> Шифр: В353859/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11 Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12 Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17. Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26 Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31. Інші автори: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33 Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37 Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45 Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47 Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55 Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60 Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65 Усесвітній день води. - С.66–67 Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71 Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
П 43 Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 18–26. - Зміст: Освітній проект "На гостину до казки" ; Метод наочного моделювання – запорука ефективності роботи з мовленнєвого розвитку ; Результативність проекту ; Додаток 1. Змістове наповнення проекту "На гостину до казки" ; Додаток 2. Заняття з елементами гри-драматизації за змістом української народної казки "Горщик" для дітей раннього віку.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток -- діти третього року життя -- розвиток мовлення -- освітні проекти -- казки -- етапи реалізації -- метод наочного моделювання -- змістове наповнення -- конспекти занять -- ігри-драматизації -- Горщик, українська народна казка -- дошкільні навчальні заклади -- методика навчання Дод.точки доступу: Шевцова, К. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: П163564/2017/8 Газета 2017р. № 8 Гончаровська, Г. Лялькотерапія в роботі психолога : Гармонізація емоційного здоров'я дітей дошкільного віку / Г. Гончаровська. - С.4-6 Нечипорук, Л. Діти з майбутнім : Хто вони? / Л. Нечипорук. - С.7-12 Хоменко, М. Інноваційні технології в дитячому садку : Проведення дидактичних ігор засобами LEGO / М. Хоменко. - С.13-16 Паламарчук, І. Профілактика емоційного вигорання педагогів : Онлайн-практикум за допомогою Skype / І. Паламарчук. - С.17-22 Погорєлова, Л. Формування "педагогічного мінімуму" для батьків : Ділова гра для педагогів / Л. Погорєлова. - С.23-28 Павлюк, А. Збереження психологічного здоров'я : Психолого-педагогічне заняття для педагогів / А. Павлюк. - С.29-32 Маценко, Ж. Скоро в школу : Поради родині майбутнього першокласника / Ж. Маценко. - С.33-37 Репко, Н. Актуальні питання розвитку сім'ї : Тематичні буклети для психологічної просвіти батьків / Н. Репко. - С.1-12 (вкладка) Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки [Текст] / Л. Погорєлова, К. Шевцова> // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 18–26 Дод.точки доступу: Шевцова, К. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Погорєлова, Л. Формування "педагогічного мінімуму" для батьків [Текст] : Ділова гра для педагогів / Л. Погорєлова> // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 8. - С. 23-28 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |