Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (96)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.3(072)/К 90
Автор(и) : Кулінка, Юлія Сергіївна, Романко, Любов Павлівна
Назва : Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу
Вихідні дані : Кривий Ріг: ДВНЗ КДПУ, 2017
Кільк.характеристики :95 с.: іл., табл.
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 93-94 . - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.3(072) + 655.3(072)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Графіка, графічні техніки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--корпоративна марка--товарна категорія--фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво
Вихідні дані : Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023
Кільк.характеристики :128 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 121-123. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані комунікації--бренд країни
Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Принт-офіс, 2015
Кільк.характеристики :204 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 201-203. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--репутація--торговий знак--сильний бренд--архітектура брендингу--бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77:[070.1:061/Я 81-800580878
Автор(и) : Ясиневич Я. Я.
Назва : Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Софія-А, 2016
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Інститут масової інформації
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7031-47-4: Б.ц.
ДРНТІ : 04 + 19.41
УДК : 316.77:[070.1:061.2](076)
Предметні рубрики: Соціальна комунікація
Громадьскі організації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерство--інформаційна кампанія--стратегія спілкування--комунікатори--оперативне планування--волонтери--бренд--внутрішня комунікація--медіа-комунікація--якість продукту--інформаційна присутність--інформаційний супровід
Анотація: В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://imi.org.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005:316.77(075)/Б 91
Автор(и) : Бурмака, Тетяна Миколаївна, Великих, Ксенія Олександрівна
Назва : Комунікативний менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів бакалаврату всіх форм навчання спеціальності 073 Менеджмент
Вихідні дані : Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 82
УДК : 005:316.77(075) + 316.77(075)
Предметні рубрики: Управління-- Комунікативні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби--бар’єри--внутрішні комунікації--зовнішні комунікації--бренд
Анотація: У конспекті лекцій наголошується, що комунікативні процеси – це умова функціонування кожної організації, здійснення її місії. Автори посібника переконують в тому, що саме від того, наскільки менеджеру вдасться налагодити взаємодію з підлеглими та колегами, переконати у необхідності виконання прийнятих управлінських рішень, залежить ефективність діяльності організації загалом чи її окремих структурних одиниць.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)