> Шифр: П225817115/2018/30 Журнал 2018р. № 30 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Chmura, M. International grant cooperation as a tool for the development of professional competencies of university teachers / M. Chmura. - С.4-8 Malach, J. The study of university programs in the czech republic focused on education / J. Malach, T. Havlásková. - С.9-17 Kasáčová, B. Opinions of slovak academic staff and students on the professional competences of academic teachers / B. Kasáčová, D. Guffová. - С.18-24 Лапіан, Т. Роль школи у вихованні серед молоді культури вільного часу / Т. Лапіан. - С.25-31 Кл.слова: виховання, школа, культура вільного часу Мієр, Т. І. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. І. Мієр Козак, Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти / Л. В. Козак. - С.40-45 Кл.слова: моніторингве дослідження, контроль, критерії Нагорна, Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості / Г. О. Нагорна. - С.46-52 Кл.слова: дослідницька діяльність, рефлексивне управління, професійна розумність Братко, М. В. Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США / М. В. Братко. - С.53-60 Кл.слова: ступінь асоціата, система освіти США, громадський (комм’юніті) коледж Стеблецький, А. Л. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти / А. Л. Стеблецький. - С.61-65 Кл.слова: якість освіти, оперативний тестовий зріз, суб’єкти освітнього процесу Козир, М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ / М. В. Козир, О. Павлюк. - С.66-73 Кл.слова: мотивація, інформаційно-комунікаційні технології Давидова, С. В. Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / С. В. Давидова. - С.74-79 Кл.слова: метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність Костенко, Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі / Д. Костенко. - С.80-85 Кл.слова: компетенція, міжкультурна комунікація Сулятицький, І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту / І. В. Сулятицький, Я. Кравець. - С.86-89 Кл.слова: постінсультний стан, афазія, психокорекційна допомога Співак, Я. Особливості професійної підготовки соціальних працівників із соціального захисту прав молоді в країнах Європи / Я. Співак. - С.94-100 Кл.слова: соціальні працівники, професійна підготовка, соціальна робота Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Сулятицький, І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту [Електронний ресурс] / І. В. Сулятицький, Я. Кравець. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 86-89, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.8689 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): постінсультний стан -- афазія -- психокорекційна допомога Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Кравець, Я. Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: П225817115/2021/35 Журнал 2021р. № 35 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст. Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст. Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст. Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст. Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст. Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст. Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст. Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст. Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст. Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст. Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) |
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією [Електронний ресурс] / І. Сулятицький, А. Порохнява. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 101-107, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3514. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): емоції -- воля -- дислалія -- мовлення -- загальний недорозвиток мовлення -- нерізко виражений недорозвиток мовлення -- фонетичний недорозвиток мовлення -- фонетико-фонематичний -- недорозвиток мовлення Анотація: У статті здійснено аналіз теоретичних основ та емпіричних взаємозв’язків між емоційно-вольо- вими особливостями й мовним порушенням (дислалією) у дітей дошкільного віку. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Порохнява, А. Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) |