Шифр: Д623782/2018/11
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Мурзіна, К. В. Розвиток пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку з використанням ІКТ. Авторська програма / К. В. Мурзіна. - С.2-10
Кл.слова: комп'ютер, розвивальне навчання
Галицька, Т. В. Взаємодія закладу освіти з родиною. Сучасні підходи / Т. В. Галицька. - С.11-13
Кл.слова: родинне виховання, сім'я, дитячий садок
Агапина, Ю. В. Толерантність - основа сучасного світу. Семінар-тренінг для вихователів / Ю. В. Агапина. - С.14-17
Кл.слова: фаховий тренінг, толерантна особистість
Пелех, Н. В. У гості до зайчиків. Інтегроване заняття з мовленнєвого, пізнавального, емоційно-ціннісного розвитку з дітьми раннього віку / Н. В. Пелех. - С.18-19. - дидактична гра
Кл.слова: пальчикова гімнастика
Мусієнко, Н. І. Пригоди сніжинки. Інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку, грамоти та природи з дітьми 6-го року життя / Н. І. Мусієнко. - С.20-21
Кл.слова: дидактичні ігри, звуко-буквенний аналіз слів, природні явища
Відмиш, В. В. Казковими стежинами. Заняття з розвитку мовлення та театралізованої діяльності для дітей старшого дошкільного віку / В. В. Відмиш. - С.22-24
Кл.слова: зв'язне мовлення, граматика, гра-інсценівка
Яремчук, Н. С. Подорож до Країни Здоров'я. Інтегроване заняття з дітьми старшого дошкільного віку / Н. С. Яремчук, Т. В. Голубівська. - С.25-29
Кл.слова: звукотерапія, імунітет, кольоротерапія
Мінаєва, Н. В. Казка про Святого Миколая. Тіньовий театр для дітей старшого дошкільного віку / Н. В. Мінаєва. - С.30-34
Кл.слова: театральна діяльність, театр тіней
Литвишко, А. М. Іде Святий Миколай. Свято / А. М. Литвишко. - С.35-38
Кл.слова: народні зимові свята
Медик, М. В. Новорічне свято у студії організованої навчально-пізнавальної діяльності "Малятко" для дітей 5-6 років / М. В. Медик. - С.39-43
Кл.слова: Новий рік
Колодій, Г. О. Україна колядує. Свято у старшій групі / Г. О. Колодій. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Яремчук, Н. С.
    Подорож до Країни Здоров'я. Інтегроване заняття з дітьми старшого дошкільного віку [Текст] / Н. С. Яремчук, Т. В. Голубівська // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2018. - № 11. - С. 25-29

