> Шифр: П860805/2018/10 Журнал 2018р. № 10 Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ш 76 Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / Анна Шнайдер> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 50–53. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Хореографія--навчальна програма--початкова школа Кл.слова (ненормовані): хореографія -- методика викладання -- навчальна програма -- музично-ритмічний розвиток -- танцювальна діяльність -- ритмічно-музичні вправи -- хореографічні здібності -- танцювальна техніка -- початкова школа -- 1-4 класи Анотація: У статті представлено авторську навчальну програму з хореографії для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2019/10 Журнал 2019р. № 10 Кавуненко, О. Сіячі розумного, доброго, вічного / О. Кавуненко. - С.1. Жулковський, Б. Крізь минуле – в майбуття / Б. Жулковський. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв. Кіщук, Н. Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей / Н. Кіщук. - С.8–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 2 класі за педагогічною технологією "Росток" / В. Єгупова. - С.15–16. Чабайовська, М. Тематично-календарне планування уроків письма у 1 класі / М. Чабайовська. - С.17–20. Панчак, О. Задачі на кратне порівняння та на спосіб зведення до одиниці. Дії над величинами : (урок математики у 3 класі) / О. Панчак. - С.20–23. Трофіленко, В. Інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 1 класі / В. Трофіленко. - С.24. Корж, С. Товари і послуги. Що можна купити за гроші : (Я досліджую світ, 1 клас) / С. Корж. - С.25–26. Морозова, О. Ранкова зустріч "Осінь" : (п’ятий тематичний тиждень НУШ "Осінь") / О. Морозова. - С.26–27. Луговська, І. Формування в учнів початкових класів підприємницької компетентності на уроках курсу "Я досліджую світ" у 1 класі / І. Луговська. - С.27–29. Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів / А. Шнайдер. - С.30–31. Бурова, Н. Інтелектуальний феєрверк : квест для першокласників проекту "Інтелект України" / Н. Бурова. - С.32–35. Петрук, О. Навчання української грамоти у 2 класі шкіл з навчанням мовами національних меншин: методичні рекомендації щодо роботи за підручником "Українська мова" О. Петрук / О. Петрук. - С.36–38. Сторожук, Л. Люби, знай, охороняй! : (охорона природи України, 3 клас) / Л. Сторожук. - С.39–41. - Бібліогр.: 6 назв. Череушенко, Т. Вершини доброти : програма родинного виховання учнів початкових класів / Т. Череушенко. - С.42–44. Мельник, О. Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу / О. Мельник. - С.45–48. - Бібліогр.: 5 назв. Сакалюк, О. Розвивальні ігри та вправи у навчально-виховному процесі / О. Сакалюк. - С.48–50. - Бібліогр.: 5 назв. Павленко, Л. Відкривати себе і світ : театральна школа 1-А класу "Закулісся" / Л. Павленко, Н. Тимченко. - С.51–55. - Бібліогр.: 7 назв. Шишова, О. Посвята в першокласники / О. Шишова. - С.56–58. Малярова, І. Про те, чого не сталося : (вистава для учнів 3–4 класів) / І. Малярова, О. Шимончук. - С.59–62. Якимець, Л. Спогади про літо / Л. Якимець. - С.63. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів / Анна Шнайдер> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 30–31. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Хореографія--ігрові танцювальні вправи--емоційний розвиток--початкова школа Кл.слова (ненормовані): хореографія -- методика викладання -- ігрові танцювальні вправи -- емоційний розвиток -- чуттєве сприйняття -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті звернено увагу на можливості розвитку емоційності та чуттєвого сприйняття навколишнього світу учнями 1 класу під час заняття хореографією. Представлено ігрові танцювальні вправи для першокласників, які до цього часу не займалися хореографією. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |