Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (209)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:616.896(076)/П 27
Назва : Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :101 с.: іл.
Колективи : Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100. - Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України». - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:616.896(076) + 616.896(076)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--стресостійкість--розуміння поведінки--отримання послуг--корекція симптомів--прикладний аналіз поведінки--мовленнєва поведінкова терапія--денверська модель--лікування біологічних станів--метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/С 91
Назва : Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Логопедія-- Інноваційні технології
Зміст : Теоретичний огляд проблеми дискалькулії/ Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії/ А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини/ В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ/ К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників/ А. І. Герасимик, М. І. Берегова. Профілактика голосових порушень у дорослих/ А. С. Голубцова, М. І. Берегова. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи/ Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. А. Закусілова, М. І. Берегова. Профілактика голосових розладів у дітей/ А. С. Іванченко, М. І. Берегова. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії/ Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня/ Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. Профілактика голосових розладів у підлітків/ Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку/ М. А. Кудря, М. І. Берегова. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня/ Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії/ С. В. Лунько, М. І. Берегова. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією/ А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19/ В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання/ В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією/ С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя/ Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. Симптоматика і механізми виникнення афазії/ К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії/ К. С. Пітінова, М. І. Берегова. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП/ В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Профілактика заїкання в дошкільному віці/ Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС/ І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом/ К. В. Регеда, Н. В. Савінова. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем/ А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ А. А. Скиба, М. І. Берегова. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять/ О. О. Скороход, Н. В. Савінова. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням/ А. К. Слащова, М. І. Берегова. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями/ В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами/ О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії/ В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією/ Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією/ А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі/ Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ/ О. О. Черкас, В. І. Галущенко. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників/ Н. В. Шамров, М. І. Берегова. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці/ Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією/ Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова.
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264:005.7/П 78
Назва : Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :90 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 86-90. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264:005.7 + 005.7
Предметні рубрики: Логопедія-- Програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фонетична сторона мовлення--фонематичні процеси--темпо-ритмічна сторона мовлення--ритміко-інтонаційна сторона мовлення--лексична сторона мовлення--граматична сторона мовлення--зв’язне мовлення--дислексії--дисграфії--дизорфографії
Анотація: Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) є корекційною програмою, в якій представлено роботу з подолання порушень мовленнєвої системи в учнів молодших класів в умовах шкільного навчання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264-053.4/Т 76-618341157
Автор(и) : Трофименко Л. І.
Назва : Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 71-72. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264-053.4(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія-- Діти з вадами мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фонетико-фонематична сторона мовлення--лексична сторона мовлення--граматична сторона мовлення--зв’язне мовлення
Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(075.8/Р 22-501597363
Назва : Рання логопедична корекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Умань: Візаві, 2020
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія-- Корекція-- Порушення мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві порушення--мовленнєвий розвиток--логопедична допомога--фонетико-фонематична сторона мовлення--лексична сторона мовлення--граматична сторона мовлення--зв’язне мовлення--психомоторний розвиток дітей
Анотація: У посібнику детально представлений аналіз дитячого психомоторного та мовленнєво розвитку. Пропонуються методи діагностики домовного розвитку дітей з перинатальною енцефалопатією і дитячим церебральним паралічем, а також різні методи обстеження дітей першого, другого і третього року життя. Визначено особливості психомоторного розвитку дітей перших трьох років життя в онтогенезі. Детально описана корекційно-логопедична робота з дітьми з органічним ураженням центральної нервової системи від народження до трьох років.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(072)/Ш 35
Автор(и) : Швець О. І.
Назва : Клініко-педагогічні методи діагностики та корекції мовленнєвих порушень [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський, 2011
Кільк.характеристики :77 с
Колективи : Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 77. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(072)
Предметні рубрики: Логопедія-- Корекція-- Порушення мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерна діагностика--перинтальна патологія--лікувальна педагогіка--медикаментозна терапія
Анотація: В методичному посібнику охарактеризовано форми та методи клініко-педагогічної діагностики корекції мовленнєвого розвитку дітей, розглянуто роль перинатальної патології нервової системи у виникненні мовленнєвих порушень у дітей. Звертається увага на значення комплексного клініко-педагогічного піходу у діагностиці логопатій та всановленні ефективних напрямків роботи з дітьми з мовленнєвими патологіями шляхом інтеграції клініко-психологічних та педагогічних діагностичних методик.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://bnrc-kam-pod.at.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/А 43
Назва : Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020
Кільк.характеристики :377 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий розвиток--просторові уявлення--логоритмічні заняття--комплексна корекція--дизартричні порушення--дитячий церебральний параліч (дцп)--синдром дефіциту уваги--гіперактивність--корекційні засоби навчання--казкотерапія--піктограма--корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(075.8/Б 37-436196966
Автор(и) : Бегас, Людмила Дмитрівна
Назва : Логопедичні практикуми [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Умань, 2016
Кільк.характеристики :123 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 120-123. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія.-- Практикум
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення звуковимови--артикуляційна гімнастика--недоліки мовленнєвого дихання--заїкання--корекція голосу--дисграфія
Анотація: Посібник допоможе оволодіти знаннями, уміннями та навичками виховання та перевиховання осіб з мовленнєвими вадами, а також виявити і попередити у них мовленнєві порушення. Вони повинні володіти навичками діагностування та виправлення різних мовленнєвих вад не залежно від віку дитини.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)