37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 19. - 2013. - 130 с. - 43.05 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
загольна педагогіка -- порівняльна-педагогічні розвітки -- соціальна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я43
П 24


    Терентьєва, Н. О.
    До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти [Текст] / Н. О. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 18-21
ББК 74.0я43

Рубрики: Вища освіта

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П186607/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ, ЗДІБНОСТІ, САМОВИЗНАЧЕННЯ
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів екологів із дисциплін хімічного спрямування з позиції компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22
Кл.слова: ХІМІЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ, АНАЛІЗ ОСТАННІХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ВИКЛАД ОСНОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27
Кл.слова: ЗРОСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, КОНСОЛІДАЦІЯ, ІНСТИТУЦІОНАЛІЗАЦІЯ
Кожедуб, Л. Г. Лінгвістичний аналіз та інтерпритація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36
Кл.слова: ВПІЗНАННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ, ДЕКОДУВАННЯ, ОСМИСЛЕННЯ ТА ІНТЕРПРИТАЦІЯ
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48
Кл.слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТИ
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60
Кл.слова: ФУНКЦІЇ МОДИ, ПСИХОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ МІФУ, РОЗВИТОК МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, СТВОРЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ
Скільський, Д. М. Вчення К.Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87
Кл.слова: ІДЕЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ, НАРОДНІСТЬ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 2 (14). - 2010. - 99 с. - 31.00 грн., 31.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- аксіоматичний підхід -- деструктивна конфліктність
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я431
П 24


    Терентьєва, Н.
    Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму [Текст] / Н. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 64-67
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта--Спортивно-оздоровчий туризм

Кл.слова (ненормовані):
дитячо-юнацький туризм -- реабілітація -- спортивно-оздоровчий туризм
Анотація: Окреслено питання формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я підростаючого покоління; переорієнтації змісту освіти в бік оздоровлення його суб'єктів, зміщення акцентів на створення умов для поступового, повноцінного, всебічного розвитку особистості; реабілітаційного потенціалу дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму необхідно цілеспрямовано формувати здоров'я як комплексну категорію, що включає фізичну, психічну, духовну та соціальну складові.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



   378.2
   Б 72


    Бобрицька, В. І.
    Курсова робота з педагогіки : навчально-методичний посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. І. Бобрицька, Л. В. Канішевська, Н. О. Терентьєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Університет, 2010. - 147 с. - 20.41 грн., 25.00 грн., 20.41 грн., 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Курсові роботи--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
методологічні проблеми педагогіки -- науково-дослідницька діяльність -- педагогічні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено загальну логіку підготовки студентів до написання курсової роботи з педагогіки, що передбачає узагальнення загальнометодологічних проблем педагогіки, осмислення специфіки організації науково-дослідницької діяльності студентів у визначеній галузі знань, базових принципів педагогічного дослідження, основних методів дослідження у педагогіці.
Дод.точки доступу:
Канішевська, Л. В.
Терентьєва, Н. О.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 22
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)


37.032:001.817
М 54


   
    Методичні рекомендації до написання і оформлення курсової роботи з педагогіки : методичний посібник / В. І. Бобрицька [та ін.] ; рецензент: О. А. Лавріненко, О. В. Матвієнко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 87 с. - 11.76 грн., 11.76 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--курсові роботи--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
рекомендації до написання курсової з педагогіки -- правила оформлення курсової -- порядок і процедура захисту курсової -- джерела
Анотація: У методичному посібнику викладено загальну логіку виконання курсового дослідження з педагогіки як виду наукової діяльності студентів ІІ-ІІІ курсів усіх напрямів підготовки: від вибору теми до його прилюдного захисту. Вміщено додатки та короткий педагогічний словник-довідник дослідника-початківця. Для студентів, науковців та викладачів, що займаються педагогічними дослідженнями.
Дод.точки доступу:
Бобрицька , В. І.
Канішевська, Л. В.
Максименко, В. П.
Терентьєва, Н. О.
Лавріненко, О. А. \рецензент.\
Матвієнко, О. В. \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 5
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


