Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (161)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корпоративна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
76:655.3(072)
К 90


    Кулінка, Юлія Сергіївна.
    Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу / Ю. С. Кулінка, Л. П. Романко ; Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет". - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. - 95 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93-94 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка, графічні техніки--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- корпоративна марка -- товарна категорія -- фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"

Дод.точки доступу:
Романко, Любов Павлівна
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
316.46(075.8)
В 31


    Вербовська, Л. С.
    Технології лідерства в організації [Електронний ресурс] : конспект лекцій / Л. С. Вербовська, Г. Ф. Боднар, Н. Є. Микитюк ; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : ІФТУНГ, 2021. - 80 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 78-80. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лідерство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
концепції лідерства -- інтелект лідера -- корпоративна культура -- командне лідерство -- спільне лідерство
Анотація: Мета курсу лекцій - забезпечити формування спеціальних знань у сфері лідерства, навчити співпрацювати та налагоджувати ділові стосунки з партнерами, зокрема зовнішніми, організовувати діяльність для досягнення спільної мети, долати комунікативні бар’єри, кваліфіковано здійснювати професійне спілкування під час виконання професійних завдань, вміти здійснювати самопрезентацію, бути лідерами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nung.edu.ua
Утримувачі документа:
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Дод.точки доступу:
Боднар, Г. Ф.
Микитюк, Н. Є.
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
316.45(075)
П 86


   
    Психологія тимбілдингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Г. Романовський [та ін.] ; Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут" . - Електронні текстові дані. - Харків : Друкарня Мадрид, 2017. - 93 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 90. - ISBN 978-617-7470-63-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
команда -- лідер -- корпоративна культура -- конфлікт -- стрес
Анотація: Публікацію здійснено у межах Проєкту Програми TEMPUS ELITE «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту». В посібнику описане формування основ професійного досвіду та одержання знань про шляхи формування і розвитку ефективної команди бізнес-лідерів, психологів-лідерів та лідерів у науці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.kpi.kharkov.ua
Утримувачі документа:
Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дод.точки доступу:
Романовський, Олександр Георгійович
Шаполова, Вікторія Валеріївна
Квасник, Ольга Віталіївна
Гура, Тетяна Віталіївна
Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.923.2
О-75


   
    Особистість в екстремальних умовах [Електронний ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів) / Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту ; редактор: Р. І. Сірко [та ін.] ; упорядник С. М. Вдович. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2021. - 217 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах
Вавринів, Олена. Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників / О. Вавринів. - С .9-11
Вінтюк, Юрій. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них / Ю. Вінтюк. - С .12-15
Віхляєва, Яна. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах / Я. Віхляєва. - С .16-19
Галабурда, Мар’яна. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю / М. Галабурда, О. Кривопишина. - С .20-22
Гурський, Віктор. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці / В. Гурський, С. Тесленко. - С .23-24
Зарічанський, Олег. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України / О. Зарічанський, М. Лелюк. - С .25-28
Казанчук, Ірина. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні / І. Казанчук, А. Котклевець. - С .29-32
Костючков, Сергій. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій / С. Костючков. - С .33-36
Кривопишина, Олена. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень / О. Кривопишина, Є. Порядін. - С .37-40
Подольна, Руслана. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні / Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. - С .41-42
Пономаренко, Станіслав. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників / С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. - С .43-46
Пурас, Тетяна. Особистість і проблема насильства в Україні / Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. - С .47-50
Ромашенко, Вікторія. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях / В. Ромашенко, Р. Яковлев. - С .51-53
Слободяник, Володимир. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій / В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. - С .54-56
Чміль, Каріна. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок / К. Чміль, О. Стельмах. - С .57-60
Яремко, Роман. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками / Р. Яремко. - С .61-62
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності
Бєліков, Ілля. Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України / І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. - С .63-66
Боднарчук, Вікторія. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту / В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. - С .67-69
Бойчук, Петро. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти / П. Бойчук. - С .70-73
Борбич, Наталія. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг / Н. Борбич. - С .74-76
Ваврик, Руслана. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента / Р. Ваврик. - С .77-80
Вдович, Світлана. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / С. Вдович. - С .81-82
Вінтюк, Юрій. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / Ю. Вінтюк. - С .83-86
Горіла, Катерина. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій / К. Горіла, Н. Вовк. - С .87-92
Заверуха, Ольга. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі / О. Заверуха. - С .93-94
Коваленко, Віктор. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України / В. Коваленко, О. Буракова. - С .95-97
Коваль, Мирослав. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності / М. Коваль. - С .98-102
Конівіцька, Тетяна. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти / Т. Конівіцька. - С .103-105
Литвин, Андрій. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС / А. Литвин. - С .106-109
Люта, Христина. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців / Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. - С .110-111
Мартинів, Олег. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти / О. Мартинів, О. Шукатка. - С .112-113
Марчук, Сергій. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка / С. Марчук, І. Ковальчук. - С .114-117
Марчук, Сергій. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Марчук, І. Чемерис. - С .118-121
Матвійчук, Тетяна. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності / Т. Матвійчук. - С .122-125
Мілютіна, Дар’я. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів / Д. Мілютіна, К. Березяк. - С .126-128
Пуш, Олена. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі / О. Пуш. - С .129-132
Фомич, Микола. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників / М. Фомич, А. Григоренко. - С .133-135
Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах
Бабич, Оксана. Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні / О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. - С .136-139
Бабіч, Оксана. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування / О. Бабіч [и др.]. - С .140-142
Інші автори: Коршевнюк Д., Сасько Є., Гараздовська В.
Гачак-Величко, Лілія. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. - С .143-144
Калька, Наталія. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події / Н. Калька, Г. Одинцова. - С .145-147
Куций, Олександр. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності / О. Куций. - С .148-152
Неурова, Алла. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури) / А. Неурова, Є. Віднічук. - С .153-156
Неурова, Алла. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби / А. Неурова, В. Ляшенко. - С .157-159
Романишин, Андрій. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї / А. Романишин, Ю. Сусол. - С .160-163
Ромашенко, Вікторія. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів / В. Ромашенко, О. Боярченко. - С .164-166
Руденко, Лариса. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти / Л. Руденко. - С .167-170
Соха, Антонія-Юлія. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів / А. -Ю. Соха, А. Литвин. - С .171-175
Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах
Афанасьєва, Наталя. Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру / Н. Афанасьєва. - С .176-178
Березяк, Ксенія. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці / К. Березяк, Г. Солдат. - С .179-182
Бужанська, Маріанна. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості / М. Бужанська. - С .183-184
Горностаєва, Ольга. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю / О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. - С .185-187
Приходько, Юрій. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація / Ю. Приходько. - С .188-192
Сайчук, Руслана. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України / Р. Сайчук, Н. Вовк. - С .193-197
Татарінов, Євген. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю / Є. Татарінов. - С .198-201
Усов, Дмитро. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві / Д. Усов. - С .202-204
Хоменко, Анастасія. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину / А. Хоменко, Н. Партико. - С .205-208
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійні страхи -- дебрифінг -- психологічна стійкість -- булінг -- нейрокогнітивний хакінг -- феномен пробачення -- насильство -- віктимна поведінка у жінок
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Дод.точки доступу:
Сірко, Р. І. \редактор.\
Козяр, М. М. \редактор.\
Литвин, А. В. \редактор.\
Руденко, Л. А. \редактор.\
Вдович, С. М. \упорядник.\
Гараздовська, В.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)