Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (911)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=види<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:62(075.8)/І-18
Автор(и) : Іванова, Ліна Олександрівна, Соколова, Оксана Петрівна
Назва : Введення в дизайн-проектування [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Одеса: Астропринт, 2017
Кільк.характеристики :89 с.: іл.
Колективи : Одеська національна академія харчових технологій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 83-84. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-927-296-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.05:62(075.8) + 62(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колір--бриф--упаковка
Анотація: У навчальному посібнику представлено зміст основних термінів, використовуваних в промисловому дизайні і дизайн-проєктуванні, характеристики і оптимальні поєднання кольору в розробці дизайну технологічного устаткування; види виробів в промисловому дизайні, особливості інженерного і дизайнерського проєктування виробів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://card-file.ontu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:712.2/Б 81
Автор(и) : Бондарчук, Юлія Сергіївна
Назва : Дитяче ігрове середовище в закладах громадського призначення [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Луцьк: Луцький ЛТУ, 2018
Кільк.характеристики :298 с.: іл.
Колективи : Луцький національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 272-289. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:712.2 + 712.2
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Ландшафтний дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): об’ємно-просторова структура--види обладнання --види ігрових конструкцій--матеріали--ергономічні аспекти--композиційно-естетичні основи
Анотація: У монографії виділені принципи проєктування та обґрунтовано модель проєктування дитячого ігрового середовища.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:7.038.6/Д 44
Назва : Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2021
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:7.038.6 + 7.038.6
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Постмодернізм
Зміст : Епоха, в яку живемо та проєктуємо ; Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio/ Ю. Г. Легенький. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі/ А. Ю. Ареф’єва. Феномен стильової динамики в культурі XX століття/ І. Ю. Легенький. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм»/ А. В. Будник, М. І. Сухотенко. Проблеми творчості у дизайні/ О. П. Костюк. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи/ І. Г. Черкесова. Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій ; Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва/ І. В. Швець. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу/ О. М. Владимир. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища/ О. А. Крижанівський. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування/ Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища/ О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки/ О. П. Власюк. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін/ С. В. Прищенко. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій/ Я. Ю. Гордійчук. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні/ М. К. Виноградова. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень/ В. С. Клівак. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів/ Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007»/ О. В. Чуєва. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну/ С. В. Книжникова. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів/ В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору/ Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну/ В. В. Михалевич, О. О. Чирва. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда/ Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue/ Л. Р. Вежбовська. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів/ Т. В. Шрамко. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті/ Н. С. Удріс-Бородавко. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці/ Т. І. Совгира. Персоналії сучасного українського дизайну/ Н. М. Литвиненко. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди/ Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу/ К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця./ О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну/ Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу/ І. М. Чуботіна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера/ А. Г. Шаркіна. Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування ; Колекційний дизайн: тенденція XXI століття/ І. Я. Матоліч. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну/ С. В. Борисова. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті/ О. А. Крижанівський. Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії ; Сучасні тенденції дизайн-освіти/ М. В. Вороніна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва/ В. І. Івченко. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів/ Р. В. Одрехівський. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст./ С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера/ А. Г. Болтенков. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-гуйда. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва/ О. В. Школьна.
Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.03(075.8)/Ч-64
Автор(и) : Чирва, Олена Челюскінівна, Оленіна, Олена Юріївна
Назва : Історія та теорія графічного мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для здобувачів денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Вихідні дані : Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021
Кільк.характеристики :128 с.: іл.
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 124-127. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 76.03(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Графічні мистецтва-- Історія-- Теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжкова графіка--екслібрис--карикатура--газетна графіка--журнальна графіка--прикладна графіка--плакат--оригінальна графіка--ксилографія--кьяроскуро--лінорит--офорт--суха голка--акватинта--літографія--альграфія--монотипія
Анотація: Метою лекційного курсу є систематизація розрізненого матеріалу, що зачіпає питання графічного мистецтва, формування графічної культури студентів. У лекціях міститься інформація про засоби виразності, ознаки та особливості графічної творчості; характеризуються види графіки, розкриваються їх властивості, спільність та відмінності; дається загальна характеристика та стислі історичні відомості розвитку різновидів графічного мистецтва. Основна увага приділена графічним технікам, систематизованим за способами друку, та опису їх манер. Розкрито методи роботи в деяких манерах, наведено короткі історичні відомості про виникнення та розвиток графічних технік.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 745/749(075.8)/Г 94
Автор(и) : Гулей, Ольга Володимирівна
Назва : Декоративно-прикладне мистецтво [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010
Кільк.характеристики :152 с.: іл.
