Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=адаптивна фізична культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.3(075.8)/К 66
Автор(и) : Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В.
Назва : Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020
Кільк.характеристики :558 с
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 482-487. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--математичні уявлення--ознайомлення з довкіллям--адаптивна фізична культура--мистецтво--сенсорний розвиток--розвиток мовлення--альтернативна комунікація--соціальна адаптація--ритміка--статеве виховання--психологічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впрвадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)