Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2039)Наукові періодичні видання Університету (31)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Назва : Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року)
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Вступне слово / Р. Благута. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників/ Л. Андрушко. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя»/ В. Багрій. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів/ Л. Березовська. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії/ Н. Я. Білинська. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід/ О. Борисюк. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія/ І. Галян, О. Галян. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти/ О. Гнатюк. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу/ С. Грабовська, Т. Бурдіна. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу/ О. Давидова, В. Барко. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху/ І. Держко. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях/ О. О. Євдокімова. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення/ Н. Жигайло, Н. Боженко. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії/ І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості/ Казміренко. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді./ З. Карпенко. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості/ Р. Карпінська. Рефлексії психотерапевтичного досвіду/ Г. Католик. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини/ З. Ковальчук. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю/ П. Козира. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини/ О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці/ О. Колосович. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості/ І. Корнієнко. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї/ Г. Крупник. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування/ О. Куций. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я/ А. Легка. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід/ Н. Лигун, З. Кісіль. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг/ Ю. Луценко. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання/ Г. Лялюк. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я/ Г. Лялюк, В. Петрів. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації/ Н. Майорчак. Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій/ А. Марчук. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах/ О. Мороз. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії/ Н. Мрака. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння/ В. Навроцька. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами/ А. Обухівська. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді/ Л. Орищин. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. Осьодло, Д. Зубовський. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів/ І. Пампура, Л. Процик. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя/ Є. Потапчук, Д. Карпова. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми/ Н. Потапчук, Т. Венцеславська. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні/ Л. Решетило. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними/ А. Сибірний. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання/ Р. Сибірна, О. Зарічна. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки./ В. Сіткар, Н. Сіткар. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб/ М. Стульківська. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення/ Д. Супрун. Психологічні прояви бойового стресу/ Л. Тютюнник. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти/ О. Фінів. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів/ О. Цільмак. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки/ Д. Швець. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології/ А. Шиделко. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства/ В. Щербина-Прилука. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників/ Р. Яремко.
Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:005.336.3/Д 70
Назва : Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Грудень 2020 - січень 2021 [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :79 с
Колективи : Державна служба якості освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:005.336.3 + 005.336.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Якість навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правове забезпечення--освітній простір--оцінка розвитку--корекційно-розвиткові заняття--асистент вчителя--субвенція
Анотація: Дане дослідження надає комплексну інформацію про наявні практики, досвід впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти та вироблення рекомендацій щодо того, які практики потребують змін, перегляду для підвищення якості інклюзивного навчання та більшого задоволення потреб дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та інших учасників процесу – батьків, педагогів, адміністрації шкіл та ІРЦ.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.12.011.3-/Л 13-652845758
Автор(и) : Лавріненко О. А.
Назва : Розвиток педагогічної майстерності викладачів закладів вищої освіти в цифровому освітньому середовищі у повоєнний час [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ: Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2024
Кільк.характеристики :125 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7221-97-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.091.12.011.3-051:005.336.5-043.86]"364/366"(075)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Розвиток педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--воєнний стан--підготовка викладачів--цифрове осітнє середовище--вдосконалення педагогічної дії--практичні поради
Анотація: Практичний порадник вміщує передмову, п’ять параграфів, у яких: схарактеризовано виклики, що стоять перед викладачами ЗВО в умовах воєнного і післявоєнного стану; розкрито суть організації ефективної взаємодії викладача зі студентами в умовах війни; висвітлено принципи побудови педагогічного діалогу в цифровому освітньому середовищі; представлено стилі професійно-педагогічного спілкування викладача зі студентами; обґрунтовано стилі професійно-педагогічного спілкування зі студентами; визначено сутність творчого задуму лекційного і практичного заняття. Окремим розділом автором сформульовано сім порад для викладачів стосовно розвитку педагогічної майстерності, які працюють в цифровому освітньому середовищі в умовах війни та в післявоєнний час. Практичний порадник спрямований на методичну та практичну допомогу викладачам ЗВО, які створюють цифровий освітній простір, прагнуть до самовдосконалення професійного рівня і складників педагогічної майстерності в цифровому освітньому середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/О-72
Автор(и) : Волошенюк О., Дегтярьова Г., Шаламов Р.
Назва : Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020
Кільк.характеристики :68 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальні питання дидактики і методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--освітні практики--заняття--медіаграмотність--вірусна інформація--запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:7](072)/В 68
Автор(и) : Волошенюк О. В., Чорний О. В.
Назва : Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу "Мистецтво" в НУШ [Електронний ресурс] : навч. - методич. посіб.
Вихідні дані : Київ: Академія української преси, Центр Вільної Преси, 2020
Кільк.характеристики :54 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7370-18-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:7](072)
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Методика викладання-- Інтегрований курс "Мистецтво"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіаграмотність--декодування рухомих зображень--звук і зображення--відстеження кадру
Анотація: Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти - введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати підходи до інтеграції медіаграмотності до курсу «Мистецтво» в початковій освіті. Перша частина посібника містить основи медіаграмотності, а друга - методики та практичні завдання в сфері екранних мистецтв та візуальної грамотності. Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність і і візуальну культуру. Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.aup.com.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/А 43
Назва : Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020
Кільк.характеристики :377 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий розвиток--просторові уявлення--логоритмічні заняття--комплексна корекція--дизартричні порушення--дитячий церебральний параліч (дцп)--синдром дефіциту уваги--гіперактивність--корекційні засоби навчання--казкотерапія--піктограма--корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(075.8) /К 61-060700267
Автор(и) : Колоїз, Жанна
Назва : Основи академічного письма [Електронний ресурс] : практикум
Вихідні дані : Кривий ріг, 2019
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Криворізький державний педагогічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 811.161.2(075.8) (076.5)
Предметні рубрики: Основи академічного письма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічне мовлення--єдність надфразна--академічний текст--писемне мовлення--написання тексту--конструкція--контекст
Анотація: У практикумі подано ряд практичних завдань (відповідно до навчальної плану та робочої програми), скерованих на вивчення українськомовного академічного письма як різновиду наукового (академічного) спілкування. До кожного заняття запропоновано ті чи ті проблемні питання, що потребують осмислення, теоретичний довідник, що репрезентує потрактування найосновніших понять, які повинні розуміти студенти. Основні теоретичні відомості узагальнені й представлені у вигляді таблиць. Практична частина містить завдання, виконання яких допоможе студентам сформувати вміння й практичні навички комунікативно виправдано користуватися засобами мови для створення відповідних зразків академічного письма, зокрема й академічного есе. Актуалізовано інформацію щодо інтерпретації академічного тексту, психологічних, логічних та мовностилістичних засад його редагування. Окремий акцент зроблено на організації й редагуванні власного академічного есе.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)