> Шифр: П186607/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Бех, Іван Дмитрович. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: духовна цінність, виховна технологія, духовне життя Пустовіт, Григорій Петрович. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: особистість, соціальна активність, громадянська позиція Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: гендерний підхід, громадянське виховання, ґендерна освіта Гуржій, Андрій Миколайович. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [и др.]. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби, засоби навчання, навчальна діяльність Коновалов, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітянська періодика, зарубіжний досвід, медіапростір Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: процес соціалізації, суб'єкт, учинок Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ціннісні орієнтації, основні проблеми молоді, шляхи вдосконалення освіти Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: громадянське виховання, громадянська культура, громадянська компетентність Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика, диференціація, індивідуальний підхід Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища освіта Китаю, освітні послуги, реформа вищої освіти Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний) |
О-72 Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 323 с. - 83.12 грн.
Рубрики: Освіта--Історія--Конференції Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- історія освіти -- заклади освіти -- начальна література Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Сухомлинська, О. В. \редактор.\ Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Національна академія педагогічних наук України Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
О-72 Міхно, О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно> // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Історія освіти Кл.слова (ненормовані): мікроісторичний підхід -- характеристика учня -- кондуїтний список Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Сухомлинська, О. В. \ред.\ Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Національна академія педагогічних наук України(Київ) Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
М 11 Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 3. - С. 62-70 : табл. - Бібліогр.: с. 70 (8 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): ОЛЕКСАНДР ВІРЕНІУС -- ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ УЧНЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА -- ТИПИ СТАТУРИ -- ТИПИ ХАРАКТЕРУ -- ТИПИ ТЕМПЕРАМЕНТУ -- СТРУКТУРА І ЗМІСТ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ Анотація: Висвітлено погляди О. Віреніуса на проблему вивчення учня та складання педагогічної характеристики. На основі аналізу праць ученого відтворено програму вивчення учня шляхом розгляду його статури, темпераменту, характеру і основних розумових здібностей (пам'ять, увага, інтерес, розуміння); наведено описи визначених О. Віреніусом типів статури (клітковинна, епітеліальна, м'язова, нервова), темпераменту (флегматичний, сангвінічний, холеричний, меланхолійний), характеру (індиферентний, емоційний, активний, інтелектуальний); узагальнено методичні поради вченого щодо складання характеристики учня та подано приблизну структуру характеристики. Вміщено стислу біографічну довідку про О. Віреніуса. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: П186607/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12 Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19 Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23 Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31 Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37 Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43 Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59 Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69 Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-75 Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: О283150799/2016/2 Журнал 2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст. Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст. Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст. Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст. Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст. Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст. Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст. Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст. Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст. Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст. Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 64-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічна характеристика -- диференціація -- індивідуальний підхід Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 3. - С. 76-85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
С 91 Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970). Василь Сухомлинський. Афоризми. Вип. 5. Педагогічні републікації / В. О. Сухомлинський ; уклад. О. П. Міхно ; наук. консультант О. В. Сухомлинська ; Педагогічний музей України. - Київ : ФОП Кушнір Ю. В., 2018. - 103 с. - ISBN 978-617-7721-05-4 : 20.00 грн. Присвячується 100-річчю від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського
Рубрики: Педагогіна спадщина--Популярні видання Українська література--Афоризми--Популярні видання Дод.точки доступу: Міхно, О. П. \уклад.\ Сухомлинська, О. В. \наук. консультант.\ Педагогічний музей України Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
К 60 Колекція "Українська дитяча книга 1885-1923 рр." Педагогічного музею України [Текст] : каталог-путівник / укладач: В. О. Гайдей, О. П. Міхно ; рецензент, автор передмови О. Я. Савченко ; наук. консультант О. В. Сухомлинська. - Київ : ПМУ, 2015. - 144 с. - (Бібліофонд Педагогічного Музею). - ISBN 978-617-7021-30-7 : 15.00 грн.
Рубрики: Бібліоргафія--Путівник Дитяча книга--Українська дитяча книга Кл.слова (ненормовані): українська дитяча книга -- Ukrainian children's book Дод.точки доступу: Гайдей, В. О. \укладач.\ Міхно, О. П. \укладач.\ Савченко, О. Я. \рецензент, автор передмови.\ Сухомлинська, О. В. \наук. консультант.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. П. Міхно. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 1-13, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): типологія характерів -- вивчення учня -- характеристика учня -- план характеристики Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |