Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (190)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=департамент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 355.48(477+470+57/У 75-174678036
Назва : Усна історія російсько-української війни (2014 - 2015 роки) [Електронний ресурс] . Випуск 1
Вихідні дані : Київ: К.І.С., 2015
Кільк.характеристики :176 on-line: іл.
Колективи : Український інститут національної пам’яті, Запорізький національний університет. Історичний факультет, Запорізька обласна державна адміністрація. Департамент культури, туризму, національностей та релігій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-684-120-3: Б.ц.
ДРНТІ : 78.03.15
УДК : 355.48(477+470+571)"2014/2016":821.161.2’06 + 821.161.2’06
Предметні рубрики: Війна-- Російсько-українська війна-- Історія України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): війна--спогади учасників
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://old.uinp.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4/С 69
Назва : Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі (19-20 травня 2022 року)
Вихідні дані : Луцьк: ЛНТУ, 2022
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Луцький національний технічний університет. Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області . Департамент соціальної політики Луцької міської ради
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.4
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Методологія-- Технології
Зміст : Пріоритетні напрями розвитку соціальної сфери в Україні ; Державний моніторинг застосування державних соціальних стандартів/ І. В. Артисюк. Соціальний захист населення як напрям соціальної політики/ І. О Бичук. Контент-аналіз як науковий метод дослідження напрямів формування поліпрофесійної мобільності фахівців соціальної сфери/ М. В. Білозерова. Соціально-економічна політика держави та її взаємозв՚язок з економічною безпекою/ Н. В Дулеба. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму соціального забезпечення/ М. С. Запорожець. Роль Кабінету Міністрів України у соціальній сфері/ В. Я. Малиновський. Шляхи реалізації соціальної допомоги молоді в Україні/ К. С. Нікітчук. Міжнародні етичні кодекси в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, Н. В. Орищин. Соціальний захист населення в умовах воєнного стану. ; Діяльність координаційних штабів з питань соціального захисту населення України в умовах воєнного стану/ Г. В. Голотюк. Нормативно-правове регулювання статусу вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ Л. В. Дзенік. Соціальний захист дітей в умовах воєнного стану/ В. О. Доротюк. Соціальна підтримка населення України в умовах воєнного стану/ О. М. Жук, Т. К. Корецька. Статус вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ О. Р. Карась. Соціальний захист безробітних у воєнний час/ Л. П. Карпінчук. Особливості правового режиму надзвичайного стану/ А. В. Карпюк. Особливості надання соціальних послуг в умовах воєнного стану/ В. Я. Малиновський, І. С. Касянчук. Соціальні виплати: як отримати в умовах воєнного стану/ С. Є. Мишковець. Динаміка чисельності українських біженців у Німеччині (лютий-травень 2022 р.)/ В. Оскар, М. П. Костюк. Хто такі тимчасово переміщенні особи та їх права/ В. В. Пелих. Соціальний захист населення: суть, основні напрями та функції/ В. В. Петрук. Інформування населення про соціальні послуги: особливості в умовах воєнного стану/ І. В. Плісік. Правове регулювання питань соціального захисту громадян України в умовах воєнного стану/ Ю. Н. Савчук. Причини і проблеми повернення біженок і переселенок/ Л. Ю. Тернова. Напрями та особливості волонтерської діяльності в умовах воєнного стану на прикладі Радехівської територіальної громади/ Д. А. Яковлєва, О. Ю. Сільвестрова. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні/ О. В. Якушев, Н. С. Самара. Державна соціальна політика в контексті євроінтеграції України ; Реалізація та розвиток молодіжної політики в Україні та Європі/ Ю. С. Загоровська, І. О. Журба. Визнання професійних кваліфікацій у соціальній роботі: дискусійні питання/ Т. В. Семигіна. До поняття міжнародного соціального стандарту/ О. І. Ситник. Соціальна політика в контексті реалізації цілей сталого розвитку / О. Ю. Сільвестрова. Значення міжнародних і європейських стандартів для реалізації соціального забезпечення громадян України/ О. М. Циганкова. Вдосконалення соціальних послуг в територіальних громадах: зарубіжний та вітчизняний досвід місцевого самоврядування ; Комунікативний менеджмент у соціальній сфері Харківської області в умовах війни/ В. В. Сичова, Л. М. Хижняк. Територіальні громади як запорука розвитку місцевості/ С. С. Чорномор. Соціальна робота і соціальна допомога в системі інструментів регулювання соціальних проблем ; Соціальна профілактика як технологія соціальної допомоги/ М. Г. Гамчук, О. Ю. Сільвестрова. Супервізія в соціальній роботі як інструмент регулювання соціальних проблем/ О. М. Гапончук. Соціальна робота з жінками, які зазнали насильства/ В. М. Гриценя. Соціальна і психотерапевтична допомога/ А. В. Гузовата, Т. Г. Полухтович. Соціальні проблеми жінок та технології надання допомоги/ В. А. Литвин. Домашнє насильство як соціальна проблема та шляхи її подолання/ О. Л. Майборода. Організація соціальної роботи в умовах децентралізованої держави/ В. Я. Малиновський, М. В. Купрійчик. Нормативно-правове регулювання захисту жінок від насилля/ Б. В. Мосійчук. Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи/ О. Ю. Пащук. Соціально-педагогічна підтримка людей похилого віку/ Р. О. Редько, Т. Г. Полухтович. Етичні дилеми і ціннісні протиріччя в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, К. Ю. Корольчук. Проблеми адаптації та можливості інтеграції українських біженців в Німеччині (на прикладі федеральної землі Північний Рейн Вестфалія)/ О. М. Тибор, М. П. Костюк. Ринок праці, зайнятість та соціальне партнерство ; Пріоритети розвитку соціального партнерства в Україні/ Г. М. Кулина. Ринок праці в умовах воєнного стану/ Г. М. Кучер. Як зміниться ринок праці в Україні через війну?/ Р. В. Романюк. Поняття і ознаки страхового стажу/ М. С. Ткачук. Цифрова трансформація та інноваційні технології у соціальній сфері ; Інноваційні технології у роботі фахівця соціальної сфери/ М. О. Вознюк, Т. Г. Полухтович. Цифрові медіа в системі соціального захисту/ Г. А. Герасимчук. Цифровізація соціальної сфери на прикладі Луцької територіальної громади/ Д. В. Жадан. Цифрові технології у соціальній сфері/ О. Ю. Карпук, Т. Г. Полухтович. Особливості цифрової трансформації соціальної сфери в Україні/ Х. О. Козловська. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами змішаного навчання/ Л. М. Тарасюк. Перспективи розвитку цифрової трансформації та інноваційних технологій в соціальній сфері України/ Т. П. Тарануха. Реалізація прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві ; Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивний освітній простір/ В. В. Гринюк, С. В. Гринюк. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України/ О. І. Гулай. Реалізація права на освіту людей з порушеннями зору у сучасному суспільстві/ О. В. Димарчук. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання здобувачів з обмеженими можливостями/ О. М. Ковальчук. Комплексний підхід до навчання учнів з особливими потребами/ Г. Л. Корчова, М. В. Руденко. Особливості підготовки вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти/ Х. І. Лисовець. Особливості технології соціальної допомоги дітям з обмеженими можливостями та сім՚ям, які виховують дітей з обмеженими можливостями/ А. Л. Луцюк. Організація інклюзивної освіти на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти/ А. П. Мартинюк. Психологічні особливості дитячого аутизму/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Роль спеціаліста з інклюзивної освіти у процесі адаптації дитини з особливими потребами у соціумі/ Є. П. Панасюк, Л. М. Потапюк. Особливості соціального захисту людей з особливими потребами у сучасному суспільтві/ О. О. Піменова. Особливості організації інклюзивного освітнього простору/ Л. М. Потапюк. Булінг у підлітковому віці як проблема психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі/ Л. М. Потапюк, А. І. Здрок. Частковий аудит доступності міського простору Луцька для маломобільних груп населення/ А. С. Приступа. Взаємодія закладу освіти та сім’ї у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Л. Савченко, Д. Р. Савченко. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами/ Л. Л. Савченко, А. С. Сініченкова, Г. О. Отич. Універсальний дизайн для людей з особлими потребами: зарубіжний досвід для адаптації у вітчизняну практику/ С. В. Самчук. Професійна підготовка людей з глибокими порушеннями зору в умовах інформаційного суспільства/ Ю. Й. Тулашвілі. Використання народних дитячі ігор та забав населення Західного Полісся в інклюзивному освітньому просторі/ Н. В. Шкляєва, І. О. Шкляєва. Соціальна психологія. Психологічні прийоми та практики у роботі з клієнтами ; Особливості роботи з постравматичним стресовим розладом у військовий період/ О. Є. Губар. Вплив сучасних цифрових технологій на когнітивні здібності молоді/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Психологічна допомога в умовах сьогодення/ Д. М. Мичка, Т. Г. Полухтович. Допомога дітям, які є в часі війни/ Т. Г. Полухтович. Психологічна підтримка особистості під час війни: інформаційні ресурси/ Н. А. Савчук. Посттравматичний стрес: зміна сприйняття травматичної ситуації та робота з тривожними реакціями/ Ю. В. Савчук. Рoбoта з клієнтами у кoнтексті сучаснoсті: психoлoгічні прийoми та практики/ Д.-O. О. Север’янoва, Т. Г. Пoлухтoвич. Організація безпеки праці в умовах воєнного стану ; Адаптація системи управління БЗР до умов військового стану/ Л. Ф. Бондарчук. Організація безпечних та безаварійних умови праці у суб’єктів господарювання сільського господарства/ О. О. Вісин, В. О. Тимочко. Аналіз стану безпеки населення при виникненні надзвичайних ситуацій у громадських місцях/ М. В. Рудинець, І. В. Андрощук. Управління охороною праці, виробнича та техногенна безпека в умовах війни/ В. М. Стасюк. Організація робіт з підвищеною небезпекою в умовах воєнного стану/ В. І. Федорчук-Мороз.
Анотація: Матеріали конференції присвячені аналізу пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери в Україні, питанням соціального захисту населення в умовах воєнного стану, значення соціальної роботи і соціальної допомоги в системі інструментів регулювання соціальних проблем, удосконаленню соціальних послуг у територіальних громадах, питанням реалізації прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві та соціальної інклюзії, особливостям організації безпеки праці в умовах воєнного стану.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:001.83(477)/О-72
Назва : Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.)
Вихідні дані : Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8157-95-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37:001.83(477) + 001.83(477) + 7:001.83(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітня робота
Зміст : Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології ; Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati/ D. E. Avazova. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку/ К. М. Бабська. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації/ Р. Б. Бавшина. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности/ А. И. Балан. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку/ Д. С. Бараненкова. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією/ І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти/ Д. В. Біла. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи/ Л. В. Білоусова. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку/ К. М. Бовчалюк. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня/ О. О. Бойко. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами/ Н. Ю. Бублікова. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня/ А. В. Бугай. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти/ Марія Сергіївна Бурнова. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки/ Н. В. Возчикова. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації/ А. А. Воробець. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку/ В. Е. Гаменко. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення/ Г. В. Горшкова. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ О. М. Губрієнко. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів/ М. О. Дерибас. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра/ Альона Ігорівна Дериведмідь. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ Анастасія Андріївна Драєвська. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій/ Аліна Максимівна Дубина. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ В. І. Дьоміна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами./ О. В. Євенко. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня./ Юлія Вікторівна Єрьоменко. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи/ О. В. Ісаєва. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ А. В. Кабанова. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії/ О. О. Каптьол. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти/ Д. В. Карлова. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження/ К. В. Кікош. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами./ А. О. Кіріллова. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти/ Ю. В. Клочкова. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору/ В. О. Коваленко. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення/ М. П. Коваль. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ Н. В. Коробова. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Ю. Костюкова. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку/ Т. С. Кривoручкo. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі/ К. П. Крисько. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі/ Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання/ Ю. А. Люта. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти/ Л. О. Миколаєнко. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення/ І. В. Міщенко. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти/ В. В. Нечипоренко. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ О. В. Орлова. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм»/ А. О. Позднякова. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості/ А. О. Позднякова. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів/ О. Л. Позднякова. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку./ А. А. Прядкіна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня/ Т. О. Пуріс. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі/ М. В. Рашкевич. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії/ В. В. Савранова. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання/ Т. А. Саєнко. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ В. Є. Саніна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи/ Ю. С. Сілявіна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості/ І. В. Сіра. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ С. О. Соколова. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна/ Ю. Л. Солов’ян. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я/ Ю. І. Стельмакова. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору./ Ю. Р. Супрун. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги/ І. Б. Терещенко. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку/ І. В. Усольцева. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху/ К. О. Храпач. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням/ А. І. Шкабко. Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку ; Лідерство як соціально-психологічний феномен/ А. В. Аханова. Рівні самооцінки молодших школярів./ Д. Є. Білик. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності/ А. В. Бугай. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів/ В. А. Ведмідь. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів/ О. М. Галієва. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї/ Т. Гендзьора. Соціальні мережі в контексті соціальної психології/ В. В. Голець. Гендерні особливості прояву прокрастинації/ Б. В. Гусар. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике/ З. Р. Дзугаева. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів/ Т. С. Кетлер-Митницька. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи/ К. Р. Кононенко. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів/ М. С. Кудінова. Агресія у підлітковому віці/ О. Малинка. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку/ М. Мансурова. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри/ Х. Мартинюк. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі/ Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів/ О. О. Осадча. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Рупчєва. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці/ Д. О. Семенов. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників/ А. В. Таран. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19/ А. В. Турубарова. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку/ М. О. Школа. Види мотивації молодших школярів/ О. С. Штепенко. Проблема самотності у похилому віці/ С. Юрченко. Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку ; Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом/ О. Р. Баніт. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ю. Береженна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи/ А. О. Борка. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку/ А. Брехова. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні/ М. О. Бродецький. Dogs and autism: a promising treatment approach/ V. Vorzheinova. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту/ А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment/ K. O. Hoshko. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності/ О. О. Доценко. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації/ Г. О. Задорожна. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій/ О. Г. Кий. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами/ Н. В. Клочек. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів/ А. В. Литвиненко. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію/ В. П. Ляшенко. Фізична терапія при сколіотичній хворобі/ А. А. Марішин. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків/ А. В. Нарожна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі/ М. Я. Орел. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу/ Т. В. Пасик. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion/ K. Pieszczek. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді/ Є. Cуєтова. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті/ О. О. Сухина. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення/ В. В. Торба. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми/ Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі/ А. В. Удовіченко. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії/ Є. Ю. Халік. Фізична терапія при радікулопатіях/ Р. Н. Халік. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения/ М. И. Хамдамова. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді/ О. Ю. Чуча. Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи ; Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях/ Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. В. Акопян. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського/ В. В. Баран. Компоненти творчих здібностей учнів/ О. І. Бебік. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи/ А. А. Бобро. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості/ В. В. Борисов. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору/ А. В. Будовська. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі/ І. Гавришева. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності/ Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку/ М. Ю. Головач. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства/ М. Ю. Головач. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ/ О. І. Гужва. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. К. Давиденко. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь/ В. М. Дерев’янко. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів/ Д. О. Дімітрова. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти/ І. Г. Довгань. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра./ О. М. Заворуєва. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи/ А. В. Закревська. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі/ Л. В. Ісаєва. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання/ А. В. Каминіна. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах/ З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education/ N. Koturbash. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням/ Л. М. Кравченко. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів/ С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. Освітні проєкти нової української школи/ М. Є. Манич. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельник. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах/ А. М. Мирзаева. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей/ В. В. Мозгова. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів/ К. Е. Мосіна. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу/ Ю. Немерюк. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи/ А. П. Олійник, В. О. Тішковська. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів/ М. І. Орищук. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье/ И. В. Паюл. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/ А. О. Плужник. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій/ Н. В. Помін. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання/ І. Ф. Попович. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів/ О. М. Рибка. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму/ О. В. Рог. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов/ Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах/ О. У. Сайдалиева. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик/ С. М. Сидорів. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки/ А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти/ В. М. Смоляк. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду/ А. О. Стеблюк. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням/ Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів/ К. А. Фіалко. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів/ А. Я. Хайнус. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі/ Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. Информатика в начальной школе узбекистана/ Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку/ О. Д. Шаповалова.
Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)