Кл.слова (ненормовані):
звукотерапія -- імунітет -- кольоротерапія
Дод.точки доступу:
Голубівська, Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: І223278906/2019/23
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 23
Зміст:
Горіна, Г. О. Ієрархічна кластерізація регіональних ринків готельних послуг України за інфраструктурними складовими / Г. О. Горіна. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Н. В. Економічний розвиток держави в здоров’я працюючих / Н. В. Харченко, І. А. Голованова, А. В. Костріков. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Олешко, А. А. Формування та розвиток цифрової компетентності персоналу / А. А. Олешко, А. О. Усатенко. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Ажаман, І. А. Тенденції стану фінансування інноваційної діяльності в Україні / І. А. Ажаман. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошко, Н. О. Міжнародна економічна інтеграція: концепція багатофакторної моделі становлення та розвитку / Н. О. Волошко, І. Г. Курінна. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Марчук, Ю. М. Фінансове забезпечення ведення лісового господарства: диверсифікація пріоритетів та джерел / Ю. М. Марчук. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Топчій, О. О. Модернізація сфери житлово-комунального господарства: соціально-безпекові та еколого-економічні аспекти / О. О. Топчій. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовська, І. П. Стангація корпоративного кредитування та шляхи її подолання / І. П. Соколовська. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, І. М. Розвиток спеціалізованого виробництва як чинник ефективного управління якістю продукції тваринництва / І. М. Кирилюк. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, А. Г. Ієрархічні особливості розмежування підприємницької діяльності в Україні / А. Г. Мельник, О. І. Мельник, Н. В. Філіпчук. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Н. О. Теоретичні аспекти аналізу складу, структури активів та джерел їх фінансування / Н. О. Ковальчук, М. П. Федишин, А. В. Жаворонок. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Яремчук, Н. В. Продовольча безпека як стратегічний пріоритет аграрної політики та основа національної безпеки держави / Н. В. Яремчук. - С.70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Фурман, І. В. Теоретичні основи формування стратегії розвитку аграрних підприємств зернового напряму / І. В. Фурман, Я. В. Гонтарук. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Л. М. Екологічне оподаткування скидів забруднюючи речовин безпосередньо у водні об’єкти в контексті інвестиційного забезпечення модернізації індустрії очищення зворотних вод: регіональні аспекти / Л. М. Поліщук. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Жукова, Л. М. Система управління економічною безпекою підприємств / Л. М. Жукова, В. І. Платонов. - С.93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелест, О. Л. Аналіз ключових індикаторів фінансової децентралізації в Україні та Харківській області / О. Л. Шелест, О. С. Сарана. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Мороз, В. М. Організаційно-правовий механізм державно-управлінського впливу: зміст та характеристика категорії / В. М. Мороз. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Загурська-Антонюк, В. Ф. Гендерне питання у державному управлінні / В. Ф. Загурська-Антонюк. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Яровой, Т. С. Роль лобізму в процесі становлення та розвитку системи державного управління в Україні: 2000-2004 роки - період пробудження протестних настроїв українського народу / Т. С. Яровой. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Марушева, О. А. Науково-методичні основи аналізу функцій органів влади, які здійснюють регулювання та управління у галузі будівництва / О. А. Марушева. - С.127-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Д. А. Розвиток правового механізму державного управління формуванням людського капіталу в Україні / Д. А. Терещенко. - С.132-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Білозір, О. В. Проблеми соціального страхування та системи соціальної захищеності країни в умовах європейської інтеграції / О. В. Білозір. - С.140-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задоєнко, К. О. Законодавство Європейського Союзу у сфері забезпечення політики гендерної рівності: досвід для України / К. О. Задоєнко. - С.144-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Музхер, Хуссеін Музхер Марван. Проблеми та перспективи розвитку державної політики у сфері банківського проектного фінансування / Хуссеін Музхер Марван Музхер. - С.151-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, А. І. Дослідження досвіду Китайської Народної Республіки у сфері управління "розумними містами" / А. І. Василенко. - С.157-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Яремчук, Н. В.
    Продовольча безпека як стратегічний пріоритет аграрної політики та основа національної безпеки держави / Н. В. Яремчук // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 23. - С. 70-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- національна безпека -- продукти харчування -- аграрний сектор -- доступність -- достатність споживання -- імпортозалежність -- якість харчування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: Ш505267/2020/1
   Журнал

Шкільний бібліотекар [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 1
Зміст:
Лозинська, С. П. Прощавай, Букварику! (Сценарій свята) / С. П. Лозинська. - С.33-39.
Сидоренко, О. М. Використання можливостей інтернет-технологій у роботі шкільної бібліотеки / О. М. Сидоренко. - С.24-32.
Яремчук, Н. І. Добро множить добро (урок патріотизму в 7-му класі) / Н. І. Яремчук. - С.22-23.
Киричук, Л. І. Малювання як засіб активізації читання молодших школярів / Л. І. Киричук. - С.18-21.
Міненко, Т. П. Урок доброти за Василем Сухомлинським / Т. П. Міненко, О. В. Торшина. - С.14-17.
Кутюк, Б. В. Казка за слідами поезії Тараса (за творами Т. Шевченка) / Б. В. Кутюк, В. О. Козін. - С.12-13.
Хлановська, Н. В. «Людина починається з добра» (за творами В. Сухомлинського) / Н. В. Хлановська, С. М. Новосельська. - С.7-11.
Горова, Н. В. «Сорочинський ярмарок» (для учнів 8–9-х класів) / Н. В. Горова. - С.3-6.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Яремчук, Н. І.
    Добро множить добро (урок патріотизму в 7-му класі) / Н. І. Яремчук // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2020. - N 1. - С. 22-23.

Кл.слова (ненормовані):
волонтер -- волонтерська діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: М021125/2020/31/33
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 31/33
Зміст:
Залівіна, І. С. Застосування нерівностей до розв’язання текстових задач / І. С. Залівіна. - С.5-12
Кл.слова: текстова задача, нерівність, науковий світогляд
Кузьмініч, Л. О. Stem проєкти на уроках математичних дисциплін: від ідеї до втілення : фрагменти уроків математики. 5 клас / Л. О. Кузьмініч, Н. О. Клочкова. - С.13-18
Кл.слова: уроки природничо-математичних дисциплін, урок математики, 5 клас
Насадюк, Т. О. Використання прикладних задач під час вивчення довжини кола та площі круга / Т. О. Насадюк. - С.19-21. - Бібл.: 1 назва
Кл.слова: прикладна задача, довжина кола, ллоща круга
Панченко, С. Ю. Задачі на побудову графіків похідних функцій, що задана графічно / С. Ю. Панченко. - С.21--34
Кл.слова: задача, похідна функція, побудова графіків
Кушнір, І. А. Теорема Птоломея у формульній геометрії\\ / І. А. Кушнір. - С.35-38
Кл.слова: теорема, формульна геометрія, чотирикутник
Кушнір, І. А. Формула Архімеда - нова авторська формула / І. А. Кушнір. - С.38-40
Кл.слова: формла Архімеда, авторська формула, відрізок
Кушнір, І. А. Ефект Попелюшки у формулі-трійці / І. А. Кушнір. - С.41
Кл.слова: ефект Попелюшки, формула-трійця, планіметрія
Остапець, І. І. Пиикладне застосування звичайних дробів : 5 клас / І. І. Остапець. - С.42-54
Кл.слова: звичайні дроби, 5 клас, урок математики
Кондратюк, Л. М. Кавадратична функція та її графік : 8 клас / Л. М. Кондратюк. - С.54-58
Кл.слова: урок матаматики, квадратична функція, графік
Манагарова, А. А. Звичайні дроби : космічна подорож у глибини математики. 5 клас / А. А. Манагарова. - С.59-62
Кл.слова: звичайні дроби, урок математики, космічна подорож
Кобзар, С. В. Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа : урок-гра. 5 клас / С. В. Кобзар. - С.62-64
Кл.слова: урок математики, звичайні дроби, ділення
П’яскорська, С. В. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками : розв’язування вправ. 5 клас / С. В. П’яскорська. - С.65-67
Кл.слова: урок математики, дроби, додавання
Ткаченко, А. Б. Політ до сузір’я многочленів / А. Б. Ткаченко. - С.68-70
Кл.слова: урок математики, многочлен, 7 клас
Яремчук, Н. П. Застосування формулскороченого множення : 7 клас / Н. П. Яремчук. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назви
Кл.слова: урок математики, формула скороченого множення, 7 клас
Панасюк, О. М. Вектори. Розв’язання вправ : урок-семінапр. 9 клас / О. М. Панасюк. - С.74-75
Кл.слова: урок математики, ветор, вправа
Приходько, І. Б. Розв’язування задач на дії з векторами : 9 клас / І. Б. Приходько. - С.76-77. - Бібліогр.: 3 назви
Кл.слова: задача, дія з вектором, 9 клас
Житнікова, В. В. Інтелектуальний турнір "Ігри чемпіонів" : 8-9 класи / В. В. Житнікова. - С.78-82
Кл.слова: інтелектуальний турнір, 8-9 класи, хід заходу
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.83-95
Кл.слова: теорія ймовірності, еквівалентність задач, точкові процеси
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)




    Яремчук, Н. П.
    Застосування формул скороченого множення : 7 клас / Н. П. Яремчук // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 31/32/33. - С. 71-73. - Бібліогр.: 3 назви

Рубрики: Математика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- скорочене множення -- формула скороченого множення -- 7 клас -- многочлен -- урок-казка -- уміння та навички

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)



Шифр: Н057263/2021/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мартиненко, C. Методологія порівняльного дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки в окремих країнах Європи / C. Мартиненко, О. Сисоєв. - С.7-17
Мурзіна, О. Медіакомпетентність та медіаграмотність: сутність понять / О. Мурзіна. - С.18-23
Сисоєва, С. Педагогічні аспекти цифровізації освіти / С. Сисоєва. - С.24-32
Сорочан, Т. Цифровий близнюк закладу післядипломної освіти як екосистема професійного розвитку / Т. Сорочан, Л. Карташова, А. Гуржій. - С.33-41
Дурдас, А. Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції / А. Дурдас [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Костенко О., Мостицька Л., Овчарова О.
Kosharna, N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language" / N. Kosharna, L. Petryk. - С.50-59
Яремчук, Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання / Н. Яремчук. - С.60-67
Короткевич, К. Формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін: педагогічні принципи та умови / К. Короткевич. - С.68-75
Калінічева, Г. Управління знаннями та інформацією як чинник забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Г. Калінічева. - С.76-85
Стойка, О. Цифровізація професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині та Україні: постановка проблеми / О. Стойка. - С.86-93
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Яремчук, Н.
    Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- Нова українська школа -- вибірковий освітній компонент -- професійна підготовка вчителя
Анотація: У статті проаналізовано формотворчі аспекти індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента спеціальності 013 «Початкова освіта» відповідно до умов дистанційного навчання. Визначено причини актуальності дослідження; чинники впливу ІОТ на професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкової школи; переваги ІОТ в умовах навчання за дистанційною технологією на професійну підготовку педагога. Інтерпретовано вихідні поняття «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальний освітній маршрут», з позиції сучасних наукових досліджень. Представлено хронологію впровадження ІОТ в освітній процес закладу вищої освіти в Україні відповідно до змін у професійній підготовці вчителя початкової школи. Обґрунтовано особливості формування ІОТ у контексті професійної підготовки вчителя початкової школи за умов дистанційного навчання: змістовий чинник, який розглядається у відповідності до Концепції «Нової української школи», «Професійного стандарту вчителя початкових класів», що представлено у програмних компетентностях та програмних результатах навчання відповідних освітньо-професійних програм; сформовано позицію системного представлення блоку вибіркового освітнього компоненту та проаналізовано можливості впровадження персоналізованих освітніх програм на засадах праксеологічного підходу (інтеграція формальної, неформальної та інформальної освіти). Обґрунтовано процесуально-методичний чинник, обумовлений інноваційними формами, методами та засобами навчання у контексті інформаційного освітнього інтернет-простору; визначено ресурс можливостей освітніх платформ, блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube тощо. Чинник персоналізованого освітнього середовища базується на методології середовищного підходу і визначає його проектування з позиції управління педагогічними системами та психолого-педагогічними особливостями ідентифікації студента як учасника освітнього процесу. Координуючо-моніторинговий чинник навчальної діяльності спрямований на встановлення педагогічної взаємодії в системі викладач-тьютор та студент, формування в нього професійної рефлексії щодо власних освітніх результатів. Особистісний чинник спрямований на діагностику готовності до навчання за дистанційною технологією, готовність до вибору навчального контенту в межах власної освітньої потреби, організацію самостійної роботи, володіння медіаграмотністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Яремчук, Н.
    Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 112-118, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні технології -- інформатизація -- цифровий освітній простір
Анотація: У статті здійснено ретроспективний аналіз становлення системи професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання в закладах вищої освіти України. Виокремлено тенденції динаміки впровадження дистанційного навчання в освітній процес вищої педагогічної школи у відповідності до низки чинників (політико-економічних, культурно-освітніх, техніко-технологічних) та інституційних аспектів нормативно-правового забезпечення. Проаналізовано тематичні дослідження в освітньо-науковому просторі та виокремлено напрями актуальності трансформації дистанційного навчання в хронології розвитку. Представлено періодизацію розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання із визначеними етапами та характерними історико-педагогічними особливостями. Доведена думка про тріаду можливостей на шляху еволюційного розвитку: освітня технологія, форма організації навчання, дистанційна професійна підготовка як педагогічна система. Сформовано оціночне бачення недоліків та переваг предмету дослідження на всіх етапах впровадження та виокремлено рекомендовані шляхи формування професійної підготовки вчителя початкових класів у змінних умовах цифрового освітнього простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: Н057263/2022/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26
Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35
Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48
Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53
Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60
Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76
Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)