Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1348)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Наукові періодичні видання Університету (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.
376-056.264(075.8)
І-43


    Ільяна, В. М.
    Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / В. М. Ільяна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 120 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 119-120. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
розлади читання -- психологічна структура читання -- корекційне навчання -- зорові функції -- слухові функції
Анотація: У навчально-методичного посібнику представлено сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення, розглянуто особливості опанування навички читання дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР), а також психолінгвістичні основи успішного оволодіння навичкою читання. Обґрунтовано методику діагностики, розкрито напрямки та зміст обстеження. Представлено поетапну систему корекційного впливу, спрямовану на формування зорових та слухових функцій і операцій, розроблену з урахуванням первинної ланки порушень та найбільш збережених психологічних структур.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.264-053.4(075.8)
Т 76


    Трофименко, Л. І.
    Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Трофименко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 71-72. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення
Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98(072)
П 86


   
    Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій [Електронний ресурс] : методичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор З. Г. Кісарчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Логос , 2015. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-171-878-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічна допомога--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- військовослужбовці -- діти -- сім’я -- арт-терапія -- мас-медіа
Анотація: Методичний посібник побудовано на основі осмислення і узагальнення отриманого власного досвіду психологічної допомоги постраждалим внаслідок екстримальних подій в Україні. В ньому висвітлюються деякі важливі теоретичні аспекти переживання кризових травматичних ситуацій, розглядається практика надання психологічної допомоги різним категоріям постраждалих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://psychology-naes-ua.institute
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Кісарчук, З. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.3(075.8)
Г 24


    Гаяш, О. В.
    Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник : для вчителів інклюзивного навчання, асистентів учителів, які працюють з дітьми з психофізичними порушеннями в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, соціальних педагогів, батьків / О. В. Гаяш ; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електронні текстові дані. - Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016. - 121 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 482-487. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учитель -- діти з мовленнєвими порушеннями -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі діти -- діти з синдромом Дауна -- діти з розладами функцій опорно-рухового апарату -- діти з синдромом гіперактивності -- аутизм
Анотація: У даному посібнику надані: характеристика порушень за назологіями; науково-методичне обґрунтування щодо організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями в класах з інклюзивним навчанням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98-053.2:355.01(072)
Д 11


   
    Діти та війна: навчання технік зцілення [Електронний ресурс] : методика / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології, Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я ; редактор: О. Черненко, М. Лемик, К. Явна. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 98 с. : схеми, табл. - (Психологія. Психіатрія. Психотерапія). - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 87. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
травматичні події -- травматичний стрес -- лікування -- профілактика -- робота в уяві -- кінестетичні техніки -- слухові техніки -- нюхові техніки -- збудливість -- уникання -- втрата
Анотація: Методика розроблена на основі доказового когнітивно-поведінкового підходу терапії посттравматичних розладів у дітей. Вона була реалізована у ряді країн, що були охоплені війною.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ipz.org.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

Дод.точки доступу:
Черненко, Олена \редактор.\
Лемик, Мирослава \редактор.\
Явна, Катерина \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
37.013.42(072)
З-38


   
    Захист прав дитини в діяльності соціального педагога навчального закладу [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / К. А. Бороздіна [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. - 75 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-20-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- стандарти захисту -- правове врегулювання
Анотація: Зміст методичних рекомендацій містить матеріали щодо законодавчого та нормативно-правового питання захисту прав дитини у діяльності соціальних педагогів, практичних психологів системи освіти. Видання містить відповіді на практині питання соціальних педагогів, отримані під час проведення фокус-груп.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://nmcps.sumy.sch.in.ua
Утримувачі документа:
Національна академія педагогічних наук України

Дод.точки доступу:
Бороздіна, Катерина Анатоліївна
Легенька, Марина Миколаївна
Луценко, Юрій Анатолійович
Музиченко, Ірина Вікторівна
Панок, Віталій Григорович
Ткачук, Ірина Іванівна
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
364.4-055.5/.7
Я 73