Шифр: П186607/2016/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2016р. N 1
Зміст:
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Бібліогр.: с. 14 (7 назв)
Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (31 назва)
Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав / не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Бібліогр.: с. 31 (5 назв) : табл.
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (7 назв) : рис.
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Бібліогр.: с. 44-45 (15 назв)
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Бібліогр.: с. 57 (6 назв) : табл.
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (14 назв)
Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. - Бібліогр.: с. 69 (1 назва)
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Бібліогр.: с. 76 (9 назв)
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Бібліогр.: с. 83-85
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


378-057.86
Б 72


    Бобрицька , В. І.
    Організація практики магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи» [Текст] : навчально-методичний посібник / В. І. Бобрицька , Н. О. Терентьєва, Я. С. Фруктова ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Скайтек, 2011. - 180 с. - ISBN 978-966-7723-63-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Магістратура--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- молоді вчені -- практика -- семінарське заняття
Дод.точки доступу:
Терентьєва, Н. О.
Фруктова, Я. С.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.016:33(075.8)
Т 35


    Терентьєва, Н. О.
    Методика викладання економічних дисциплін у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / Н. О. Терентьєва, В. В. Кузьменко. - Херсон : РІПО, 2010. - 150 с. - ISBN 978-966-2919-24-0 : 8.00 грн., 90.00 грн.
викладач Київ. ун-ту ім. Б. Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання--Економіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- навчальний процес -- методи навчання
Анотація: У посібнику розкрито питання професійної підготовки викладача вищої школи, нормативно-правового забезпечення організації навчального процесу у вищій школіта викладання економічних дисциплін, підготовка та проведення навчальних занять...
Дод.точки доступу:
Кузьменко, В. В.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


378
Т 35


    Терентьєва, Н. О.
    Застосування освітньої технології "Метод проектів" [Текст] : навч. посібник / Н. О. Терентьєва. - Херсон : Айлант, 2010. - 50 с. - ISBN 978-966-630-032-7 : 10.00 грн.
Книга-перекрутка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- портфель учня -- освітні технології -- результати
Анотація: У навчальному посібнику окреслені питання практичної реалізації освітньої технології у навчально-виховному процесі закладів освіти.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.147(075.8)
Т 35


    Терентьєва, Н. О.
    Організація навчання у співробітництві [Текст] : навч. посіб. / Н. О. Терентьєва. - Херсон : [Айлант], 2010. - 59 с., 51 зустріч. паг. - ISBN 978-966-630-034-1 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація навчання --Співробітництво--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- вміння -- підхід -- лідер
Анотація: У навчальному посібнику окреслені питання практичної реалізації освітньої технології у навчально-виховному процесі закладів освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.014.6
Т 35


    Терентьєва, Н. О.
    Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНІ НАУКИ -- МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ -- ІННОВАЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОДУКТ
Анотація: Репрезентовано авторське бачення міждисциплінарності як основи створення нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві. Наголошено, що глобалізм передбачає переосмислення економічних, екологічних, комунікаційних, інформаційних та інших аспектів щодо їх природи і співвідношення з культурою та культурною сутністю техніко-техногенних процесів шляхом лідерства (країн, технологій, наукового знання у формі когнітивного / креативного продукту тощо). Зазначено появу нових інтегрованих наук, зокрема сек'юритології (науки про безпеку), освітології (науки про освіту), університології (науки про університетську освіту як феномен) та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: О283150799/2016/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Терентьєва, Н. О..
    Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір [Текст] / Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 3. - С. 22-27

Кл.слова (ненормовані):
зростання соціальної відповідальності -- консолідація -- інституціоналізація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Терентьєва, Н. О.
    Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві [Текст] / Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - N 1. - С. 59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (14 назв)


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Терентьєва, Н. О.
    Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 198-207, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.198207. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- сучасні тенденції -- розвиток освіти дорослих -- рекомендації з освіти дорослих -- програми навчання освіти дорослих -- форми навчання
Анотація: У статті проаналізовано освіту дорослих в Ірландії та в Україні, виконано порівняльний аналіз сучасних тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії та Україні, надано характеристику основним формам та змісту освіти дорослих в обох країнах. На основі проведеного дослідження автори роблять спробу виокремити спільне та відмінне в освіті дорослих Ірландії для України та обґрунтувати рекомендації щодо використання прогресивних ідей ірландського досвіду з розбудови системи освіти дорослих в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ситник, О. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Євтух, М. Б.
    Український вектор у розвитку європейської університетської освіти [Електронний ресурс] / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 130-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Терентьєва, Н. О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1