Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (319)Грінченкознавство (10)Рідкісні та цінні видання (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=книжки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:159.942/Н 83
Автор(и) : Норман, Дональд А.
Назва : Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things
Вихідні дані : Київ: ArtHuss, 2019
Кільк.характеристики :308 с.: іл.
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97860-7-4: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.05:159.942 + 159.942
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Емоційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інстинктивний дизайн--поведінковий дизайн--рефлексійний дизайн--робот
Анотація: Мета написання цієї книжки - поєднати позірно суперечливі теми в одну систему, засновану на теорії трьох рівнів: афекту, поведінки й пізнання. Розрізнення функцій промислових і графічних дизайнерів, фахівців із юзабіліті, інжинірингу, маркетингу та продажу наразі видається доречним. Кожен із них відіграє свою важливу роль у розробленні продукту, але часто на різних рівнях людського сприйняття і на різних етапах взаємодії людини із продуктом. І запропонована система дає змогу глибше зрозуміти процес дизайну й емоційний вплив продуктів на нас.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)