    Яригіна, Є. П.
    Соціальне забезпечення сімей з дітьми: міжнародний досвід та українська модель [Електронний ресурс] : монографія / Є. П. Яригіна ; науковий керівник А. М. Слюсар ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Монолит, 2016. - 164 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 148-164 . - ISBN 978-617-537-228-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальне забезпечення--Сім'я--Діти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
грошові виплати -- пенсійне забезпечення -- соціальне обслуговування
Анотація: Монографію присвячено комплексному аналізу актуальних теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з соціальним забезпеченням сімей з дітьми. В основу дослідження покладено комплексний науковий підхід до аналізу суспільних відносин, що виникають у процесі соціального забезпечення сімей з дітьми. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання соціального забезпечення сімей з дітьми в Україні та зарубіжних країнах, зроблено порівняльний аналіз. Проведена класифікація видів соціальних послуг сім’ям, що мають дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nlu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Слюсар, А. М. \науковий керівник.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
37.013.42-054.73(075.8)
Г 83


    Григоренко, І. О.
    Соціальна робота з внутрішньо переміщеними особами в сучасних умовах [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів і магістрів спеціальносттей "Соціальна робота" і "Соціальна педагогіка" / І. О. Григоренко, Н. М. Савельєва ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Електронні текстові дані. - Полтава : ПНПУ, 2017. - 100 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 74-81. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
військовий конфлікт -- окуповані території -- діти мігрантів
Анотація: У навчальному посібнику висвітлені теоретико-методологічні, нормативно-правові й технологічні аспекти соціальної і соціально-педагогічної роботи з внутрішньо переміщеними особами в сучасних реаліях України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Дод.точки доступу:
Савельєва, Н. М.
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
376-056:373.2(075)
К 63


    Компанець, Н. М.
    Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2017. - 66 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 62. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Дошкільні навчальні заклади--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття "індивідуальний освітній маршрут", основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Луценко, І. В.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
373:376-056.2/3(06)
І 99


   
    Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими потребами [Електронний ресурс] : збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Вип. 1 / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського ; редактор: О. А. Голюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Вінниця : [б. в.], 2018. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-924-251-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна осіта -- лялькотерапія -- орегамі-терапія -- глобальне читання -- тактильні ігри
Анотація: До збірника включені тези з актуальних проблем інклюзивної освіти в контексті завдань реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, що підготовлені викладачами і студентами України. Матеріали збірника адресовані викладачам і студентам ЗВО II-IV рівня акредитації, педагогічним працівникам шкіл I ступеня та закладів дошкільної освіти, а також усім, хто цікавиться проблемами навчання й виховання дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://vinps.vn.ua
Утримувачі документа:
Вінницький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Голюк, О. А. \редактор.\
Демченко, О. П. \редактор.\
Комарівська, Н. О. \редактор.\
Любчак, Л. В. \редактор.\
Присяжнюк, Л. А. \редактор.\
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
159.98-053.2(072)
П 86


   
    Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації [Електронний ресурс] : методичний посібник / Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ; укладач Г. Б. Растроста. - Електронні текстові дані. - Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2018. - 64 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 63. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічний дебрифінг -- арт-терапія -- діти -- підлітки -- мандала
Анотація: Методичний посібник присвячений особливостям переживання психотравми в дитячому та підлітковому віці. У посібнику розглянуто питання надання першої невідкладної допомоги дитині в психотравмуючій ситуації, надання допомоги в екстремальних ситуаціях, які пов'язані із загрозою для життя, визначено можливості арт-методів у роботі з дітьми, які пережили травматичну ситуацію.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.soippo.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Растроста, Г. Б. \укладач.\
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
159.98:364.4(075.8)
О-75


   
    Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 3 / Організація з безпеки та співробітництва в Європі, Міністерство соціальної політики України ; редактор Л. Гридковець. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 219-235. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Соціальна допомога--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- ветерани війни -- полонені -- жертви тортур -- діти з травмівним досвідом
Анотація: У посібнику розглянуто питання організації психологічної допомоги різним верствам населення з метою подолання наслідків кризової ситуації в Україні, представлено основні напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалих внаслідок психотравмівних подій. Багато уваги зосереджено на загальних положеннях та принципах психологічної реабілітації, обґрунтовано необхідність використання світових стратегій для створення вітчизняної системи психологічної реабілітації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.osce.org
Утримувачі документа:
Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Дод.точки доступу:
Гридковець, Л. \редактор.\
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
Міністерство соціальної політики України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
364.4-053.2
Б 87


    Брич, В. Я.
    Соціальний захист сиріт в Україні [Електронний ресурс] : монографія / В. Я. Брич, С. М. Миколюк ; Тернопільський національний економічний університет. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - 202 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 162-183. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Діти та молодь--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- моніторинг -- регіональні програми -- інноваційні підходи
Анотація: У монографії розглянуто основні аспекти удосконалення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Чільне місце відводиться формуванню інноваційної моделі організаційно-економічного механізму управлінської діяльності сфери соціального захисту дітей у регіоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний економічний університет

Дод.точки доступу:
Миколюк, С. М.
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
159.922.76
К 95


    Кучманич, І. М.
    Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід [Електронний ресурс] : монографія / І. М. Кучманич, Л. А. Опанасенко ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : СПД Румянцева, 2019. - 153 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 137-149. - ISBN 968-956-2351-14-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічний супровід--Діти з особливими потребами--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціальні зв’язки -- класифікація особливих потреб -- потреби сім’ї -- педагогічна готовність -- психодіагностичне обстеження
Анотація: У монографії представлено теоретико-методологічні засади створення системної моделі функціонування, психодіагностики та психологічного супроводу дітей із особливими потребами. Наукове видання презентує результати аналізу поглядів сучасних вітчизняних і зарубіжних науковців на різновиди та специфіку прояву потреб дітей, які мають особливості розвитку. У ньому подано результати емпіричного вивчення потреб дітей даної соціальної категорії, запропоновано основні напрями системної роботи з сім’ями дітей із особливими потребами та тренінгову програму для педагогів інклюзивних класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Опанасенко, Л. А.
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
376-056.264(076)
Г 61


   
    Голос безмовленнєвої дитини [Електронний ресурс] : посібник : щодо формування мовленнєвої компетентності у дітей з особливими освітніми потребами засобами альтернативної комунікації / Л. М. Шрамко [та ін.] ; Управління освіти і науки Сумської міської ради, Інформаційно-методичний центр, Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня-дошкільний навчальний заклад №34". - Електронні текстові дані. - Суми : [б. в.], 2019. - 47 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 24. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Комунікація--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
структуроване навчання -- графічний метод
Анотація: У посібнику представлено багаторічна практика учителів-дефектологів, учителя-логопеда та інших педагогів навчально-виховного комплексу, яка спирається на особливості використання знаково-символічних засобів у різних навчальних методиках. Покроково описані інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами по формування мовленнєвої компетентності засобами альтернативної комунікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://srnvk34.sumy.ua
Утримувачі документа:
Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня-дошкільний навчальний заклад №34"

Дод.точки доступу:
Шрамко, Л. М.
Куриленко, І. М.
Ковальчук, І. П.
Краузе, В. В.
Павленко, М. С.
Управління освіти і науки Сумської міської ради. Інформаційно-методичний центр
Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня-дошкільний навчальний заклад №34"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
376-056.36(075)
К 82


   
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова [та ін.] ; Інститут модернізації змісту освіти, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 88 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Порушення інтелектуального розвитку--Навчально-методичні посібники

Анотація: Реалізація компетентнісного підходу до змісту освіти дітей з різним рівнем порушень інтелектуального розвитку полягає у максимальному урахуванні можливостей їхнього психофізичного розвитку та особливостей опанування ними навчального матеріалу. Використання навчально-методичного посібника в практиці роботи закладів загальної середньої освіти сприятиме корекційно-розвивальному спрямуванню освітнього процесу, зосередженню педагогічної уваги на розвитку особистості дітей з інтелектуальними порушеннями та формуванню у них відповідного рівня життєвої компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Трикоз, С. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Інститут модернізації змісту освіти
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
373.3.016:004]-056.263(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. В. Кульбіда [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 146 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 142-143. - ISBN 978-617-09-6787-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
слухо-мовленєвий розвиток -- логіко-математична компетентність
Анотація: У посібнику висвітлюються сучасні стандарти супроводу дітей з порушеннями слуху, розкриваються основні концептуальні підходи до оновлення змісту та методики нвччаня у контексті концепції НУШ. Методичні поради, запропоновані авторами посібника, мають інноваційний характер та ґрунтуються на результатах сучасних наукових розробок та досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Кульбіда, С. В.
Литовченко, С. В.
Жук, В. В.
Литвинова, В. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)