Шифр: Е417985264/2018/2
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств зв’язку в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституційного середовища (організаційно-правовий аспект) / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний NBIC-підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування консалтингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепцій цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Сорока, А. М.
    Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 76-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
управління бізнес-процесами -- інформаційні технології -- ефективність -- бізнес -- інтернет -- електронний-бізнес

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: Е417985264/2018/4
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Гудзь, О. Є. Формування і розвиток креативного менеджменту в інноваційних підприємствах / О. Є. Гудзь. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Механізм забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємств / П. А. Стецюк. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Методи управління та оцінки людських ресурсів підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.20-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств зв’язку України / І. М. Зеліско, О. О. Сосновський. - С.34-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Соціальна відповідального бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку / О. Ю. Гусєва. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України / І. О. Ольховая. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Управління конкурентними перевагами підприємств / С. В. Легомінова. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока. - С.77-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, С. В. Особливості стратегічного планування на телекомунікайних підприємствах / С. В. Сазонова. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Пісковець, О. В. До питання вдосконалення економічних відносин в системі "орендар-орендодавець" / О. В. Пісковець. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Хлевицький, Т. Б. Моделювання стратегії логістичного управління грошовими потоками суб’єктів господарювання / Т. Б. Хлевицький. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Соціально-економічні параметри корпоративної культури сучасного підприємства / М. С. Труш. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Побудова економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФЕУ / УПР / 073 / Операційний менеджмент / 4 / ОСН



    Сорока, А. М.
    Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 77-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- операційний стратегія менеджменту -- система управління -- операційна система -- конкурентоспроможність підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: Е417985264/2019/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН



    Сорока, А. М.
    Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 97-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- механізм управління -- телекомунікаційні підприємства -- інноваційний розвиток -- послуги зв’язку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



Шифр: Е417985264/2019/4
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22- 28. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова, А. О. Макаренко. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Ващенко, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинькович, А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. В. Шинькович. - С.92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Сунцзе Ху. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Алиев, Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли / Кянан Фархад оглы Алиев. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Сорока, А. М.
    Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- регуляторна політика -- ринок -- телекомунікаційні послуги -- національна економіка -- послуги зв’язку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)