> Шифр: О190803/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16 Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26 Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36 Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46 Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55 Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64 Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72 Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85 Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96 Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні [Текст] / Л. Наконечна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 65-72 Кл.слова (ненормовані): системний підхід -- середовищний підхід -- особистісний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
З-41 Збірник навчально-методичних задач з методики навчання геометрії [Текст] : навчально-методичний посібник / О. І. Матяш [та ін.] ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Інститут математики, фізики і технологічної освіти. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2012. - 391 с. - ISBN 978-617-7121-32-8 : 50.00 грн.
Рубрики: Методика навчання --Геометрія--Навчально-методичні посібники -- Задачники Кл.слова (ненормовані): methods of teaching geometry Дод.точки доступу: Матяш, О. І. Воєвода, А. Л. Михайленко, Л. Ф. Наконечна, Л. Й. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Інститут математики, фізики і технологічної освіти Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |