> Шифр: Н057263/2020/1 Журнал 2020р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - С.7-16 Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy / O. Cherepekhina. - С.17-22 Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - С.23-29 Петренко, Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.30-36 Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури / Н. Грицак. - С.37-43 Tsiuniak, O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities / O. Tsiuniak. - С.44-48 Нетреба, М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення / М. Нетреба. - С.49-54 Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови / О., Петрова С. Огурцова О. - С.55-60 Mikhno, O. Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo / O. Mikhno. - С.61-67 Бульвінська, О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів / О. Бульвінська. - С.68-73 Михаськова, М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Михаськова Pavlenko, O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions / O. Pavlenko. - С.80-85 Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis / G. Pappas. - С.86-92 Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends / N., Durdas A. Batechko N. - С.93-98 Kaminska, M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy / M. Kaminska. - С.99-107 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P86-92, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): критична теорія освіти -- стратегічні документи ЄС -- якість освіти -- ринкові механізми у сфері освіти Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: О283150799/2020/1 Журнал 2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст. Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст. Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст. Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст. Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст. Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст. Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст. Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст. Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст. Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст. Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст. Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст. Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: Н057263/2020/2 Журнал 2020р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13 Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18 Кл.слова: система освіти, неоліберальна Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24 Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24 Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41 Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49 Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M. Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56 Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64 Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71 Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77 Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84 Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90 Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103 Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113 Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: T017777504/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs / G. Pappas. - P.10-19. - Бібліогр. в кінці ст. Khalymon, I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning / I. Khalymon, S. Shevchenko. - P.20-30. - Бібліогр. в кінці ст. Chalyi, A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст. Khanykina, N. Logical and rational component of modern educational process / N. Khanykina, T. Bondar. - P.39-49. - Бібліогр. в кінці ст. Charchuła, J. Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities / J. Charchuła. - P.50-61. - Бібліогр. в кінці ст. Spirina, T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - P.62-71. - Бібліогр. в кінці ст. Bybyk, D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers / D. Bybyk. - P.72-80. - Бібліогр. в кінці ст. Cubukcu, F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme / F. Cubukcu. - P.81-90. - Бібліогр. в кінці ст. Datsenko, T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko. - P.91-99. - Бібліогр. в кінці ст. Malec, W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? / W. Malec. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs [Електронний ресурс] = Кейс-метод: дидактична модель соціально-когнітивної теорії навчання під час вивчення англійської мови як іноземної. Викладання дієслів стану та дії / G. Pappas. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P10-19, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): соціально-когнітивне навчання -- комунікативний підхід -- модель двостороннього детермінізму -- дієслова стану та дії Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Паппас Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс] = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Георгіос Паппас Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |