Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (207)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.98:616.8-085(075.8)
Ч-83


    Чугунов, Вадим Віталійович.
    Психопатологічна синдромологія: психотерапевтичні підходи [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. В. Чугунов ; Міністерство охорони здоров’я України. - Електронні текстові дані. - Львів : Марченко Т. В., 2020. - 360 с. - (Психотерапевтична бібліотека). - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 313-334. - ISBN 978-617-7937-39-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Психотерапія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
пато-нозологічна компетенція -- дисциплінарні варіації -- концептуальний базис -- психотерапевтичні парадигми -- психотерапевтичний діагноз
Анотація: Навчальний посібник присвячено діагностиці в психотерапії, як загальній психодіагностиці, так і спеціальним діагностичним способам. Висвітлені особливості логіки й семіотики психотерапевтичного діагнозу. Приділена увага параметрам алгоритмізації й структурування, правилам формулювання та дизайну психотерапевтичного діагнозу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.zsmu.edu.ua
Утримувачі документа:
Міністерство охорони здоров’я України

Дод.точки доступу:
Міністерство охорони здоров’я України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:316.6
С 69


   
    Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.) / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. - 156 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці праць. - Б. ц.
    Зміст:
Бухнієва, О. А. Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті / О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. - С .7
Буюклі, К. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами / К. Буюклі. - С .11
Гайтанжи, О. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі / О. Гайтанжи. - С .13
Грищенко, Г. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні / Г. Грищенко. - С .17
Гусячкина, Н. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії / Н. Гусячкина. - С .20
Дішлі, О. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників / О. Дішлі. - С .23
Дія, І. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи / І. Дія. - С .25
Дудченко, Т. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти / Т. Дудченко. - С .28
Дьомкіна, А. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення / А. Дьомкіна. - С .30
Єсавелюк, К. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами / К. Єсавелюк. - С .33
Єфременко, Р. Причини правопорушень серед неповнолітніх / Р. Єфременко. - С .36
Замашкіна, О. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я / О. Замашкіна. - С .39
Звєкова, В. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі / В. Звєкова. - С .41
Івченко, О. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти / О. Івченко. - С .45
Ігнатьєва, О. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання / О. Ігнатьєва. - С .47
Катриченко, В. Колорит омузичення творів український поетів / В. Катриченко. - С .52
Кірик, І. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації / І. Кірик. - С .54
Кічук, А. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури / А. Кічук. - С .57
Кічук, Н. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті / Н. Кічук. - С .60
Ковальчук, О. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору / О. Ковальчук. - С .64
Корнієнко, С. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами / С. Корнієнко. - С .66
Корнієнко, С. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти / С. Корнієнко. - С .69
Криворучко, Р. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва / Р. Криворучко. - С .72
Крсек, O. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.) / O. Крсек. - С .74
Лозова, С. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови / С. Лозова. - С .78
Лунгу, Л. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті / Л. Лунгу. - С .84
Ніколаєв, С. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / С. Ніколаєв. - С .87
Павленко, І. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами / І. Павленко. - С .90
Памбук, В. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти / В. Памбук. - С .93
Пенькова, С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова. - С .95
Пріма, Р. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти / Р. Пріма, Д. Пріма. - С .98
Рафуля, І. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві / І. Рафуля. - С .101
Рашидов, С. Правові основи інклюзивної освіти / С. Рашидов, С. Рашидова. - С .104
Рогожа, С. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі / С. Рогожа. - С .107
Рошкан, Р. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти / Р. Рошкан, О. Біла. - С .109
Сейрик, К. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти / К. Сейрик. - С .112
Сич, Ю. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі / Ю. Сич. - С .114
Слободниченко, В. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти / В. Слободниченко, Д. Іванова. - С .118
Таранова, В. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді / В. Таранова. - С .123
Топалова, М. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти / М. Топалова. - С .126
Урсу, А. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії / А. Урсу. - С .128
Фурдуй, С. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід / С. Фурдуй. - С .132
Хрістенко, Н. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят / Н. Хрістенко. - С .134
Черевата, Ю. В. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я / Ю. В. Черевата. - С .137
Чумак, Н. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями / Н. Чумак. - С .141
Чупахіна, С. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи / С. Чупахіна. - С .143
Шевчук, А. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів / А. Шевчук. - С .147
Шинкарева, Ж. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя / Ж. Шинкарева. - С .152
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Соціальне партнерство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ-компетенція -- інноваційні технології -- соціалізація дітей -- мультидисциплінарне партнерство -- комунікація соціономістів
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)