Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЛИТВИНЕНКО<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:7.038.6/Д 44
Назва : Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2021
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:7.038.6 + 7.038.6
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Постмодернізм
Зміст : Епоха, в яку живемо та проєктуємо ; Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio/ Ю. Г. Легенький. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі/ А. Ю. Ареф’єва. Феномен стильової динамики в культурі XX століття/ І. Ю. Легенький. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм»/ А. В. Будник, М. І. Сухотенко. Проблеми творчості у дизайні/ О. П. Костюк. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи/ І. Г. Черкесова. Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій ; Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва/ І. В. Швець. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу/ О. М. Владимир. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища/ О. А. Крижанівський. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування/ Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища/ О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки/ О. П. Власюк. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін/ С. В. Прищенко. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій/ Я. Ю. Гордійчук. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні/ М. К. Виноградова. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень/ В. С. Клівак. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів/ Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007»/ О. В. Чуєва. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну/ С. В. Книжникова. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів/ В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору/ Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну/ В. В. Михалевич, О. О. Чирва. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда/ Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue/ Л. Р. Вежбовська. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів/ Т. В. Шрамко. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті/ Н. С. Удріс-Бородавко. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці/ Т. І. Совгира. Персоналії сучасного українського дизайну/ Н. М. Литвиненко. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди/ Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу/ К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця./ О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну/ Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу/ І. М. Чуботіна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера/ А. Г. Шаркіна. Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування ; Колекційний дизайн: тенденція XXI століття/ І. Я. Матоліч. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну/ С. В. Борисова. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті/ О. А. Крижанівський. Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії ; Сучасні тенденції дизайн-освіти/ М. В. Вороніна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва/ В. І. Івченко. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів/ Р. В. Одрехівський. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст./ С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера/ А. Г. Болтенков. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-гуйда. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва/ О. В. Школьна.
Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76/С 81
Назва : 100 років сучасності: ідеї Баухауз та українського авангарду у сучасному дизайні та дизайн-освіті [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 - 3 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2020
Кільк.характеристики :181 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Передмова/ Н. С. Удріс-Бородавко. Концептуальні парадигми баугаузу та українського авангарду ; Культурно-мистецька спадщина баугаузу/ С. В. Прищенко. Конструктивізм як метод та стилістичний напрям/ Р. Д. Михайлова. Авангардисти у пошуках розвитку елементів форми: між космізмом і конструктивізмом/ Л. Р. Вежбовська. Неутилітарний та прикладний вектори розвитку конструктивізму/ І. Ю. Прокопчук. Конструктивізм як унікальне явище культури/ І. А. Касаткіна. Баугауз і український конструктивізм: спільне і відмінне у видовищному плакаті та дизайні друкованої продукції/ А. В. Будник. Утопічна складова ідей баугауз та авангарду/ А. Я. Федак. Виток осмислення кольору: мистецтво українського авангарду та баугауза/ О. П. Чистіков. Значення теорії кольору Йоганнеса Іттена у сучасній дизайн-освіті/ І. Г. Черкесова. Європейські авангардні сади 1920-х рр./ Ю. В. Івашко, Пен Чан. Український авангард в театральних декораціях та костюмі/ К. О. Кисельова. Авангардний дизайн Вадима Меллера/ Т. В. Руденко. До проблеми формування модного образу в фешнілюстрації Ар Деко./ І. М. Удріс. Конструктивізм у вступних титрах українських фільмів 1920-30-х років/ С. В. Книжникова. Бойчукізм у межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку/ О. В. Школьна. Анімалістичні образи у мистецтві українських авангардистів/ Т. В. Шрамко. Розвиток етнодизайну в Галичині (перша половина ХХ століття)/ Р. В. Одрехівський. Переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну ; Спадок баугауз у сучасному дизайні/ Н. М. Литвиненко. Вплив баугаузу та конструктивізму на формування мови сучасної інфографіки/ Т. О. Божко. Геометричні елементи та композиції баугауза в дизайні пакувальної продукції/ О. В. Чуєва. Вплив ідей баугаузу на створення віртуальної реальності/ В. С. Клівак. Кольорове коло Йоханнеса Іттена та його застосування у сучасному дизайні зачіски/ О. В. Савіцька. Акцидентний шрифт у контексті ідей баугауза в освітньо-виховних проектах/ А. А. Поліщук. Наслідування ідей баухаузу в дизайн-проектах малих архітектурних форм студентами Львівської політехніки./ Ю. Р. Петровська. Актуальні питання теорії і практики дизайну ХХI ст. ; Роль дизайнера у формуванні культурного простору/ І. Я. Матоліч. Художники-муралісти як активатори змін у культурі, суспільно-політичному та громадському житті/ Ю. В. Шеменьова. Специфіка формування авторитету викладача дизайну/ Е. В. Обуховська, Л. В. Обуховська. Навчальна проєктна діяльність студентів на прикладі конкурсів молодих дизайнерів одягу/ М. В. Вороніна. Візуальний образ арт-буку та особливості його творення/ Ю. С. Стемпіцька. Уточнення формулювання терміну «меблі» для наукового дослідження та дизайн-проектування/ В. Ф. Стрілець. Дизайн широкоформатної реклами: художні засоби та мистецька цінність/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Мурали у творчості Євгенії Гапчинської/ Л. М. Аметова. Український та європейський досвід застосування гарячої емалі в інтер’єрі та екстер’єрі/ Д. О. Мостовщикова. Лускалки – авангардний напрямок українських скляних прикрас/ М. К. Пугаченко. Етнодизайн у вимірі сучасного українського примітивізму/ Л. В. Обуховська, еліна василівна Обуховська.
Анотація: В матеріалах конференції висвітлені теми, які стосуються концептуальних парадигм баугаузу та українського авангарду, переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну, актуальних питань теорії і практики дизайну ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:378/Д 44
Назва : Дизайн-освіта як галузь креативних індустрій [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18-19 квітня 2019 року, Київ)
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2019
Кільк.характеристики :277 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:378 + 378
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Освіта
Зміст : Вступне слово / Н. С. Удріс-Бородавко. Дизайн: культура, суспільство ; Дизайн-мислення як засіб адаптації до соціальних трансформацій у постцифровий період/ І. Гардабхадзе. Стратегії й концепти постіндустріального дизайну/ В. Стрілець. Вплив українських дизайнерів на вітчизняну та світову культури/ Н. Литвиненко. Вербальний знак в побудові системи візуальних образів – як основа формування національної свідомості / Х. Крамарчук. Візуальний контент як провідний засіб передачі інформації в XXI ст./ Л. Обуховська. Плакатні проекти і конкурси як чинник формування професіоналізму та соціокультурного світогляду майбутніх графічних дизайнерів/ А. Будник. Висвітлення екологічних проблем засобами плакату/ Ю. Петровська, О. Олешко. Шляхи екологізації моди/ К. Кисельова. Соціальна роль креативного дизайну коворкінг-центрів/ К. Приходько. Дизайн: проекти, методи, принципи ; Дизайн сучасних культурно-мистецьких друкованих журналів/ В. Олійник, К. Чернишова. Чинники проектування інтерфейсу мобільного комунікативного застосунка для людей з розладами аутичного спектру/ А. Болтенков. Дизайн електронних ресурсів для інклюзивних груп людей з вадами зору/ Н. Удріс-Бородавко. Традиційний геометричний орнамент як базис проектування сучасної айдентики в Україні / Т. Божко, О. Чистіков. Ідентифікація продуктів і послуг українських виробників на основі регіональних особливостей традиційної орнаментики/ О. Чистіков. Особливості створення образів персонажів для комп’ютерних ігор/ Ю. Петровська, В. Кузьмич. Образи доньок Ярослава Мудрого в мистецтві та дизайні / О. Чуєва, С. Книжникова. Творчі аспекти проектування шрифтової графіки / А. Поліщук. Дизайн вивісок в індустрії реклами 90-х у Львові/ Н. Дядюх-Богатько. Ефективність публічного представлення масивів даних соціально значущої тематики за допомогою використання інфографіки/ Л. Вежбовська, Г. Голубнича. Питання формування та розвитку образного мислення замовника і графічного дизайнера/ Я. Гордійчук. Основні конструктивні елементи дизайну скейт-парку/ Д. Косенко, С. Прокопенко. Моделювання елементів фасадного декору у дизайн-освіті / Ю. Дорошенко, В. Нещадим. Використання математичних методів для вирішення прикладних задач дизайну середовищ/ Ю. Холковський. Технологічні особливості автоматизованого виготовлення декоративних панелей з деревини/ Ю. Дорошенко, В. Нещадим. Мотиви декадансу в сучасному інтер’єрі/ О. Сосік. Особливості дизайну середовища арабських країн / О. Конопліна. Мурал-арт Йорданії в контексті сучасного арабського мистецтва/ Ю. Шеменьова. Особливості моделювання ландшафтного середовища у віртуальній реальності/ В. Клівак. Екологічний дизайн як оздоровлення соціально-культурного простору людини і елемент гостинності/ О. Дубовий, В. Дубовий. До проблеми сучасних тенденцій просторової організації/ Н. Харкова. Леттеринг у дизайні предметно-просторового середовища / Б. Бараняк. Генерація нових костюмних форм за допомогою симетрії/ М. Вороніна. Трансформація чоловічого костюму в Україні 1960 – 1970-х рр.: перспективи дослідження/ І. Чуботіна. Ілюстрація моди XX століття: концептуально-стилістична еволюціяв контексті загального мистецького процесу/ І. Удріс. Дизайн біжутерії: методи і засоби формотворення/ О. Кардаш, М. Пугаченко. Сакральна геометрія у дизайні ювелірних виробів Візантії культової тематики: нагрудні хрести/ О. Барбалат. Сучасний арттекстиль Львова/ О. Луковська. Дизайн: освіта, виховання ; Проектна діяльність у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ Л. Саприкіна. Теоретико-методологічні аспекти підготовки дизайнерів/ А. Марченко. Розвиток творчої активності майбутніх дизайнерів одягу у процесі вивчення фахових дисциплін/ А. Ємельова. Академічний та самостійний рисунок на першому курсі в системі підготовки студентів дизайнерів/ В. Дмитренко. Креативні проектні технології в удосконаленні дизайн-освіти фахівців з дизайну одягу/ Т. Ніколаєва, Т. Шафранська. Дизайн: персони, об’єднання ; Семантика міфопоетичних реконструкцій в авторській колекції костюмів Людмили Семикіної/ О. Папета. Сценічні образи «живого срібла» / О. Цимбалюк. Філателістична графіка Леоніда Денисенка / С. Папета. Творчість Йоші Ямамото в сучасній індустрії моди / О. Пенчук, А. Томкова. Графічний дизайн у творчості Євгенії Гапчинської/ Л. Аметова. Образні і зображальні засоби сучасного графічного дизайну, інспіровані художниками епохи модернізму (на прикладі анімалістичних робіт Франца Марка)/ Т. Шрамко. Використання нетрадиційних матеріалів у творах українських художників текстилю XXI ст./ Л. Журавель-Змєєва. Дизайн та проектна діяльність дизайнерів в концепції «кентавристики»/ І. Черкесова.
Анотація: В матеріалах конференції розкриваються різні аспекти дизайн-діяльності та її теоретичного дослідження, що можуть стати у нагоді в переосмисленні дизайну та дизайн-освіти як галузі креативних індустрій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.2/М 65
Назва : Мистецтво і дизайн у XXI столітті: конвергенція форм і сенсів [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Київського національного університету культури і мистецтв, 8 грудня 2022 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2022
Кільк.характеристики :233 с.: кольорові. іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.2 + 655.2
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Програма основного онлайн-етеру конференції ; Тема повномасштабної агресії рф в мистецтві, дизайні та науці ; Візуальні рефлексії екологічних викликів воєнного часу/ Л. Вежбовська, Т. Костюк. Історичний контекст воєнної ілюстрації на теренах України./ Л. Журавель-Змєєва. Олімпійський парадний костюм як ретранслятор культурної експансії/ Т. Михайлова. Переосмислення функцій мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві ; Дизайн у сучасному розумінні: розрахунок художника чи мистецтво аналітика?/ С. Лопухова. Значення дизайну афіш у популяризації мистецтва театру: новітні тенденції/ А. Будник. Формування сценічного дизайну як просторового середовища вистави: семіологічна концепція/ О. Попова. Технології розширеної реальністі у процесі створення художніх образів в сценічному просторі/ В. Бойко. Сучасний дизайн театральної сцени: семіотичні інтерпретації/ Д. Вакуленко. Застосування сучасних мультимедійних технологій у створенні просторового дизайну імерсивного театру/ Р. Кучер. Дизайн екстер’єрів корпоративних музеїв шоколаду як символічне втілення цінностей бренду/ В. Маланюк. Точки дотику мистецької та проєктної практики/ А. Летяга. Мистецтво камуфляжу та камуфляж у мистецтві/ В. Ареф’єв. Деконструкція в дизайні одягу: концепція, метод, субкультура, стиль/ М. Вороніна. Мистецтво витинанки в сучасному дизайні одягу/ О. Шандренко, К. Кисельова. Етнічний аспект в дизайні: історіографія та сучасний стан ; Колір як ресурс української нації/ С. Прищенко. Прийоми дизайн-проєктування меблів у етностилістиці Амвросія Ждахи./ Л. Обуховська. Особливості предметного середовища українців у діапазоні між мімесісом і пойесісом/ Ю. Жданович. Застосування декоративного розпису в сучасному дизайні інтер’єру України/ А. Чанжар. Дизайн-освіта і виховання ; Відмінності мистецько-оброзотворчих вcтупних іспитів «композиція» в провідних закладах вищої освіти України/ Н. Семироз, Наталя Лопухова. Роль дизайну в національно-патріотичному вихованні/ М. Александров. Актуальні проблеми сучасного дизайну ; Ідентифікація плагіату в дизайні та його відмінність від поняття інспірації/ Н. Удріс-Бородавко, О. Серікова. До питання комунікації дизайнера у соціальних мережах/ Я. Гордійчук. Особливості дизайну віртуального простору features of virtual space design/ В. Клівак. Тенденції жанру ретрофутуризм в сучасній айдентиці/ О. Чуєва. Тематичне та жанрове розмаїття в дизайні/ В. Приставка. Проблема агресивної реклами в соціальних мережах/ О. Ковальова. Дизайн візуального образу в трейлерах кіно/ О. Діденко. Анімалістичні образи в рекламі із застосуванням моушн-дизайну/ Л. Вежбовська, Т. Шрамко. Колір у сучасному дизайні через призму стилістичних концепцій проєктування/ В. Снісаренко, В. Лазебнюк. Використання анімації для візуалізації жестової мови./ А. Болтенков, Д. Гринько. Вплив японської міфології на естетику та концепції мультфільмів Хаяо Міядзакі/ Н. Литвиненко. Спортивна тренувальна споруда в культурній системі давньої Греції (viii-i CТ. ДО Н. Е.)/ К. Гамалія, А. Кригіна. Іван Левинський – найвідоміший архітектор Львова/ Г. Олійник. Афганські військові килими як явище протесту в арт-дизайні/ О. Школьна. Інноваційні технології та вимоги до дизайну терміналів аеропортів в умовах пандемії COVID-19/ І. Бірілло, Я. Янновскі. Демонстраційний простір гіпермаркетів/ І. Бірілло, Н. Мазурова. Дизайн та функціональна структура одягу для фізіотерапії/ С. Березненко, В. Кураксіна. Виробничий одяг як прототип андрогінності та oversize/ І. Касаткіна. Українські апсайкл-бренди моди у сучасній дизайнерській практиці/ К. Походенко. Традиції муранськіх майстрів у сучасних українських прикрасах/ М. Пугаченко. Нейромережа як новий інструмент у розвитку візуальної культури/ Н. С. Удріс-Бородавко, Р. Прокопенко.
Анотація: Автори наукових праць діляться актуальними проблемами сучасного дизайну, намагаються переомислити функції мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві, описують історіографію та сучасний стан етнічного аспекту в дизайні, піднімають питання дизайн освіти та виховання, висвітлюють тему повномаштабної агресії рф в мистецтві та дизайні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:001.83(477)/О-72
Назва : Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.)
Вихідні дані : Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8157-95-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37:001.83(477) + 001.83(477) + 7:001.83(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітня робота
