Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=ДАНЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=НАДІЯ<.>/(700)*<.>K=ОЛЕКСАНДРІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)