> Шифр: П739395/2013/ 3/4 Журнал 2013р. 3/4 Грет, М. Я Блоги як складова наукової комунікації / М. Я Грет. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: БЛОГИ, ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ, ІНФОРМАЦІЯ Кіца, М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РЕКЛАМА, МОНІТОРИНГ, ІЛЮСТРАЦІЇ Проців, 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства / 3. Д. Проців. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ ВИДАННЯ, ХРОНІКА НТШ Грет, Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств / Г. П. Грет, В. С. Пайкова. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ, ФОНД ОПЛАТИ ПРАЦІ, ОПЛАТА ПРАЦІ Мудра, І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. М. Мудра. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, ГАЗЕТИ Сеньківський, В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу / В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Сеньківська Н. Є., Петрів Ю. І., Калиній І. В. Кл.слова: ФУНКЦІЯ НАЛЕЖНОСТІ, ЛІНГВІСТИЧНА ЗМІННА, ТЕРМ-МНОЖИНА Пальчевський, Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ, СИСТЕМА ЗАХИСТУ Петрів, Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань / Ю. І. Петрів. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ФАКТОР, ЯКІСТЬ ФАЛЬЦЮВАННЯ, КНИЖКОВІ БЛОКИ Дурняк, Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги / Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець. - С.47-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КНИГА, ПРОЕКТУВАННЯ, АЛГОРИТМ Кузін, М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації / М. О. Кузін. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НЕОДНОРІДНІ МЕТАЛІЧНІ СИСТЕМИ, МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЕКТУВАННЯ ПОКРИТТІВ Гавенко, С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків / С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик. - С.65-67. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: АРОМАТИЗАТОР, АРОМОЛАК, ВІДБИТКИ ОФСЕТНОГО ДРУКУ Маїк, В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих / В. 3. Маїк [и др.]. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Дурняк Б. В., Голоб Г., С. Брацко, Т. Г. Дудок Кл.слова: ШРИФТ БРАЙЛЯ, ВИДАННЯ ДЛЯ НЕЗРЯЧИХ, СТАНДАРТИ Хохлова, Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством / Р. А. Хохлова, А. І. Романенко. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ, ПОЛІГРАФІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО Якубовська, М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) / М. С. Якубовська. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД, ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА Гузела, О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської) / О. І. Гузела, Л. А. Швайка. - С.93-96 Кл.слова: ЮВІЛЕЙ, КРИЛОШАНСЬКА С. С., ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Мудра, І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") [Текст] / І. М. Мудра> // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 25-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- маркетингові інструменти -- газети Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: П739395/2018/1 Журнал 2018р. N 1 (75) Киричок, Т. Ю. Модель формування якості банкнотної продукції на етапі офсетного друку / Т. Ю. Киричок, Н. Л. Талімонова, Т. Є. Клименко. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальський, Б. М. Взаємозв’язок основоположних паонять теорії кольору з кольоровідтворенням у сучасних цифрових системах / Б. М. Ковальський, В. О. Дудяк, Н. В. Занько. - С.19-30. - Бібліогр. в кінці ст. Нерода, Т. В. Супровідна візуалізація академічних досягнень при проектуванні медійних засобів соціальних комунікацій / Т. В. Нерода. - С.31-42. - Бібліогр. в кінці ст. Регей, І. І. Експериментальна оцінка впливу швидкісного режиму на силові навантаження комбінованого механізму привода натискної плити при штанцюванні картону / І. І. Регей, С. В. Терницький, Н. М. Кандяк. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст. Кульчицька, Х. Б. Застосування методу аналізу ієрархій при виборі проекту в поліграфії / Х. Б. Кульчицька, Л. С. Предко. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст. Осінчук, О. І. Оптимізація альтернативних варіатів тематичного планування книжкових видань / О. І. Осінчук, В. М. Сеньківський. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст. Репета, В. Б. Термографічний аналіз фарбового апарату вузькорулонної флексографічної машини / В. Б. Репета, Ю. А. Кукура, М. О. Місюра. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст. Шахбазов, Я. О. Технологічне забезпечення процесу шліфування / Я. О. Шахбазов, В. В. Широков, О. О. Паламар. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Кудряшова, А. В. Формування інтегрального показника якості процесу структурування видання / А. В. Кудряшова, Н. М. Литовченко. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст. Верхола, М. І. Визначення оптимальної кількості циклів попереднього заповнення фарбою фарбодрукарської системи з врахуванням дії розтирального циліндра / М. І. Верхола, У. П. Пановик. - С.90-99. - Бібліогр. в кінці ст. Книш, О. Б. Дослідження міцності і довговічності клейового скріплення книжкових блоків / О. Б. Книш, І. М. Кравчук, С. В. Терницький. - С.100-108. - Бібліогр. в кінці ст. Кавин, Я. М. Лазерна обробка зернистих структур - метод аналізу поширення теплового поля в об’єкті / Я. М. Кавин. - С.109-113. - Бібліогр. в кінці ст. Порпуліт, О. О. Інформаційно-комунікаційний і технологічний виміри медіапростору / О. О. Порпуліт. - С.114-124. - Бібліогр. в кінці ст. Гиріна, Т. С. До питання періодизації історії українськомовного радіо у світовому медіасередовищі / Т. С. Гиріна. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, О. В. Літературний конкурс у контексті видавничої справи / О. В. Бондар. - С.131-138. - Бібліогр. в кінці ст. Мудра, І. М. Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра. - С.139-146. - Бібліогр. в кінці ст. Кіца, М. О. Особливості журнальної періодики для чоловіків в Україні: тематика, жанрологія, перспективи / М. О. Кіца. - С.147-155. - Бібліогр. в кінці ст. Якубовська, М. С. Культурологічна парадигма сучасності як основа формування інформаційної безпеки суспільства / М. С. Якубовська. - С.156-165. - Бібліогр. в кінці ст. Макарчук, О. Г. Епістолярний дискурс Лесі Українки як джерело до вивчення часопису "Народ" (1890-1895) / О. Г. Макарчук. - С.166-173. - Бібліогр. в кінці ст. Мизнікова, Т. В. "Чоловіча" та "жіноча" проза в репертуарі українських видавництв:гендерний чинник (на прикладі видавництв "Клуб Сімейного Дозвілля", "Видавництво Старого Лева", "Фоліо", Наш Формат", "Vivat" / Т. В. Мизнікова. - С.174-178. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Мудра, І. М. Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет [Текст] / І. М. Мудра> // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 1. - С. 139-146. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866 Кл.слова (ненормовані): нейромаркетинг -- газети -- маркетинг -- мас-медіа Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |