37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П875300957/2017/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 4
Зміст:
Tarasenko, G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine / G. Tarasenko. - С.7-14
Соколова, І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.14-21
Іванюк, Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір / Г. Іванюк. - С.21-26
Калініченко, Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології / Н. Калініченко. - С.26-32
Мельник, Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії / Н. Мельник. - С.33-39
Іваницька, О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.40-44
Тимчук, Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні / Л. Тимчук. - С.45-52
Голота, Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку / Н. Голота. - С.52-57
Сугейко, Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів / Л. Сугейко, Ю. Мельничук
Співаковська, Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів / Є. Співаковська, В. Коткова. - С.62-67
Бабаліч, В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту / В. Бабаліч. - С.68-73
Дерека, Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи / Т. Дерека. - С.74-79
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.80-84
Петрик, Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа / Л. Петрик. - С.84-90
Подчерняєва, Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу / Н. Подчерняєва. - С.91-95
Валюк, В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології / В. Валюк. - С.96-101
Кошук, О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства / О. Кошук. - С.102-107
Марко, М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі / М. Марко. - С.108-112
Козак, Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї / Л. Козак. - С.113-119
Давидюк, Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи / Н. Давидюк, М. Олійник. - С.120-125
Лобода, О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О. Лобода. - С.126-131
Лабунець, Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір / Ю. Лабунець. - С.131-135
Cоломаха, А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини / А. Cоломаха. - С.136-140
Плужник, І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі / І. Плужник. - С.141-145
Головатенко, Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії / Т. Головатенко. - С.146-151
Перепелюк, І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини / І. Перепелюк. - С.152-158
Сяосін, Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді / Ч. Сяосін. - С.159-163
Маєвська, А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу / А. Маєвська. - С.163-169
Рахманова, О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів / О. Рахманова. - С.169-174
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Петрик, Л.
    Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа [Текст] / Л. Петрик // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 84-90 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- медіазасоби -- медіаповідомлення

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: О283150799/2021/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії / Н. Мосьпан. - С.20-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафранов, Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан / Т. Сафранов. - С.39-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі / Н. Черненко. - С.52-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація / О. Тимчик, Ю. Жукова. - С.69-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Серебрянська, І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування / І. Серебрянська. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти / Н. Наливайко, О. Наливайко. - С.101-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Петрик. - С.112-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності / О. Рибак. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Kosharna, N. Modern European experience of practical teacher training / N. Kosharna. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід / Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева. - С.156-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. Потапчук, Н. Кравець. - С.180-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Кошарна, Н.
    Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» [Електронний ресурс] / Н. Кошарна, Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова (англійська) -- організація HyFlex -- дистанціна освіта
Анотація: Стаття присвячена теоретичним аспектам організації HyFlex навчання іноземної мови студентів спеціальностей 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта». Уточнено сутність базових понять «HyFlex навчання» та «Організація HyFlex навчання іноземної мови». На основі здійсненого аналізу науково-педагогічної літератури HyFlex навчання визначено як форму навчання, при якій частина студентів присутня (фізично) в аудиторії, а інша одночасно долучається до навчального процесу дистанційно (онлайн). Розглянуто поняття «організація Hyflex навчання іноземної мови» студентів спеціальностей 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» як цілеспрямована, структурована сукупність дій суб’єктів освітнього процесу (викладача та студентів), спрямованих на розширення гнучкості надання та отримання освітніх послуг з метою досягнення результатів іншомовної підготовки, які визначені освітньо-професійними програмами зазначених спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Петрик, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Петрик, Л.
    Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 185-196, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.185196. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- іноземні мови -- майбутній вчитель початкової школи -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті актуалізовано питання підготовки майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів на уроках іноземних мов. Визначено та описано структурні компоненти готовності майбутнього фахівця до здійснення зазначеного виду діяльності. Проаналізовано процес формування структурних компонентів готовності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано діагностичний інструментарій для вимірювання рівня їх сформованості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Петрик, Л.
    Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 112-128, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка майбутніх учителів -- початкова школа -- медіадидактика -- медіадидактичний супровід -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Петрик, Л.
    Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 161-184, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експериментальне дослідження -- іноземна мова -- іншомовна комунікативна компетентність -- учителі початкової школи -- медіазасоби
Анотація: У статті описано експериментальне дослідження, метою якого було визначення ефективності застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи на прикладі навчальної дисципліни «Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання». Поняття «медіазасоби» розглянуто як предмети, обладнання та матеріали, які забезпечують функціонування медіа-інформаційного простору у формі аудіальних, візуальних, аудіо-візуальних повідомлень та виокремлюються викладачем для організації активного процесу навчання іноземної мови. Зазначено, що вибір медіазасобів відбувався відповідно до практичних цілей навчальних занять. Проаналізовано процесуальну та результативну складові констатувального та формувального етапів експерименту. Звернуто увагу, що розроблений діагностичний інструментарій дозволив провести діагностичне тестування, визначити недостатньо сформовану іншомовну комунікативну компетентність майбутніх учителів початкової школи та актуалізувати проведення формувального експерименту з метою перевірки ефективності застосування медіазасобів у навчанні іноземної мови. Зазначено, що було оновлено зміст навчальної дисципліни темами, питаннями, які пов’язані з аналізом, оцінюванням та використанням медіазасобів різного типу, що сприяло використанню сучасних методів та технологій навчання. Проаналізовано також комплексне опитування студентів щодо їхнього усвідомлення впливу медіазасобів на ефективність вивчення іноземної мови та формування їхніх медійних навичок. Продемонстровано динаміку рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, що також вплинуло на підвищення якості навчальних досягнень студентів. Встановлено продуктивність та ефективність використання медіазасобів у процесі іншомовної підготовки майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)