Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПОЛІЩУК<.>/(700)*<.>K=ЯНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
7.036(477)
С 91


   
    Сучасне українське мистецтво: концепти, стратегії, візуальні практики [Електронний ресурс] : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12 листопада 2021 року) / Міністерство культури та інформаційної політики України, Черкаська обласна державна адміністрація, Управління культури та охорони культурної спадщини. Черкаський обласний художній музей, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет , Соціологічна асоціація України , Черкаське регіональне відділення ; редактор: О. Д. Гладун [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Черкаси : ФОП Гордієнко, 2021. - 120 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Калашнікова, Аліна Олександрівна. Джерела образного тезаурусу носія сучасної візуальної культури / А. О. Калашнікова. - С .3-4
Кондрашова, Нонна Валеріївна. Публічність художника у дискурсі естетичного судження: культурологічний аналіз / Н. В. Кондрашова. - С .5-7
Гончаренко, Валерія Анатоліївна. Сучасний художник: цінності і принципи / В. А. Гончаренко. - С .8-9
Валєєва, Анастасія Емірівна. Символічні тенденції у візуальному мистецтві сучасної України / А. Е. Валєєва. - С .10-11
Пушонкова, Оксана Анатоліївна. Культуротворчий потенціал сучасних візуальних практик в дискурсі архаїзації / О. А. Пушонкова. - С .12-14
Павлова, Олена Юріївна. «Неминуча модальність зримого»: вплив оптичних медіа на трансформацію культурних практик Модерну / О. Ю. Павлова. - С .15-16
Кретов, Павло Васильович. Концепція «темного лісу» Лю Цісиня та візуалізація першого контакту в дискурсі сучасної фантастики / П. В. Кретов, О. І. Кретова. - С .17-19
Шевченко, Зоя Володимирівна. Гендерна експресія як елемент множинної ідентичності в сучасній візуальній культурі / З. В. Шевченко. - С .20
Кожем՚якіна, Оксана Миколаївна. Чого хоче картинка: візуальний поворот за доби цифрових медіа / О. М. Кожем՚якіна. - С .21-23
Кухарчук, Дмитро Васильович. Видовище як театралізоване дійство: трагедія представлення / Д. В. Кухарчук. - С .24-25
Король, Василь Володимирович. Цифрове мистецтво: технології та естетичні практики / В. В. Король. - С .26-27
Чорниш, Аліна Юріївна. Художня свідомість у вимірі паракатегорій некласичної естетики / А. Ю. Чорниш. - С .28-29
Моісеєнко, Валентина Сергіївна. Вплив християнства на мистецтво і образотворення доби Середньовіччя / В. С. Моісеєнко. - С .30-31
Яремчук, Єгор Костянтинович. Вектор мистецтва у ризоматичному світі / Є. К. Яремчук. - С .32-33
Вискварка, Яна Миколаївна. Становлення і перспективи мультимедійного дизайну в Україні / Я. М. Вискварка, А. Р. Манн. - С .34-35
Храмова-Баранова, Олена Леонідівна. Виразно-художні особливості дизайну інтерактивної книги для дітей / О. Л. Храмова-Баранова, А. С. Кучумова. - С .36-37
Романенко, Наталія Григорівна. Акцидентний шрифт як комунікаційний засіб спілкування / Н. Г. Романенко, А. М. Мусатенко. - С .38-39
Яковець, Інна Олександрівна. Особливості дизайн-проєктування закладів позашкільної освіти / І. О. Яковець, Є. О. Іщенко. - С .40-41
Гук, Леонід Йосипович. Особливості професійної підготовки дизайнерів в Україні / Л. Й. Гук, Н. М. Авер’янова. - С .42-43
Куниця, Гліб Вікторович. Специфіка художнього оформлення книжкових видань про татуювання (період з 2010 року) / Г. В. Куниця, О. П. Поліщук. - С .44-45
Клепіковська, Галина Сергіївна. Екологічний дизайн: збірна-розбірна об’ємна конструкція для виставкового простору як арт-об’єкт / Г. С. Клепіковська, О. П. Поліщук. - С .46-48
