Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Колупаєва, А. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/3(036)/І 65
Автор(и) : Колупаєва А. А., Таранченко О. М.
Назва : Інклюзивна освіта: від основ до практики [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: ТОВ «АТОПОЛ», 2016
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.2/3(036)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Анотація: У монографії представлено основоположні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, історичне підґрунтя, міжнародне та національне законодавче та нормативно-правове забезпечення впровадження і функціонування інклюзивної освіти, що розглядається як основа трансформаційних змін в освіті осіб з особливими потребами. Представлено періодизацію та перспективи розвитку освіти дітей з особливими потребами за часів незалежності України; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з психофізичними особливостями та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість батьківського впливу у процесі інклюзивного навчання. У виданні враховано сучасні деінстуалізаційні тенденції в освіті дітей з особливими потребами в Україні та передовий міжнародний досвід. Матеріали підготовлено за результатами тривалої науково-експериментальної роботи, міжнародної проектної діяльності щодо впровадження інклюзивної освіти в Україні, зокрема, формування відповідної освітньо-соціальної політики, фахової компетентності педагогів та позитивної громадської думки, створення інклюзивного освітнього простору з наданням спеціальних послуг дітям з особливими потребами та їхнім родинам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056(075)/К 61
Автор(и) : Колупаєва А. А., Таранченко О. М.
Назва : Інклюзія: покроково для педагогів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :233 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Серія: Інклюзивна освіта
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): законодавчо-нормативна база--інструментальний кейс--соціальна компонента--засоби--технології
Анотація: Структурна організація посібника передбачена авторами як послідовне ознайомлення читача з базисними теоретико-методологічними, нормативноправовими, організаційно-методичними компонентами втілення інклюзивної парадигми в Україні на сучасному етапі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056(075)/К 61
Автор(и) : Колупаєва А. А., Таранченко О. М.
Назва : Діти з особливими освітніми потребами: навчання та супровід у період повоєнної відбудови [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :193 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Серія: Інклюзивна освіта
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна практика--психолого-педагогічний супровід--співпраця з батьками--безпека дітей
Анотація: У посібнику представлено технологічний і методичний інструментарій навчання та супроводу учнів з особливими освітніми потребами, що ґрунтується на спільних фундаментальних засадах і цілісно охоплює освітню практику як в інклюзивних класах, так і в спеціальних закладах освіти. Представлено два умовних блоки технологій викладання та технологій супроводу, які деталізуються в низці стратегій, методичних прийомів, практик втручання, що збагатять професійний інструментарій педагогів закладів освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)