Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм/Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - 2019
|
>2.
| Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи/Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти. - 2019
|
>3.
| Недозим І. В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток /І. В. Недозим. - 2020
|
>4.
| Кучманич І. М. Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід/І. М. Кучманич, Л. А. Опанасенко. - 2019
|
>5.
| Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі /Н. А. Ярмола [та ін.]. - 2020
|
>6.
| Савінова Н. В. Інклюзивне навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями/Н. В. Савінова, М. І. Берегова, Д. М. Борулько Ч. 3: Для змішаної форми навчання. - 2022
|
>7.
| Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського , Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти . - 2021
|
>8.
| Трофименко Л. І. Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку/Л. І. Трофименко. - 2014
|
>9.
| Ільяна В. М. Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку /В. М. Ільяна. - 2014
|
>10.
| Голос безмовленнєвої дитини/Л. М. Шрамко [та ін.]. - 2019
|
>11.
| Гаяш О. В. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку/О. В. Гаяш. - 2016
|
>12.
| Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти/Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2020
|
>13.
| Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими потребами/Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Вип. 1. - 2018
|
>14.
| Діти з особливими потребами в освітньому просторі/Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - 2019
|
>15.
| Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу/Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж. - 2020
|
>16.
| Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики/Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" Ч. 1. - 2020
|
>17.
| Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації/Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти . - 2018
|
>18.
| Діти та війна: навчання технік зцілення/Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології, Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я. - 2016
|
>19.
| Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій/Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - 2015
|
>20.
| Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи/Організація з безпеки та співробітництва в Європі, Міністерство соціальної політики України Т. 3. - 2018
|
|
|