Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1348)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Наукові періодичні видання Університету (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.
159.922.7
П 86


   
    Психологічна допомога дітям в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] : довідник вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Пророк [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2022. - 155 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-19-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Психологічна допомога дітям--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
постраждалі діти -- військові дії -- екстремальна ситуація -- психологічний розлад -- стрес -- психологічна допомога
Анотація: Довідник вихователя і вчителя науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів і психологів Києва, Слов’янська та інших міст. Також було узагальнено наукові доробки, присвячені різним аспектам роботи з дітьми, які отримали психічну травму внаслідок військових дій в Україні. У довіднику розглянуто як теоретичні, так і суто практичні проблеми допомоги постраждалим дітям, проаналізовано складні ситуації та дано конкретні рекомендації вихователям, вчителям, батькам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В.
Бойко, С. Т.
Гнатюк, О. В.
Купрєєва, О. І.
Полякова, В. І.
Столярчук, О. А.
Царенко, Л. Г.
Чекстере, О. Ю.
Пророк, Н. В. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.262-053.4
К 72


    Костенко, Т. М.
    Сучасні технології психологічного супроводу дитини з порушеннями зору дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. М. Костенко, К. С. Довгопола, М. О. Топузов ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 113 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
раннє втручання -- розвиток моторики -- виховання незрячої дитини
Анотація: Сучасні технології психологічного супроводу дітей з порушеннями зору дошкільного віку проявляється в урахуванні специфічних особливостей розвитку, опорі на збережені аналізатори та можливості у використанні спеціальних форм і методів у роботі, використанні спеціальних методів і прийомів роботи, тифлоприладів тощо. Посібник буде корисний як практикам, так і науковцям, а також здобувачам першого, другого та третього рівнів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Довгопола, К. С.
Топузов, М. О.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-053.4-055.52
Н 12


   
    На допомогу батькам: діти з особливими потребами під час криз [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Прохоренко [та ін.] ; редактор Л. Прохоренко. - Електронні текстові дані. - Київ : Наша друкарня, 2021. - 160 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7974-37-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Діти з особливими потребами--Допомога батькам--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання дітей -- діти з особливими потребами -- корекція поведінки -- стресові ситуації
Анотація: Навчально-методичний посібник «На допомогу батькам: діти з особливими потребами під час криз» містить матеріали сучасних моделей організації навчання дітей з особливими потребами та їхніх родин в умовах кризових викликів. Запропоновано сучасні підходи до вирішення проблем розвитку, навчання і соціалізації дітей. Окреслено особливості виявлення стресових симптомів у дітей та представлено психолого-педагогічні моделі супроводу родин дітей з особливими потребами, які знаходяться в умовах ізоляції. Практичні завдання, запропоновані у даній розробці, дадуть змогу батькам створювати індивідуальні моделі щодо корекції неадекватних негативних проявів поведінки у дітей, сприятимуть набуттю необхідних компетентностей щодо виховання своїх дітей без використання насильства, оволодінню методами корекційно-розвивальної роботи з дітей, які мають травмований досвід. Запропоновані матеріали стануть у нагоді педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, родинам дітей з особливими потребами, фахівцям при проведенні дистанційної корекційно-розвивальної роботи, визначенні особливостей її змісту, спеціальних методів, способів і умов, які максимально сприятимуть засвоєнню знань і соціальному розвитку дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л.
Орлов, О.
Ярмола, Н.
Костенко, Т.
Прохоренко, Л. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3(075)
І 65


   
    Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: створення, реалізація, моніторинг [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: В. М. Шевченко, Т. М. Гребенюк. - Електронні текстові дані. - Житомир : КЗ Житомирський ОІППО, 2021. - 216 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 212-213 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерська взаємодія -- моніторинг ефективності
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Адресовано педагогічним працівникам, які є учасниками команд психолого-педагогічного супроводу, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Шевченко, В. М. \рецензент.\
Гребенюк, Т. М. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3:373.3/.5(075)
О-64


   
    Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: Л. І. Прохоменко, О. М. Вержиховська. - Електронні текстові дані. - Житомир : Полісся, 2020. - 134 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення зору -- порушення слуху -- порушення мовлення -- порушення опорно-рухового апарату -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелекту -- синдром Дауна -- розлади аутистичного спектра -- синдром дефіциту уваги та гіперактивність
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Прохоменко, Л. І. \рецензент.\
Вержиховська, О. М. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.264
Л 11


    Літовченко, Ольга Василівна.
    Заїкання у дітей: профілактика і корекція [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Літовченко ; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Електронні текстові дані. - Одеса : ТОВ Лерадрук, 2021. - 248 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 194-199. - ISBN 978-966-2710-66-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
патогенетичні механізми заїкання -- методики подолання заїкання -- концепція корекційної роботи -- профілактика заїкання
Анотація: Навчальний посібник присвячено проблемі заїкання в дітей дошкільного віку, особлива увага приділена методам і засобами профілактичної і корекційної роботи з подолання заїкання, зокрема: розглянуто патогенетичні механізми заїкання; проаналізовані сучасні методики подолання заїкання; представлена концепція та напрями корекційної роботи з дітьми що страждають на заїкання; пропоновані різноманітні вправи для профілактики і корекції заїкання у дітей. Посібник адресовано здобувачам вищої освіти майбутнім педагогам і логопедам, практикуючим педагогам, логопедам і дефектологам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
37.013.42(072)
З-38


   
    Захист прав дитини в діяльності соціального педагога навчального закладу [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / К. А. Бороздіна [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. - 75 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-20-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- стандарти захисту -- правове врегулювання
Анотація: Зміст методичних рекомендацій містить матеріали щодо законодавчого та нормативно-правового питання захисту прав дитини у діяльності соціальних педагогів, практичних психологів системи освіти. Видання містить відповіді на практині питання соціальних педагогів, отримані під час проведення фокус-груп.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://nmcps.sumy.sch.in.ua
Утримувачі документа:
Національна академія педагогічних наук України

Дод.точки доступу:
Бороздіна, Катерина Анатоліївна
Легенька, Марина Миколаївна
Луценко, Юрій Анатолійович
Музиченко, Ірина Вікторівна
Панок, Віталій Григорович
Ткачук, Ірина Іванівна
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
364.4-053.2
Б 87


    Брич, В. Я.
    Соціальний захист сиріт в Україні [Електронний ресурс] : монографія / В. Я. Брич, С. М. Миколюк ; Тернопільський національний економічний університет. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - 202 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 162-183. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Діти та молодь--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- моніторинг -- регіональні програми -- інноваційні підходи
Анотація: У монографії розглянуто основні аспекти удосконалення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Чільне місце відводиться формуванню інноваційної моделі організаційно-економічного механізму управлінської діяльності сфери соціального захисту дітей у регіоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний економічний університет

Дод.точки доступу:
Миколюк, С. М.
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
364.4-055.5/.7
Я 73


    Яригіна, Є. П.
    Соціальне забезпечення сімей з дітьми: міжнародний досвід та українська модель [Електронний ресурс] : монографія / Є. П. Яригіна ; науковий керівник А. М. Слюсар ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Монолит, 2016. - 164 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 148-164 . - ISBN 978-617-537-228-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальне забезпечення--Сім'я--Діти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
грошові виплати -- пенсійне забезпечення -- соціальне обслуговування
Анотація: Монографію присвячено комплексному аналізу актуальних теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з соціальним забезпеченням сімей з дітьми. В основу дослідження покладено комплексний науковий підхід до аналізу суспільних відносин, що виникають у процесі соціального забезпечення сімей з дітьми. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання соціального забезпечення сімей з дітьми в Україні та зарубіжних країнах, зроблено порівняльний аналіз. Проведена класифікація видів соціальних послуг сім’ям, що мають дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nlu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Слюсар, А. М. \науковий керівник.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Цибульська В. О., 2023. - 132 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8324-07-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- мутизм -- психоемоційні труднощі -- психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
316.346.32-053.2:355.01(477)
Д 11


   
    Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022 / В. Д. Дибайло [та ін.] ; Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 60 с. : табл., іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Діти--Сім'я--Інституційні заклади опіки

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- сімейні форми виховання -- заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Утримувачі документа:
Дитячий фонд ООН UNICEF

Дод.точки доступу:
Дибайло, В. Д.
Кияниця, З. П.
Тимошенко, Н. В.
Лаушник, О. І.
Пєтушкова, Л. А.
Вовк, В. М.
Терещенко, А. В.
Дитячий фонд ООН UNICEF
Міністерство соціальної політики України
Міністерство охорони здоров’я України
Міністерство освіти і науки України
Національна соціальна сервісна служба України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
376:159.94
К 63


    Компанець, Н. М.
    Розвиток та формування емоційно-вольової сфери у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Н. М. Компанець ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Актуальна освіта, 2023. - 43 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 966-8663-28-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами

Анотація: У науково-методичному посібнику представлено аналіз сучасного уявлення про емоційний і вольовий розвиток дітей дошкільного віку, зокрема про нейропсихологічні закономірності емоцій як процесів реагування на внутрішнє і зовнішнє середовище людини, їх регуляцію, а також їх вираження у поведінці. У посібнику подано аналіз становлення емоційного розвитку та довільної поведінки, початок розвитку волі у дошкільників з урахуванням вікових особливостей, що має бути враховано при навчанні і вихованні дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
376-056(075)
К 61


    Колупаєва, А. А.
    Діти з особливими освітніми потребами: навчання та супровід у період повоєнної відбудови [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 193 on-line. - (Інклюзивна освіта). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками -- безпека дітей
Анотація: У посібнику представлено технологічний і методичний інструментарій навчання та супроводу учнів з особливими освітніми потребами, що ґрунтується на спільних фундаментальних засадах і цілісно охоплює освітню практику як в інклюзивних класах, так і в спеціальних закладах освіти. Представлено два умовних блоки технологій викладання та технологій супроводу, які деталізуються в низці стратегій, методичних прийомів, практик втручання, що збагатять професійний інструментарій педагогів закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Таранченко, О. М.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
376:159.94
К 63


    Компанець, Н. М.
    Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Н. М. Компанець ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Актуальна освіта, 2023. - 121 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 117-121. - ISBN 966-8663-276 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами

Анотація: У науково-методичному посібнику представлено модель психолого-педагогічного супроводу емоційного і вольового розвитку в умовах реалізації інклюзивної практики закладу освіти, яка є складовою частиною загальної моделі психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в освітньому процесі. У посібнику розглядається взаємозалежність структурних компонентів емоційного і вольового розвитку. На основі визначених етапів супроводу дитини з ООП в інклюзивному навчанні окреслено шляхи побудови індивідуального освітнього маршруту, а також можливості прогнозу результатів цілеспрямованого впливу на емоційний івольовий розвиток дітей з ООП. У додатках посібника надається Програма підготовки поведінкових консультантів і тренінгу для батьків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
376-056.263 (075)
Ш 37


    Шевченко, Володимир Миколайович.
    Дидактичні матеріали з розвитку слухового сприймання та мовлення осіб з кохлеарними імплантами [Електронний ресурс] / В. М. Шевченко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 75 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 73-75. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
слухове сприймання -- формування вимови -- артикуляційні вправи -- фонематичні вправи -- фонематичний аналіз -- ігри
Анотація: Дидактичні матеріали адресовано фахівцям закладів дошкільної та загальної середньої освіти (спеціальним, з інклюзивними групами/класами), навчально-реабілітаційних центрів, інклюзивних ресурсних центрів; слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; студентам педагогічних спеціальностей; батькам дітей з порушеннями слуху, слухопротезованих кохлеарними імплантами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
376-056.263-053.2(075)
Ж 85


    Жук, В. В.
    Педагогічна підтримка дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху та їхніх батьків в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 123 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 105-109. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику системно представлено особливості діагностики, слухопротезування, раннього втручання та педагогічного супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху та їхніх батьків в умовах сучасних викликів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Литвинова, В. В.
Литовченко, С. В.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
376-056:373.2(075)
К 63


    Компанець, Н. М.
    Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2017. - 66 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 62. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Дошкільні навчальні заклади--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття "індивідуальний освітній маршрут", основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Луценко, І. В.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
373.3.016:004]-056.263(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. В. Кульбіда [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 146 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 142-143. - ISBN 978-617-09-6787-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
слухо-мовленєвий розвиток -- логіко-математична компетентність
Анотація: У посібнику висвітлюються сучасні стандарти супроводу дітей з порушеннями слуху, розкриваються основні концептуальні підходи до оновлення змісту та методики нвччаня у контексті концепції НУШ. Методичні поради, запропоновані авторами посібника, мають інноваційний характер та ґрунтуються на результатах сучасних наукових розробок та досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Кульбіда, С. В.
Литовченко, С. В.
Жук, В. В.
Литвинова, В. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
376-056.262(075)
К 72


    Костенко, Т. М.
    Учні початкових класів з порушенням зору [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. М. Костенко. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 130 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 126-127. - ISBN 978-617-09-6786-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Порушення зору--Навчально-методичні посібники

Анотація: В посібнику представлений детальний опис психофізіологічних особливостей дітей і труднощів, з якими стикаються педагоги та вихователі під час навчання такої групи дітей. Посібник містить корисну інформацію про дистанційне навчання у початковій школі, про новітні методи роботи з дітьми із порушенням зору, комплекси вправ та перелік сучасних тифлоприладів, що довели свою ефективність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
373.3.016:81’243]-056.263(075)
Г 37


    Гердик, Галина Михайлівна.
    Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушеннями слуху на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами / Г. М. Гердик. - Електронні текстові дані. - Київ : Генеза, 2021. - 97 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 67. - ISBN 978-966-11-1294-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Методика навчання іноземної мови--Навчально-методичні посібники

Анотація: Педагогічні аспекти навчання іноземної мови осіб з порушеннями слуху висвітлено на основі дактильного та мануорального мовлення. Реалізація компетентнісного підходу здійснюється за допомогою впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання, зокрема через формування англомовної лексичної компетентності. Розкрито особливості побудови стратегій навчання в умовах бімодально-білінгвального підходу із застосуванням дидактичних ігор, інтерактивних методів і прийомів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Савчук, Олена Орестівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)