М. Кукса, Т. О. Пєтухова. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мамонова, Г. В. Ефективність використання інтелектуального капіталу / Г. В. Мамонова, В. М. Дерев’янко. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст. Точиліна, І. В. Управління ризиками в оподаткуванні як фактор зниження тичку на суб’єктів малого та середнього підприємництва / І. В. Точиліна. - С.64-70. - Бібліогр. в кінці ст. Дерев’янко, В. І. Технікоекономічна модель агроенергичної садиби як складової відтворення техногенно порушених земель / В. І. Дерев’янко, С. М. Дутка. - С.71-88. - Бібліогр. в кінці ст. Войтко, С. В. SWOT-аналіз сфери ні-тесн технологій України / С. В. Войтко, К. М. Куксенко. - С.89-96. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Перевозова, І. В. Підходи до розуміння сутності поняття "стратегічне управління" / І. В. Перевозова, А. О. Устенко, О. Я. Малинка> // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 5/6. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Кл.слова (ненормовані): деривація поняття "стратегічнеуправління" -- зміни бізнес-середовища -- коаліція учасників бізнесу -- конгломерат знань -- система управлінських впливів Дод.точки доступу: Устенко, А. О. Малинка, О. Я. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |