> Шифр: І254815328/2016/2 Журнал 2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн. Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13 Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20 Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25 Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30 Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36 Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42 Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45 Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52 Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58 Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62 Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69 Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72 Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85 Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90 Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96 Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101 Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105 Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108 Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110 Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113 Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120 Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») [Текст] = Calls of hybrid war (The science review of book Magda E.V. Hybrid war: survive and win) / А. С. Сніжко> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 106-108 Рец. на кн. : Магда Є. В. Гібридна війна: вижити і перемогти / Є. В. Магда Кл.слова (ненормовані): інформаційна війна -- протиставлення -- конфронтація -- політика -- пропаганда -- медіа Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
> Шифр: С325934233/2014/3 Журнал 2014р. № 3 Бровко, О. Концепт літери в постмодерному тексті / О. Бровко Кузьменко, В. Епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим / В. Кузьменко Полтавцева, Н. Война как модель конфликта в сборнике статей Вячеслава Иванова "Родное и вселенское" (к юбилею Первой мировой войны) / Н. Полтавцева Єременко, О. Синкретичність еволюції кобзарства: від історичного явища до художнього образу / О. Єременко Погребняк, І. Дискурс народництва в епістолярії Бориса Грінченка / І. Погребняк Лісневська, А. Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин / А. Лісневська Сніжко, А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні / А. Сніжко Денисенко, Т. Аромат Арабії (лінгвістичне есе) / Т. Денисенко Луцюк, М. Вавилонська поема "Про безневинного страждальця" (фрагмент): художній переклад на українську / М. Луцюк Сінченко, О. Стефант Моравський. Про марксистську естетичну думку / О. Сінченко Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») [Текст] = Calls of hybrid war (The science review of book Magda E.V. Hybrid war: survive and win) / А. С. Сніжко> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 106-108 Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Сніжко, А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні / А. Сніжко> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): комунікація -- масова комунікація -- соціальна комунікація -- політка -- партія -- суспільство -- політична пропаганда -- медіа -- інтермедіарій Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |