> Шифр: Н057263/2019/1 Журнал 2019р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Christensen, M. K. Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen. - С.5-10 Кл.слова: лідерство, студенти, університети Zamotaieva, N. Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva. - С.11-16 Кл.слова: гендерний, освітній процес, військова школа Sobol, N. Lifelong learning: music adult education / N. Sobol. - С.17-22 Кл.слова: навчання, музична освіта, освіта дорослих Ракітянська, Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська. - С.23-29 Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят [и др.]. - С.30-35 Інші автори: Островська К., Островський І., Слободян С. Ковальова, О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова. - С.36-41 Kolomiiets, E. Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets. - С.42-45 Кл.слова: продуктивне навчання, якість освіти Крашеніннік, І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік. - С.46-52 Бульвінська, О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська. - С.53-59 Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.60-67 Zaskaleta, S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta. - С.68-72 Кл.слова: міжпредметні зв’язки, країни ЄС, професійна підготовка Pavliuk, R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk. - С.73-78 Кл.слова: фахівці, соціальна сфера, дослідницькі Паламарчук, О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук. - С.80-87 Тригуб, І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб. - С.88-92 Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh. - С.93-98 Кл.слова: якість освіти, вища освіта Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): Israeli higher education system -- освіта Ізраїля -- quality assurance -- гарантія якості -- quality standards -- стандарти якості Анотація: Розвиток систем забезпечення якості є головною передумовою ефективного управління у вищій освіті. Глибоке розуміння суті системного підходу до забезпечення якості вищої освіти потребує вивчення світових практик. Зокрема, на увагу заслуговує досвід управління якістю в системі вищої освіти Держави Ізраїль. Статтю присвячено практикам забезпечення та удосконалення якості в системі вищої освіти Ізраїлю на державному та інституційному рівнях. Окреслено головні особливості функціонування ізраїльської системи вищої освіти, проаналізовано нормативне забезпечення контролю, оцінювання та поліпшення якості вищої освіти, а також висвітлено сучасні практики удосконалення якості, що реалізуються центрами із забезпечення якості навчання і викладання у провідних університетах Ізраїлю. Дослідження передбачало освітні візити до Центру навчання і викладання у Єврейському університеті Єрусалиму та Центру підвищення якості навчання і викладання у Техніоні – Ізраїльському технологічному інституті. Моніторинг діяльності ЗВО, а також координування роботи комісій зовнішнього оцінювання в ізраїльській системі вищої освіти здійснює Рада з вищої освіти. Головною метою зовнішнього оцінювання із залученням міжнародних експертів є створення культури самооцінювання у ЗВО. Університетська автономія визнана головним принципом функціонування системи вищої освіти Ізраїлю, тому форми внутрішнього забезпечення якості в різних університетах можуть відрізнятися. Центри навчання і викладання як університетські підрозділи, відповідальні за забезпечення якості освіти, орієнтуються на міжнародні стандарти, зокрема ESG. Основними напрямками діяльності центрів є: розвиток викладацького персоналу; координування системи заохочення; опис освітніх програм; впровадження додатку до диплома; проведення опитувань студентів; інтеграція комп’ютерних технологій в освітній процес. На прикладі результатів діяльності ізраїльських ЗВО бачимо, що впровадження дієвої системи заходів та процедур забезпечення якості освіти, вибудуваної на основі довіри з боку усіх учасників освітнього процесу, слугує поліпшенню ефективності управління закладом вищої освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |