Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (95)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОРКЕСТР<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.1:78.03(477)/С 11
Автор(и) : Сідлецька, Тетяна Іванівна
Назва : Культурно-історична еволюція українського оркестру народних інструментів [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Вінниця: ВНТУ, 2009
Кільк.характеристики :177 с
Колективи : Вінницький національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 153-175. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.1:78.03(477)
Предметні рубрики: Музика-- Оркестр народних інструментів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментарій--виконавство
Анотація: В монографії досліджується становлення і розвиток українського оркестру народних інструментів як явища музичної культури України. У роботі розкрито культурно-історичні передумови виникнення оркестру, визначено головні чинники, які вплинули на формування українського оркестру народних інструментів. На основі аналізу творчої діяльності професійних українських оркестрів народних інструментів виявлено особливості професіоналізації й узагальнено провідні тенденції розвитку українського народного оркестру на сучасному етапі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ir.lib.vntu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.1.087.5(075.8/Б 88-704751568
Автор(и) : Бродський Г. Л., Горбенко О. Б., Сметана С. О.
Назва : Оркестровий клас [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 324-326. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.1.087.5(075.8)
Предметні рубрики: Музика-- Оркестрова музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оркестрово-ансамблева діяльність--оркестрове диригування--камерно-інструментальна музика--оркестр народних інструментів--ансамбль бандуристів--капела бандуристів--естрадно-симфонічний оркестр--музично-виконавська компетентність
Анотація: Навчально-методичний посібник містить матеріал, який розкриває теоретичні та практичні основи професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва під час вивчення курсу "Оркестровий клас".
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://cusu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.036(477)"20"/М 89
Назва : Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної інтернет-конференції професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів, магістрів та студентів
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.036(477)"20"
Предметні рубрики: Музика-- Історія-- Сучасна музика --Україна
Зміст : Вступне слово/ Т. Гуменюк. Місце хору в оперному жанрі. Етапи розвитку/ Д. Безверха. Макс Регер, Три мотети ор.110 – естетичні засади, специфіка переломлення традицій/ О. Бояр. Поняття штрихової партитури на прикладі циклу «12 хорів a cappella» op. 27 с. І. Танєєва/ О. Березняк. Становлення професійної вокальної освіти в Україні (на прикладі музичних закладів Києва)/ А. Гутнік. Аналіз методичних прийомів професора К. Радченко в процесі роботи з академічними співаками/ Ж. Закрасняна. Бела Руденко – творчий портрет митця та педагога/ К. Іващик. Романтизм в українській вокальній музиці/ О. Кравчук. Жанрове розмаїття обробок народних пісень у творчості Михайла Кречка/ Ю. Куслива. Музично-стильові засади сакральної творчості Максима Березовського на прикладі жанру духовного концерту / В. Лисенко. Деякі особливості методики роботи з хором Павла Івановича Муравського/ В. Лисенко. Специфіка опери, як комплексного синкретичного жанру (на прикладі двох постановок опери Р.Вагнера «Тристан та Ізольда»)/ С. Москальчук. Концептуальні засади викладання лекційних курсів в контексті дисципліни «Методика викладання фаху»/ Н. Нарожна. «Вокальна школа Івана Паторжинського»/ Н. Кречко. М. Березовський – майстер великої композиції, перший представник українського класицизму/ С. Онищук. Основні жанрові вектори української духовної музики новітнього часу/ Т. Романенко. Динаміка у бароковій естетиці на прикладі вибраних арій Й.С. Баха/ О. Сліпченко. Творчість Артемія Веделя в контексті жанрово-стильових параметрів центрально-європейського музично-лексичного ареалу ХVIII століття/ І. Тилик. Особливості музичної мови пізнього періоду творчості дж. Пучіні (на прикладі його опер «suor angelica» (сестра анжеліка) та «turandot» (турандот)/ Н. Якобенчук. Гурт “Zgarda” – пошуки сучасного звучання музичної традиції України/ Ю. Вітранюк. Сучасні українські етно-фольк-поп-рок-формації: Чому етно сьогодні стає популярним? (на прикладі гурту «Go-A»)/ І. Діденчук. Етнохаос-гурт «Даха-Браха» – лауреати національної премії України імені Т. Шевченка за 2020-й рік/ В. Дужик, Є. Мазуренко. Народна творчість етнічних німців Київщини/ І. Кдирова. Коровайний обряд села Тростинка Васильківського району Київської області/ К. Кердан. Методика навчання грі на сопілці дітей молодшого шкільного віку (з досвіду роботи у дитячих музично-фольклористичних колективах)/ О. Кондратюк, Н. Лех. Традиції та пісні затопленого села Рудяків (Бориспільщина)/ Є. Мазуренко. Ігрові методики в практиці роботи з дитячим фольклорним колективом/ Б. Масляк. Пісні річного кола в традиції села Сьомаки Славутського району Хмельницької області/ Д. Мовчанюк. Проблематика дослідження фольклору українців у контексті радянської історіографії/ С. Овчаренко. Міфологічний образ домашнього персонажа в українському фольклорі: минуле і сьогодення/ О. Поріцька. Обряди та пісні різдвяно-новорічного періоду в селі Великий Скнит (Славутський район Хмельницької області)/ Т. Семенюк. Київ-етно-мюзик-фест «Віртуози фолку»: історія, концепція, імена/ В. Сінельніков. Традиційний спів та його адаптація до соціокультурного міського середовища: трансформація, розвиток чи занепад традиції?/ І. Сінельніков. Спеціалізація «Музичний фольклор» в КНУКіМ: історія, сьогодення, здобутки/ В. Сінельнікова. Рудименти весняно-літньої обрядовості на Бориспільщині (за матеріалами експедицій 2000-х років)/ М. Скаженик. Весільні пісні села Обмачів Бахмацького району (Східна Чернігівщина)/ А. Стрежак. Образ жінки та її роль в українській традиційній культурі / А. Ткач. Пісенні традиції сіл Гланишів і Гайшин Переяслав-Хмельницького району (експедиція 2019 року)/ Е. Хачатрян. Музичний фольклор Миколаївщини: стан традиції на початку XХI століття/ Т. Чухно. Особливості формування музичного мислення учня-інструменталіста/ Н. Брояко. Мистецько-культурологічна діяльність Миколи Досінчука-Чорного/ М. Вийталюк. Концертний репертуар як компонент бандурного сценічного виконавства/ К. Вилобкова. Ансамблеві форми сучасного бандурного виконавства/ О. Федунів. Формування професійної освіти педагога-музиканта/ Н. Чабаненко. Форми трансформації музичного матеріалу в народно-інструментальному академічному мистецтві/ П. Андрійчук. Артуро Тосканіні – навіжений диктатор чи великий маестро?/ С. Дідок. Традиції ансамблю троїстих музик в музичній культурі України/ К. Конопатіна. Тенденції розвитку неофольклоризму в баянно-акордеонному мистецтві в Україні/ Н. Остапчук. Філософ-музикант Жан-Жак Руссо та його опера «Селянський чаклун»/ В. Павлова. Струни, на яких ніколи не грали/ А. Гаврилова. Роль дисципліни «Rhythm» у структурно-логічній схемі підготовки музиканта-професіонала у ЄС/ В. Дорофєєва. Еволюція розвитку двох подвійних скрипкових концертів А.Вівальді ля мінор та І.С.Баха ре мінор/ О. Пономарьова. Музика українських композиторів у репертуарі для духових оркестрів/ В. Романовський. «Palladio» Карла Дженкінса як приклад зв’язку мистецьких епох/ С. Ціомашко. Порівняльні характеристики роботи професійних та аматорських камерних оркестрів на прикладі колективів «Київські солісти» та «Камерний оркестр Київського будинку вчених»/ І. Шурандо. Соціокультурний концепт розвитку музичної субкультури/ Я. Левчук. Саксофон в стилі smooth jazz/ О. Онищук. Творчі проекції реалізації магістерської роботи на прикладі підготовки магістрів напряму музичне мистецтво естради/ Т. Пістунова. Jazz-bаnd КНУКіМ в системі дуальної освіти/ Г. Постой. Особливості гри Макаму на тромбоні/ О. Сагітов. Розвиток навичок імпровізування на уроках джазового сольфеджіо/ В. Тормахова. Особливості стильового напряму mainstream/ В. Шевякін. Інтенсифікація процесу підготовки студентів естрадного вокалу до концертної діяльності/ А. Бурлака. Специфіка сучасного естрадно-джазового виконавства на прикладі гурту «Moonchild»/ О. Войченко. Медіа-технології у музичній культурі XXI століття/ Г. Гаценко. Світоглядні орієнтири напрямку нео-соул/ Є. Коваленко. Виникнення недоліків вокального звукоутворення у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Ковмір. Засади формування пісенного репертуару/ Л. Остапенко. Специфіка вокальної манери Грегорі Портера / А. Попова. Перформативність у музичній культурі сьогодення/ О. Сіненко. Tiny desk concerts як феномен сучасної музичної культури/ В. Скоромний. Поняття регістрів в сучасній вокальній техніці/ О. Собко. «Earth, Wind and Fire»: специфіка виконавської манери/ О. Тринько. Функціональний аналіз цінності музичного мистецтва естради/ К. Федосенко. Стильові виміри творчості Еріки Баду / А. Фурдичко. Майкл Болтон: стилістика творчості/ О. Шпортько.
Анотація: Тези доповідей докторів та кандидатів наук, пошукувачів наукових ступенів, фахівців-практиків за профілем, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів відображають результати досліджень з питань мистецьких, педагогічних аспектів музичної культури України та можуть бути цікавими для дослідників, теоретиків і практиків, а також для широкого загалу всіх, хто цікавиться проблемами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fmm.knukim.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)