Пошуковий запит: (<.>K=втручання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Сухіна І. Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом/І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник. - 2017
|
>2.
| Діти з особливими потребами в освітньому просторі/Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - 2019
|
>3.
| Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм/Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - 2019
|
>4.
| Недозим І. В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток /І. В. Недозим. - 2020
|
>5.
| Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3/Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2020
|
>6.
| Жук В. В. Чути і спілкуватись. Крок за кроком з батьками. Методичний супровід та психологічна підтримка/В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко. - 2023
|
>7.
| Жук В. В. Педагогічна підтримка дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху та їхніх батьків в умовах воєнного стану/В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко. - 2023
|
>8.
| Костенко Т. М. Сучасні технології психологічного супроводу дитини з порушеннями зору дошкільного віку/Т. М. Костенко, К. С. Довгопола, М. О. Топузов. - 2023
|
>9.
| Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами: навчання та супровід у період повоєнної відбудови/А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - 2023
|
|