Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (383)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3-053./О-64-127427057
Назва : Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : збірка матеріалів
Вихідні дані : Полтава: ПОІППО, 2021
Кільк.характеристики :65 с
Колективи : Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського . Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3-053.2:018.43(076) + 37.018.43:004(076)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Діти з особливими потребами-- Дистанційна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правова основа--психолого-педагогічні технології--аутизм--затримка психічного розвитку--порушення інелектуального розвитку--вчитель-дефектолог
Анотація: У збірнику матеріалів розкрито нормативно-правову основу організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, представлено огляд сервісів для організації дистанційного навчання, висвітлено психологопедагогічні технології дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, окреслена робота вчителя-дефектолога ІРЦ в умовах дистанційного навчання дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру (РАС), ознайомлено з дистанційною роботою практичного психолога з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та легким ступенем порушення інтелектуального розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ed.poippo.pl.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:78(075.8)/Ж 68
Автор(и) : Жигінас Т. В.
Назва : Методика підготовки майбутніх учителів музики до концертно-освітньої діяльності [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :131 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Інститут мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 120-130. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:78(075.8) + 78(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка вищої освіти-- Методика навчання-- Вчитель музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінги--етюди--музично-виконавські навички--концертна програма--музично-сценічне дійство
Анотація: Посібник розкриває можливості музичного просвітництва у процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Показує, що навчальний потенціал концертно-освітньої діяльності полягає у взаємопоєднанні компонентів педагогічного і музичного, створюючи можливості педагогічної самореалізації у сценічно-виконавській діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)