Сичевська, Влада Владиленівна. Специфіка розробки, оформлення та роль друкованих календарів у житті людини ХХІ століття / В. В. Сичевська, О. П. Поліщук. - С .49-51
Гладун, Ольга Дмитрівна. Становлення ЧОХМ як осередку візуальної культури / О. Д. Гладун. - С .52-53
Яковець, Інна Олександрівна. Особливості проведених реформ в Черкаському обласному художньому музеї / І. О. Яковець, Д. О. Михайлусь. - С .54-56
Спіркіна, Оксана Олексіївна. Іван Михайлович Гайдук як самобутній художник Черкащини / О. О. Спіркіна. - С .57-59
Волчак, Олександра Костянтинівна. Дослідження атрибутованих творів живопису Романа та Марґіт Сельських. Формування еталонної бази даних / О. К. Волчак. - С .60-61
Сосік, Ольга Даніїлівна. Сучасні дослідження давніх тканин з музейних колекцій України (на приклад наукового семінару «Дослідження колекцій історичного текстилю в музеях України») / О. Д. Сосік. - С .62-63
Григоренко, Тетяна Олександрівна. Принципи історизму та реалізму у творчості черкаського художника Геннадія Волошенюка / Т. О. Григоренко. - С .64-67
Гудима, Наталія Петрівна. Георгій Якутович: до питання мистецьких контекстів графічних образів / Н. П. Гудима. - С .68-69
Федоренко, Севастяна Олександрівна. Кольори Незалежності й символіка у творчості заслуженої художниці України Олександри Теліженко / С. О. Федоренко. - С .70-71
Шамрай, Ірина Володимирівна. Сучасна українська народна картина: традиції і новації (на прикладі творів з фондової колекції Черкаського художнього музею) / І. В. Шамрай. - С .72-76
Зіненко, Тетяна Миколаївна. Художник Микола Теліженко на симпозіумах монументальної керамічної скульптури в Опішному / Т. М. Зіненко. - С .77-80
Леонтьєв, Сергій Анатолійович. Роль цифрових технологій у презентації сучасного українського мистецтва на прикладі виставкової діяльності Шевченківського національного заповідника / С. А. Леонтьєв, Т. М Чулкова, Б. В. Гранатирко. - С .81-83
Бугеря, Марина Олександрівна. Історія створення ансамблю садово-паркової скульптури Бориса Плаксія / М. О. Бугеря. - С .87-93
Овчаренко, Тетяна Станіславівна. Сучасний художник: творчість, ідентичність, стратегії публічності (на прикладі «метареалізму» Галини Лекаревої-Нікітіної) / Т. С. Овчаренко. - С .94-98
Мікула, Ігор Ярославович. Думки щодо напрямку розвитку образотворчого мистецтва (минуле, теперішнє, майбутнє) / І. Я Мікула. - С .99-105
Надєждін, Андрій Михайлович. Мистецький шлях у спадок: художні світи родини Надєждіних / А. М. Надєждін. - С .106-109
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Сучасне мистецтво--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах збірника висвітлено особливості розвитку сучасного українського мистецтва крізь призму актуальних питань сучасної медіафілософії, візуальної антропології, візуальної соціології, теорії та практики художньої творчості, теорії дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.u
Утримувачі документа:
Черкаський обласний художній музей

Дод.точки доступу:
Гладун, Ольга Дмитрівна \редактор.\
Пушонкова, Оксана Анатоліївна \редактор.\
Яковець, Інна Олександрівна \редактор.\
Поліщук, Олена Петрівна \редактор.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Черкаська обласна державна адміністрація. Управління культури та охорони культурної спадщини. Черкаський обласний художній музей
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Черкаський державний технологічний університет
Соціологічна асоціація України . Черкаське регіональне відділення


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)