К 59 Кокорева, Н. Н. Любить труд на родной земле: из опыта работы воспитателя детского сада : методичні рекомендації / Н. Н. Кокорева, А. К. Бондаренко ; рецензент: Г. М. Лямина, М. М. Алексеева, Н. А. Петрова. - Москва : Просвещение, 1987. - 160 с. - 2.96 грн.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Трудове виховання--Методичні посібники Кл.слова (ненормированные): любов до землі -- хлібороби -- тваринницькі ферми -- сільське господарство Анотація: В пособии опыт работы по ознакомлению старших дошкольников с трудом взрослых, занятых в сельскохозяйственном производстве., по приобщению детей к труду на родной земле, воспитанию у них любви к родному краю. Дод.точки доступу: Бондаренко, А. К. Лямина, Г. М. \рецензент.\ Алексеева, М. М. \рецензент.\ Петрова, Н. А. \рецензент.\ Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
> Шифр: П860805/2018/10 Журнал 2018р. № 10 Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2018/11 Журнал 2018р. № 11 Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62. Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60. Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59. Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58. Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г. Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53. Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52. Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв. Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46. Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45. Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42. Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40. Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34. Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37. Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32. Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв. Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23. Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви. Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12. Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 30 Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 54–55. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Патріотичне виховання--сценарій заходу--початкова школа Кл.слова (ненормированные): патріотичне виховання -- виховний захід -- сценарій заходу -- історія виникнення міста -- кразнавство -- українська держава -- любов до рідного міста -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій виховного заходу "Ми – кияни" для учнів початкової школи. Мета: ознайомити дітей з історією виникнення міста; вчити учнів з повагою ставитися до рідної землі, українського народу; розширювати знання про Київ як культурний осередок української держави; виховувати любов до рідного міста. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 30 Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Наталія Петрова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 34–37. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інтегровані уроки--урок-подорож--природознавство--початкова школа Кл.слова (ненормированные): інтегровані уроки -- методика викладання -- урок-подорож -- природознавство -- основи здоров’я -- погода -- загартовування -- зимові явища природи -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку-подорожі з природознавства та основ здоров’я на тему: "Погода взимку. Загартовування. Подорож до зимового лісу" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |