Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1348)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Наукові періодичні видання Університету (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.

Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм/Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - 2019
2.

Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи/Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти. - 2019
3.

Недозим І. В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток /І. В. Недозим. - 2020
4.

Кучманич І. М. Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід/І. М. Кучманич, Л. А. Опанасенко. - 2019
5.

Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі /Н. А. Ярмола [та ін.]. - 2020
6.

Савінова Н. В. Інклюзивне навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями/Н. В. Савінова, М. І. Берегова, Д. М. Борулько Ч. 3: Для змішаної форми навчання. - 2022
7.

Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського , Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти . - 2021
8.

Трофименко Л. І. Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку/Л. І. Трофименко. - 2014
9.

Ільяна В. М. Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку /В. М. Ільяна. - 2014
10.

Голос безмовленнєвої дитини/Л. М. Шрамко [та ін.]. - 2019
11.

Гаяш О. В. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку/О. В. Гаяш. - 2016
12.

Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти/Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2020
13.

Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими потребами/Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Вип. 1. - 2018
14.

Діти з особливими потребами в освітньому просторі/Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - 2019
15.

Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу/Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж. - 2020
16.

Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики/Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" Ч. 1. - 2020
17.

Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації/Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти . - 2018
18.

Діти та війна: навчання технік зцілення/Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології, Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я. - 2016
19.

Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій/Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - 2015
20.

Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи/Організація з безпеки та співробітництва в Європі, Міністерство соціальної політики України Т. 3. - 2018
 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)