Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (588)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Наукові періодичні видання Університету (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:159.922.76(07/П 86-295813981
Автор(и) : Бісікало Л. Г., Задорожня О. Г., Жук Т. В., Ілляшенко Т. Д.
Назва : Психологічний супровід інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017
Кільк.характеристики :93 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 89-90. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Психологічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантне ставлення--тренінг для батьків--тренінг для педагогів--позитивна взаємодія--нормативно-правові документи
Анотація: В методичних рекомендаціях висвітлюється практичний досвід психологічної підтримки дітей з особливими потребами в адаптаційний період їх входження в освітній простір. Зокрема розкриваються важливі напрямки, методичні прийоми психологічної роботи, які формують толерантність у батьків, педагогів, усвідомлення індивідуальних особливостей розвитку і освітніх потреб дітей, способи налагодження комунікативної взаємодії в колективі однолітків (дошкільній групі, шкільному класі, студентській групі).
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’23(072)/К 56
Автор(и) : Коваль, Людмила Михайлівна
Назва : Психолінгвістика [Електронний ресурс] : методичні рекомендації : для здобувачів вищої освіти магістерського рівня освітньо-професійної програми "Українська мова та література"
Вихідні дані : Вінниця: ФОП Кушнір Ю. В., 2021
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Донецький національний університет імені Василя Стуса
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 16
УДК : 81’23(072)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Психолінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--мовленнєва взаємодія--теорія мовленнєвого впливу--нейролінгвістичне програмування--етнопсихолінгвістика
Анотація: Методичні рекомендації допомагають опанувати теоретичні засади витлумачення процесу породження та сприйняття мовлення, механізмами впливу мови на свідомість людини, засвоїти закони успішної мовленнєвої комунікації
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://r.donnu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ц 11
Назва : Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез
Вихідні дані : Кропивницький: ЦДПУ, 2022
Кільк.характеристики :209 с
Колективи : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток особистості
Зміст : Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки/ Т. Яценко [и др.]. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології/ О. Климишин. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях/ В. Шебанова. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії/ Є. Гейко. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції/ О. Паркулаб. Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості ; Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський/ О. Мазяр. Генеза уявлень особистості про справедливість/ Л. Клочек. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи/ В. Москаленко. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова/ К. Мельничук. Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості ; Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні/ Л. Галушко. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів/ Т. Васецька. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості/ І. Мельничук. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання/ Я. Амурова. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки/ Г. Олішевець. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках/ К. Ткаченко. Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі ; Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі/ Л. Бутузова, Я. Гунько. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення/ З. Ржевська-Штефан. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства/ О. Міненко. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці/ І. Мамчур. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст./ О. Мартинюк. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї/ Г. Крупник. Віктимологічні особливості неповнолітніх/ А. Горобець. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку/ Ю. Тодосійчук. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу/ О. Кудрявцева. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату/ Я. Петінов. Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях ; Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості/ Г. Горська. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога/ І. Радул. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій/ О. Педченко. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19/ Т. Дзюба. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою/ І. Сірик. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід/ С. Радул. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Цумарєва. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом/ М. Черкасов. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах/ Ю. Дем’янчук. Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності ; Психологічні особливості особистості державного службовця/ Ю. Біла-Тюріна. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності/ С. Войтків. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці/ С. Мельничук. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання/ А. Зозуля, Ю. Німчук. Творча особистість та її особливості/ Л. Скальська, В. Горбачов. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу/ О. Нікодон. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин/ Д. Рукіна. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps/ A. Blyznyukov. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення/ Є. Гейко, В. Мошняга. Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті ; Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice/ O. Blyzniukova. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості/ І. Поклад. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства/ О. Молчанова. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності/ Л. Котлова, О. Желтова. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів/ О. Присяжнюк. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів/ Л. Калашникова. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру"/ О. Мудрик.
Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Т 33
Назва : Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ)
Вихідні дані : Івано-Франківськ: НАІР, 2018
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2716-85-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Зміст : Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність ; Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми/ Л. Березовська, А. Довгалюк. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера/ М. Верхоляк. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського/ Б. Мисак. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект/ Р. Петришин. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука/ С. Сміх. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах/ М. Коваль. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації/ А. Пахолок. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові/ І. Сабат. Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія ; Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект/ Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ О. Протас, Л. Михнюк. Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності ; Особливості взаємовідносин молодого подружжя/ Б. Ковбас, Н. Катрій. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах/ Л. Березовська, Т. Кіселик. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя/ Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія/ І. Кулик, І. Возняк. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка/ І. Кулик, М. Корчинська. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи/ Б. Мисак, Н. Байдюк. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку/ Б. Мисак, Н. Глов’як. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді/ Р. Петришин, Н. Мартинець. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі/ Р. Петришин, Х. Павлище. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва/ Л. Кудла. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Шматок. Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб ; Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога/ Г. Михайлишин, Н. Сабат. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації/ О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху/ Б. Ковбас, Т. Романів. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі/ Б. Ковбас, М. Шашкова. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї/ О. Ворощук, Н. Мадар. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами/ О. Ворощук, І. Плекан. Небажана вагітність у підлітковому віці/ О. Ворощук, З. Побігуща. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога/ В. Корнят. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство/ Г. Лемко, О. Джоголик. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку/ Г. Лемко, А. Досінчук. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі/ Б. Мисак, А. Балан. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема/ Б. Мисак, Н. Пилипів. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз/ Б. Мисак, В. Скавуляк. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема/ Р. Петришин, А. Токар. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї/ О. Протас, О. Афтаназів. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою/ О. Протас, О. Луштва. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування/ Н. Сабат, М. Магдич. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі/ Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї/ Н. Сабат, В. Семків. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум/ Н. Сабат, І. Барановська. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах/ Н. Сабат, І. Дутчак. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб/ Н. Сабат, Л. Стрілецька. Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі ; Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника/ І. Кулик, А. Мякенко. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра/ І. Кулик, В. Тацяк. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання/ О. Онипченко. Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи ; В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі)/ І. Курляк. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą/ E. Wolter. Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ ; Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери/ Л. Березовська, Н. Мартинюк. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності/ О. Ворощук, В. Жураківський. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід/ Р. В. Зозуляк-Случик. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри/ Б. Мисак, Х. Угриновська. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів/ Н. Сабат.
Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4/С 69
Назва : Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі (19-20 травня 2022 року)
Вихідні дані : Луцьк: ЛНТУ, 2022
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Луцький національний технічний університет. Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області . Департамент соціальної політики Луцької міської ради
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.4
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Методологія-- Технології
Зміст : Пріоритетні напрями розвитку соціальної сфери в Україні ; Державний моніторинг застосування державних соціальних стандартів/ І. В. Артисюк. Соціальний захист населення як напрям соціальної політики/ І. О Бичук. Контент-аналіз як науковий метод дослідження напрямів формування поліпрофесійної мобільності фахівців соціальної сфери/ М. В. Білозерова. Соціально-економічна політика держави та її взаємозв՚язок з економічною безпекою/ Н. В Дулеба. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму соціального забезпечення/ М. С. Запорожець. Роль Кабінету Міністрів України у соціальній сфері/ В. Я. Малиновський. Шляхи реалізації соціальної допомоги молоді в Україні/ К. С. Нікітчук. Міжнародні етичні кодекси в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, Н. В. Орищин. Соціальний захист населення в умовах воєнного стану. ; Діяльність координаційних штабів з питань соціального захисту населення України в умовах воєнного стану/ Г. В. Голотюк. Нормативно-правове регулювання статусу вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ Л. В. Дзенік. Соціальний захист дітей в умовах воєнного стану/ В. О. Доротюк. Соціальна підтримка населення України в умовах воєнного стану/ О. М. Жук, Т. К. Корецька. Статус вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ О. Р. Карась. Соціальний захист безробітних у воєнний час/ Л. П. Карпінчук. Особливості правового режиму надзвичайного стану/ А. В. Карпюк. Особливості надання соціальних послуг в умовах воєнного стану/ В. Я. Малиновський, І. С. Касянчук. Соціальні виплати: як отримати в умовах воєнного стану/ С. Є. Мишковець. Динаміка чисельності українських біженців у Німеччині (лютий-травень 2022 р.)/ В. Оскар, М. П. Костюк. Хто такі тимчасово переміщенні особи та їх права/ В. В. Пелих. Соціальний захист населення: суть, основні напрями та функції/ В. В. Петрук. Інформування населення про соціальні послуги: особливості в умовах воєнного стану/ І. В. Плісік. Правове регулювання питань соціального захисту громадян України в умовах воєнного стану/ Ю. Н. Савчук. Причини і проблеми повернення біженок і переселенок/ Л. Ю. Тернова. Напрями та особливості волонтерської діяльності в умовах воєнного стану на прикладі Радехівської територіальної громади/ Д. А. Яковлєва, О. Ю. Сільвестрова. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні/ О. В. Якушев, Н. С. Самара. Державна соціальна політика в контексті євроінтеграції України ; Реалізація та розвиток молодіжної політики в Україні та Європі/ Ю. С. Загоровська, І. О. Журба. Визнання професійних кваліфікацій у соціальній роботі: дискусійні питання/ Т. В. Семигіна. До поняття міжнародного соціального стандарту/ О. І. Ситник. Соціальна політика в контексті реалізації цілей сталого розвитку / О. Ю. Сільвестрова. Значення міжнародних і європейських стандартів для реалізації соціального забезпечення громадян України/ О. М. Циганкова. Вдосконалення соціальних послуг в територіальних громадах: зарубіжний та вітчизняний досвід місцевого самоврядування ; Комунікативний менеджмент у соціальній сфері Харківської області в умовах війни/ В. В. Сичова, Л. М. Хижняк. Територіальні громади як запорука розвитку місцевості/ С. С. Чорномор. Соціальна робота і соціальна допомога в системі інструментів регулювання соціальних проблем ; Соціальна профілактика як технологія соціальної допомоги/ М. Г. Гамчук, О. Ю. Сільвестрова. Супервізія в соціальній роботі як інструмент регулювання соціальних проблем/ О. М. Гапончук. Соціальна робота з жінками, які зазнали насильства/ В. М. Гриценя. Соціальна і психотерапевтична допомога/ А. В. Гузовата, Т. Г. Полухтович. Соціальні проблеми жінок та технології надання допомоги/ В. А. Литвин. Домашнє насильство як соціальна проблема та шляхи її подолання/ О. Л. Майборода. Організація соціальної роботи в умовах децентралізованої держави/ В. Я. Малиновський, М. В. Купрійчик. Нормативно-правове регулювання захисту жінок від насилля/ Б. В. Мосійчук. Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи/ О. Ю. Пащук. Соціально-педагогічна підтримка людей похилого віку/ Р. О. Редько, Т. Г. Полухтович. Етичні дилеми і ціннісні протиріччя в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, К. Ю. Корольчук. Проблеми адаптації та можливості інтеграції українських біженців в Німеччині (на прикладі федеральної землі Північний Рейн Вестфалія)/ О. М. Тибор, М. П. Костюк. Ринок праці, зайнятість та соціальне партнерство ; Пріоритети розвитку соціального партнерства в Україні/ Г. М. Кулина. Ринок праці в умовах воєнного стану/ Г. М. Кучер. Як зміниться ринок праці в Україні через війну?/ Р. В. Романюк. Поняття і ознаки страхового стажу/ М. С. Ткачук. Цифрова трансформація та інноваційні технології у соціальній сфері ; Інноваційні технології у роботі фахівця соціальної сфери/ М. О. Вознюк, Т. Г. Полухтович. Цифрові медіа в системі соціального захисту/ Г. А. Герасимчук. Цифровізація соціальної сфери на прикладі Луцької територіальної громади/ Д. В. Жадан. Цифрові технології у соціальній сфері/ О. Ю. Карпук, Т. Г. Полухтович. Особливості цифрової трансформації соціальної сфери в Україні/ Х. О. Козловська. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами змішаного навчання/ Л. М. Тарасюк. Перспективи розвитку цифрової трансформації та інноваційних технологій в соціальній сфері України/ Т. П. Тарануха. Реалізація прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві ; Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивний освітній простір/ В. В. Гринюк, С. В. Гринюк. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України/ О. І. Гулай. Реалізація права на освіту людей з порушеннями зору у сучасному суспільстві/ О. В. Димарчук. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання здобувачів з обмеженими можливостями/ О. М. Ковальчук. Комплексний підхід до навчання учнів з особливими потребами/ Г. Л. Корчова, М. В. Руденко. Особливості підготовки вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти/ Х. І. Лисовець. Особливості технології соціальної допомоги дітям з обмеженими можливостями та сім՚ям, які виховують дітей з обмеженими можливостями/ А. Л. Луцюк. Організація інклюзивної освіти на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти/ А. П. Мартинюк. Психологічні особливості дитячого аутизму/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Роль спеціаліста з інклюзивної освіти у процесі адаптації дитини з особливими потребами у соціумі/ Є. П. Панасюк, Л. М. Потапюк. Особливості соціального захисту людей з особливими потребами у сучасному суспільтві/ О. О. Піменова. Особливості організації інклюзивного освітнього простору/ Л. М. Потапюк. Булінг у підлітковому віці як проблема психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі/ Л. М. Потапюк, А. І. Здрок. Частковий аудит доступності міського простору Луцька для маломобільних груп населення/ А. С. Приступа. Взаємодія закладу освіти та сім’ї у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Л. Савченко, Д. Р. Савченко. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами/ Л. Л. Савченко, А. С. Сініченкова, Г. О. Отич. Універсальний дизайн для людей з особлими потребами: зарубіжний досвід для адаптації у вітчизняну практику/ С. В. Самчук. Професійна підготовка людей з глибокими порушеннями зору в умовах інформаційного суспільства/ Ю. Й. Тулашвілі. Використання народних дитячі ігор та забав населення Західного Полісся в інклюзивному освітньому просторі/ Н. В. Шкляєва, І. О. Шкляєва. Соціальна психологія. Психологічні прийоми та практики у роботі з клієнтами ; Особливості роботи з постравматичним стресовим розладом у військовий період/ О. Є. Губар. Вплив сучасних цифрових технологій на когнітивні здібності молоді/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Психологічна допомога в умовах сьогодення/ Д. М. Мичка, Т. Г. Полухтович. Допомога дітям, які є в часі війни/ Т. Г. Полухтович. Психологічна підтримка особистості під час війни: інформаційні ресурси/ Н. А. Савчук. Посттравматичний стрес: зміна сприйняття травматичної ситуації та робота з тривожними реакціями/ Ю. В. Савчук. Рoбoта з клієнтами у кoнтексті сучаснoсті: психoлoгічні прийoми та практики/ Д.-O. О. Север’янoва, Т. Г. Пoлухтoвич. Організація безпеки праці в умовах воєнного стану ; Адаптація системи управління БЗР до умов військового стану/ Л. Ф. Бондарчук. Організація безпечних та безаварійних умови праці у суб’єктів господарювання сільського господарства/ О. О. Вісин, В. О. Тимочко. Аналіз стану безпеки населення при виникненні надзвичайних ситуацій у громадських місцях/ М. В. Рудинець, І. В. Андрощук. Управління охороною праці, виробнича та техногенна безпека в умовах війни/ В. М. Стасюк. Організація робіт з підвищеною небезпекою в умовах воєнного стану/ В. І. Федорчук-Мороз.
Анотація: Матеріали конференції присвячені аналізу пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери в Україні, питанням соціального захисту населення в умовах воєнного стану, значення соціальної роботи і соціальної допомоги в системі інструментів регулювання соціальних проблем, удосконаленню соціальних послуг у територіальних громадах, питанням реалізації прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві та соціальної інклюзії, особливостям організації безпеки праці в умовах воєнного стану.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364(075)/Д 21
Автор(и) : Дащаківська О. Ю., Максименко К. М., Стельмах С. С.
Назва : Спільно до нових послуг. Керівництво із впровадження соціальних послуг для сімей з дітьми [Електронний ресурс] : посібник. Ч. 2 : Ведення випадку та міжвідомча взаємодія
Вихідні дані : Київ: ОБНОВА КОМПАНІ, 2021
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Міністерство соціальної політики України, Громадська спілка «Українська мережа за права дитини»
Серія: Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7239-44-3: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алгоритм--екстрене реагування--супервізія
Анотація: У другій частині посібника описано технологію ведення випадку при наданні соціальних послуг, викладено особливості та порядок міжвідомчої взаємодії на рівні громади у процесі виявлення сімей та дітей, які потребують послуг, та подальшої роботи з ними. У додатках наведено приклади документів для використання громадами при організації та наданні соціальних послуг сім’ям та дітям.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)