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 147-149. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.71
УДК : 745/749(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Декоративно-прикладне мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художнє ткацтво--художня вишивка--вибійка--традиційне вбрання українців--витинанка--декоративний розпис--писанкарство--художнє скло--бісероплетіння--художня кераміка--художня обробка дерева--плетіння із природних матеріалів--художня обробка каменю
Анотація: У навчальному посібнику аналізуються основні види декоративно-прикладного мистецтва. Посібник допоможе у вивченні традиційного народного мистецтва у вищій школі та буде корисним у формуванні в молоді загальнолюдських цінностей, вихованні здатності художньотворчого самовираження та самоздійснення в практичній діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.sspu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 391(=161.2)/С 79
Автор(и) : Стельмащук Г. Г.
Назва : Традиційні головні убори українців [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 1993
Кільк.характеристики :121 с.: іл.
Колективи : Національна академія наук України. Інститут народознавства
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 03.61
УДК : 391(=161.2)
Предметні рубрики: Етнографія-- Одяг --Україна
Анотація: У монографії вперше розглянуто процеє розвитку головних уборів та зачісок, що побутували на території України з найдавніших часів до початку ХХ ст. Детально схарактеризовано всі види і форми головних уборів різних соціальних груп населення. Висвітлюються загальні риси та регіональні відмінності головних уборів. Показано роль атрибутів, символів, знаків у головних уборах, особливо обрядових.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archive.org
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.3(075.8)/К 66
Автор(и) : Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В.
Назва : Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020
Кільк.характеристики :558 с
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 482-487. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--математичні уявлення--ознайомлення з довкіллям--адаптивна фізична культура--мистецтво--сенсорний розвиток--розвиток мовлення--альтернативна комунікація--соціальна адаптація--ритміка--статеве виховання--психологічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впрвадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Н 72
Назва : Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 року)
Вихідні дані : Рівне: РДГУ, 2021
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3
Предметні рубрики: Вища освіта-- Нова українська школа
Зміст : Нова українська школа в дії/ Т. Б. Суржук. Потенціал підручника з літературного читання в контексті формування в молодших школярів медіаграмотності / О. В. Вашуленко. Орфоепічні навички як засіб розвитку мовлення учнів початкових класів/ Ю. В. Візна. Формування звукової культури мовлення у першокласників/ Т. О. Гайдучик. Проблема формування комунікативно-мовленнєвих умінь в учнів початкових класів в теорії та практиці навчання/ Є. В. Дубінчук. Вивчення застарілої лексики учнями молодшого шкільного віку/ В. О. Костенко. Теоретико-практичні основи формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами ситуаційних завдань на уроках української мовимовлення / О. І. Ляшецька. Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку / А. О. Ляшик. Стилістична вправність учнів початкової школи – необхідна умова їх культури мовлення / М. В. Михалюк. Умови ефективного розвитку монологічного мовлення учнів початкових класів / А. Р. Тиховська. Формування критичного мислення в учнів початкових класів на уроках літературного читання / О. С. Борисовець. Використання дитячої книги в освітній роботі з молодшими школярами / К. О. Боровець. Наукові підходи до вивчення сутності читацької самостійності учнів початкових класів/ Д. О. Виногородська. Формування мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів на уроках літературного читання/ В. М. Володько. Роль метафори у мовленнєвому розвитку учнів молодшого шкільного віку / В. Р. Гречух. Патріотичне виховання учнів початкових класів засобами художньої літератури в умовах нуш/ М. Ю. Кравчук, А. І. Маринич. Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики початкової школи як умова формування навичок дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти/ М. В. Зубчик. Зміст навчання математики учнів молодших класів в умовах нової української школи / Ю. В. Мельник. Забезпечення умов формування математичних компетентностей здобувачів початкової освіти засобами підручників нової української школи/ С. Д. Шумбаєв. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення математичних квестів для навчання молодших школярів / К. В. Троцан. Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів засобами навчального проєктування/ А. А. Довга. Сучасні підходи до формування текстотворчих умінь школярів у процесі вивчення дієслова шляхом використання інноваційного засобу STORYTELLING/ І. А. Дуляк. Формування орфоепічної правильності мовлення учнів 4 класу на уроках української мови/ О. С. Курин. Використання коміксів на уроках української мови як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів/ Я. Ф. Петрик. Впровадження у зміст уроків мовно-літературної освітньої галузі технологій формування медіаграмотності молодших школярів/ Н. В. Пилипів. Скрайбінг як інноваційна методика вивчення української мови і читання в початковій школі/ С. С. Підгрушна. Упровадження методики LEGO в освітній простір нової української школи/ І. О. Слободенюк. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів засобами конструкторів LEGO / М. Є. Соловйова. Методика вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах початкової школи/ С. Ю. Абрамчук. Використання технології лепбук на уроках української мови та читання у початкових класах / А. А. Бородієнко. Розвиток поетичної творчості учнів початкових класів у позакласній робот/ О. В. Дзюра. Основні напрями розвитку комунікації школярів на уроках української мови та літератури за допомогою мобільних технологій/ А. А. Дмухар. Формування граматичної правильності мовлення в учнів початкових класів/ К. В. Жигула. Лінгводидактичні засади вивчення прислівника на уроках української мови у початковій школі/ О. В. Ігнатенко. Завдання та етапи вивчення морфеміки і словотвору на уроках української мови в початковій школі/ Б. В. Коваль. Формування норм української літературної мови в учнів початкової школи в процесі вивчення граматичного матеріалу/ Т. І. Макарчук. Інформаційні технології як засіб формування предметних умінь учнів початкових класів/ О. П. Мартинюк. Методика формування поняття системності лексики української мови у початковій школі/ А. М. Матвіюк. Формування в учнів початкових класів умінь взаємодіяти усно за допомогою ситуаційних вправ/ Н. Г. Мацюк. Формування фонетико-орфоепічної компетентності учнів початкової школи/ С. В. Мачелюк. Формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів у процесі вивчення української мови/ А. В. Миколенко. Мовленнєво-творча діяльність учнів початкових класів на уроках української мови/ В. М. Полюхович. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах/ М. О. Прокопчук. Види вправ із культури мовлення на уроках вивчення фонетики й орфоепії української мови в початковій школі / Х. Б. Стрільчук. Методичні особливості використання дидактичної гри на уроках української мови та читання в початковій школі/ С. О. Рибчинчук. Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мовних явищ у початковій школі/ М. С. Тростянчук. Сутність і дидактичні можливості використання інтерактивних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи/ К. С. Шпаковська. Реалізація методу проєктів на уроках української мови у процесі вивчення частин мови/ О. В. Шумак. Текстоцентричний підхід до вивчення лексичного матеріалу в початковій школі/ Ю. В. Шумак. Формування культури спілкування у майбутніх вихователів ЗДО/ О. С. Александрук. Роль розвивально-ігрового середовища в становленні та розвитку особистості в сучасній освіті/ О. М. Буравцова. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти/ О. О. Голуб. Наступність становлення мовленнєвої діяльності у молодшого школяра / З. П. Грипич. Наступність у навчанні старших дошкільників і першокласників нової української школи / М. А. Данилюк. Досягнення дітей дошкільного періоду в процесі першого року навчання в нуш / Т. В. Данилюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання у векторі нової української школи / І. Ю. Крючкова. Реалізація принципу наступності між ЗДО і НУШ як психологопедагогічна проблема/ О. Я. Лисик. Використання дихальної гімнастики в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку/ С. А. Лічна. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки / Т. В. Музичук. Розвиток мовленнєвих особливостей старших дошкільників у процесі спілкування / А. О. Солоненко. Піклувальне мислення – один із видів мислення вищого порядку/ Д. В. Гаврилюк. Форми взаємодії вчителя та учнів на уроці англійської мови / Д. В. Карплюк. Специфіка професійної підготовки музичного керівника та вчителя музичного мистецтва / Т. О. Кондратюк. Сутність поняття "фонетична компетентність" у зв’язку з іншими науковими поняттями/ Т. М. Косьоровська. Музейна педагогіка у виховному процесі закладу загальної середньої освіти/ І. В. Рижа. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти/ Л. І. Лоборук. Методичні особливості реалізації змісту освітньої галузі "громадянська та історична" в інтегрованому курсі "я досліджую світ"/ К. І. Лохвич. Суттєвість формування професійно-педагогічних компетенцій для майбутнього вчителя НУШ/ Ю. В. Михалінська. Портфоліо як засіб саморозвитку та самовдосконалення вчителя початкових класів/ К. О. Онишкевич. Творче і креативне мислення: походження й аналіз дефініцій/ Н. А. Паламарчук. Стан проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи/ О. М. Піхоцька. Особливості лексичної інтерференції в усному мовленні молодших школярів/ А. В. Самойленко. Любов до дітей як провідна ціннісно-світоглядна основа професійно-педагогічної компетентності сучасного вчителя/ С. О. Федорчук.
Анотація: У збірнику представлено матеріали доповідей учасників Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції "Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку". У працях розглянуто актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку НУШ.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:001.83(477)/О-72
Назва : Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.)
Вихідні дані : Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8157-95-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37:001.83(477) + 001.83(477) + 7:001.83(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітня робота
Зміст : Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології ; Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati/ D. E. Avazova. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку/ К. М. Бабська. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації/ Р. Б. Бавшина. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности/ А. И. Балан. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку/ Д. С. Бараненкова. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією/ І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти/ Д. В. Біла. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи/ Л. В. Білоусова. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку/ К. М. Бовчалюк. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня/ О. О. Бойко. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами/ Н. Ю. Бублікова. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня/ А. В. Бугай. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти/ Марія Сергіївна Бурнова. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки/ Н. В. Возчикова. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації/ А. А. Воробець. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку/ В. Е. Гаменко. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення/ Г. В. Горшкова. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ О. М. Губрієнко. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів/ М. О. Дерибас. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра/ Альона Ігорівна Дериведмідь. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ Анастасія Андріївна Драєвська. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій/ Аліна Максимівна Дубина. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ В. І. Дьоміна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами./ О. В. Євенко. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня./ Юлія Вікторівна Єрьоменко. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи/ О. В. Ісаєва. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ А. В. Кабанова. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії/ О. О. Каптьол. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти/ Д. В. Карлова. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження/ К. В. Кікош. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами./ А. О. Кіріллова. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти/ Ю. В. Клочкова. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору/ В. О. Коваленко. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення/ М. П. Коваль. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ Н. В. Коробова. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Ю. Костюкова. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку/ Т. С. Кривoручкo. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі/ К. П. Крисько. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі/ Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання/ Ю. А. Люта. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти/ Л. О. Миколаєнко. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення/ І. В. Міщенко. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти/ В. В. Нечипоренко. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ О. В. Орлова. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм»/ А. О. Позднякова. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості/ А. О. Позднякова. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів/ О. Л. Позднякова. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку./ А. А. Прядкіна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня/ Т. О. Пуріс. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі/ М. В. Рашкевич. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії/ В. В. Савранова. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання/ Т. А. Саєнко. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ В. Є. Саніна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи/ Ю. С. Сілявіна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості/ І. В. Сіра. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ С. О. Соколова. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна/ Ю. Л. Солов’ян. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я/ Ю. І. Стельмакова. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору./ Ю. Р. Супрун. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги/ І. Б. Терещенко. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку/ І. В. Усольцева. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху/ К. О. Храпач. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням/ А. І. Шкабко. Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку ; Лідерство як соціально-психологічний феномен/ А. В. Аханова. Рівні самооцінки молодших школярів./ Д. Є. Білик. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності/ А. В. Бугай. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів/ В. А. Ведмідь. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів/ О. М. Галієва. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї/ Т. Гендзьора. Соціальні мережі в контексті соціальної психології/ В. В. Голець. Гендерні особливості прояву прокрастинації/ Б. В. Гусар. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике/ З. Р. Дзугаева. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів/ Т. С. Кетлер-Митницька. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи/ К. Р. Кононенко. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів/ М. С. Кудінова. Агресія у підлітковому віці/ О. Малинка. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку/ М. Мансурова. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри/ Х. Мартинюк. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі/ Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів/ О. О. Осадча. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Рупчєва. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці/ Д. О. Семенов. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників/ А. В. Таран. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19/ А. В. Турубарова. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку/ М. О. Школа. Види мотивації молодших школярів/ О. С. Штепенко. Проблема самотності у похилому віці/ С. Юрченко. Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку ; Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом/ О. Р. Баніт. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ю. Береженна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи/ А. О. Борка. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку/ А. Брехова. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні/ М. О. Бродецький. Dogs and autism: a promising treatment approach/ V. Vorzheinova. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту/ А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment/ K. O. Hoshko. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності/ О. О. Доценко. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації/ Г. О. Задорожна. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій/ О. Г. Кий. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами/ Н. В. Клочек. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів/ А. В. Литвиненко. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію/ В. П. Ляшенко. Фізична терапія при сколіотичній хворобі/ А. А. Марішин. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків/ А. В. Нарожна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі/ М. Я. Орел. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу/ Т. В. Пасик. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion/ K. Pieszczek. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді/ Є. Cуєтова. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті/ О. О. Сухина. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення/ В. В. Торба. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми/ Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі/ А. В. Удовіченко. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії/ Є. Ю. Халік. Фізична терапія при радікулопатіях/ Р. Н. Халік. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения/ М. И. Хамдамова. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді/ О. Ю. Чуча. Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи ; Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях/ Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. В. Акопян. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського/ В. В. Баран. Компоненти творчих здібностей учнів/ О. І. Бебік. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи/ А. А. Бобро. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості/ В. В. Борисов. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору/ А. В. Будовська. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі/ І. Гавришева. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності/ Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку/ М. Ю. Головач. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства/ М. Ю. Головач. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ/ О. І. Гужва. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. К. Давиденко. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь/ В. М. Дерев’янко. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів/ Д. О. Дімітрова. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти/ І. Г. Довгань. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра./ О. М. Заворуєва. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи/ А. В. Закревська. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі/ Л. В. Ісаєва. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання/ А. В. Каминіна. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах/ З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education/ N. Koturbash. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням/ Л. М. Кравченко. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів/ С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. Освітні проєкти нової української школи/ М. Є. Манич. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельник. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах/ А. М. Мирзаева. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей/ В. В. Мозгова. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів/ К. Е. Мосіна. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу/ Ю. Немерюк. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи/ А. П. Олійник, В. О. Тішковська. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів/ М. І. Орищук. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье/ И. В. Паюл. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/ А. О. Плужник. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій/ Н. В. Помін. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання/ І. Ф. Попович. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів/ О. М. Рибка. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму/ О. В. Рог. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов/ Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах/ О. У. Сайдалиева. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик/ С. М. Сидорів. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки/ А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти/ В. М. Смоляк. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду/ А. О. Стеблюк. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням/ Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів/ К. А. Фіалко. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів/ А. Я. Хайнус. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі/ Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. Информатика в начальной школе узбекистана/ Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку/ О. Д. Шаповалова.
Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4(075.8)/А 91
Автор(и) : Астремська І. В.
Назва : Прикладні методики та основні супервізії в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017
Кільк.характеристики :396 с
Колективи : Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-336-369-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 364.4(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота --Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи соціальної роботи--технології соціальної роботи--психоаналітичні концепції --гуманістична психологія--трансперсональна психотерапія--тілесна терапія--символдрама--прикладні методики--психотерапевтичні техніки--арт-терапія--види арт-терапії--ігрова терапія--зображувальна терапія--психогімнастика--танцювальна терапія--когнітивна терапія--індивідуальна психологія--аналітична психотерапія--гештальт-терапія--сугестивні методики--аутогенне тренування--поведінкова терапія--саморегуляція--супервізія--синдром емоційного вигорання
Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, загальні засади дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Висвітлено сучасні методи соціальної роботи, серед яких провідну роль відіграють спеціальні (прикладні) психологічні методи соціальної роботи, що являють собою специфічний інструментарій науково-практичних знань з таких психологічних напрямків, як гуманістичний, сихоаналітичний, арт-терапевтичний, когнітивний тощо. Засвоєнню проблематики, виробленню практичних навиків корекційно-розвивальної, відновлювальної та консультативної роботи сприятимуть запропоновані у посібнику прикладні методики. Важливе місце в організації та проведенні сучасної соціальної практики належить супервізії, спрямованій на покращення якості практичної підготовки та профілактику емоційного вигорання соціальних працівників. Визначено сеттінг, стилі, фокуси, форми, моделі супервізії та ролі супервізора в соціальній установі. Розроблено методичне забезпечення для оцінки знань, умінь та навичок з дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів cоціономічних спеціальностей, викладачів, всіх, хто займається практичною соціальною роботою та психологією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)