Зміст : Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології ; Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati/ D. E. Avazova. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку/ К. М. Бабська. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації/ Р. Б. Бавшина. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности/ А. И. Балан. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку/ Д. С. Бараненкова. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією/ І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти/ Д. В. Біла. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи/ Л. В. Білоусова. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку/ К. М. Бовчалюк. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня/ О. О. Бойко. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами/ Н. Ю. Бублікова. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня/ А. В. Бугай. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти/ Марія Сергіївна Бурнова. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки/ Н. В. Возчикова. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації/ А. А. Воробець. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку/ В. Е. Гаменко. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення/ Г. В. Горшкова. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ О. М. Губрієнко. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів/ М. О. Дерибас. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра/ Альона Ігорівна Дериведмідь. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ Анастасія Андріївна Драєвська. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій/ Аліна Максимівна Дубина. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ В. І. Дьоміна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами./ О. В. Євенко. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня./ Юлія Вікторівна Єрьоменко. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи/ О. В. Ісаєва. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ А. В. Кабанова. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії/ О. О. Каптьол. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти/ Д. В. Карлова. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження/ К. В. Кікош. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами./ А. О. Кіріллова. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти/ Ю. В. Клочкова. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору/ В. О. Коваленко. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення/ М. П. Коваль. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ Н. В. Коробова. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Ю. Костюкова. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку/ Т. С. Кривoручкo. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі/ К. П. Крисько. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі/ Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання/ Ю. А. Люта. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти/ Л. О. Миколаєнко. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення/ І. В. Міщенко. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти/ В. В. Нечипоренко. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ О. В. Орлова. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм»/ А. О. Позднякова. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості/ А. О. Позднякова. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів/ О. Л. Позднякова. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку./ А. А. Прядкіна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня/ Т. О. Пуріс. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі/ М. В. Рашкевич. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії/ В. В. Савранова. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання/ Т. А. Саєнко. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ В. Є. Саніна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи/ Ю. С. Сілявіна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості/ І. В. Сіра. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ С. О. Соколова. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна/ Ю. Л. Солов’ян. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я/ Ю. І. Стельмакова. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору./ Ю. Р. Супрун. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги/ І. Б. Терещенко. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку/ І. В. Усольцева. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху/ К. О. Храпач. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням/ А. І. Шкабко. Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку ; Лідерство як соціально-психологічний феномен/ А. В. Аханова. Рівні самооцінки молодших школярів./ Д. Є. Білик. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності/ А. В. Бугай. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів/ В. А. Ведмідь. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів/ О. М. Галієва. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї/ Т. Гендзьора. Соціальні мережі в контексті соціальної психології/ В. В. Голець. Гендерні особливості прояву прокрастинації/ Б. В. Гусар. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике/ З. Р. Дзугаева. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів/ Т. С. Кетлер-Митницька. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи/ К. Р. Кононенко. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів/ М. С. Кудінова. Агресія у підлітковому віці/ О. Малинка. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку/ М. Мансурова. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри/ Х. Мартинюк. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі/ Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів/ О. О. Осадча. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Рупчєва. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці/ Д. О. Семенов. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників/ А. В. Таран. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19/ А. В. Турубарова. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку/ М. О. Школа. Види мотивації молодших школярів/ О. С. Штепенко. Проблема самотності у похилому віці/ С. Юрченко. Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку ; Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом/ О. Р. Баніт. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ю. Береженна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи/ А. О. Борка. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку/ А. Брехова. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні/ М. О. Бродецький. Dogs and autism: a promising treatment approach/ V. Vorzheinova. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту/ А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment/ K. O. Hoshko. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності/ О. О. Доценко. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації/ Г. О. Задорожна. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій/ О. Г. Кий. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами/ Н. В. Клочек. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів/ А. В. Литвиненко. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію/ В. П. Ляшенко. Фізична терапія при сколіотичній хворобі/ А. А. Марішин. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків/ А. В. Нарожна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі/ М. Я. Орел. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу/ Т. В. Пасик. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion/ K. Pieszczek. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді/ Є. Cуєтова. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті/ О. О. Сухина. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення/ В. В. Торба. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми/ Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі/ А. В. Удовіченко. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії/ Є. Ю. Халік. Фізична терапія при радікулопатіях/ Р. Н. Халік. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения/ М. И. Хамдамова. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді/ О. Ю. Чуча. Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи ; Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях/ Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. В. Акопян. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського/ В. В. Баран. Компоненти творчих здібностей учнів/ О. І. Бебік. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи/ А. А. Бобро. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості/ В. В. Борисов. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору/ А. В. Будовська. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі/ І. Гавришева. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності/ Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку/ М. Ю. Головач. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства/ М. Ю. Головач. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ/ О. І. Гужва. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. К. Давиденко. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь/ В. М. Дерев’янко. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів/ Д. О. Дімітрова. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти/ І. Г. Довгань. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра./ О. М. Заворуєва. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи/ А. В. Закревська. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі/ Л. В. Ісаєва. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання/ А. В. Каминіна. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах/ З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education/ N. Koturbash. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням/ Л. М. Кравченко. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів/ С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. Освітні проєкти нової української школи/ М. Є. Манич. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельник. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах/ А. М. Мирзаева. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей/ В. В. Мозгова. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів/ К. Е. Мосіна. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу/ Ю. Немерюк. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи/ А. П. Олійник, В. О. Тішковська. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів/ М. І. Орищук. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье/ И. В. Паюл. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/ А. О. Плужник. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій/ Н. В. Помін. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання/ І. Ф. Попович. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів/ О. М. Рибка. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму/ О. В. Рог. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов/ Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах/ О. У. Сайдалиева. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик/ С. М. Сидорів. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки/ А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти/ В. М. Смоляк. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду/ А. О. Стеблюк. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням/ Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів/ К. А. Фіалко. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів/ А. Я. Хайнус. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі/ Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. Информатика в начальной школе узбекистана/ Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку/ О. Д. Шаповалова.
Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)