Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (443)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Наукові періодичні видання Університету (81)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
   376-056.36(075)
   Ч-15


    Чайка, Маргарита Сергіївна.
    Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами / М. С. Чайка, Г. В. Усатенко, О. В. Кривоногова ; редактор І. Трохлєб. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. - 82 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 74-77. - ISBN 978-966-97885-0-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Комунікації--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- нозології -- моніторинг ефективності -- критерії успішності -- українська піктограма
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У виданні наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Посібник розкриває практичний досвід використання АДК.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
ФОП Усатенко Ганна Володимирівна

Дод.точки доступу:
Усатенко, Ганна Володимирівна
Кривоногова, Оксана Валеріївна
Трохлєб, І. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
378.091.64(075.8)
П 69


   
    Практикум до виконання практичних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі" [Електронний ресурс] : для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем "Бакалавр" спеціальність 013 Початкова освіта / Маріупольський державний університет ; укладач І. Б. Тимофєєва. - Електронні текстові дані. - Маріуполь : МДУ, 2020. - 64 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Методичні вказівки розроблено відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Метою пропонованих методичних вказівок є надання практичної допомоги здобувачам вищої освіти у формуванні технологічної компетентності в межах виконання завдань практичних та самостійних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі", які передбачають вивчення змісту технологічної освітньої галузі, яка реалізовується через новий інтегрований курс "Дизайн і технології" та "Я досліджую світ". У методичних вказівках визначено послідовність, алгоритми дій, правила оформлення, зміст завдань практичних робіт; подано критерії оцінювання. Кожне завдання практичних робіт розраховано на 2 години аудиторної роботи та роботи в поза-аудиторний час вимагає від здобувачів вищої освіти як виконання методичних вказівок, так і самостійного доопрацювання. Методичні вказівки призначено здобувачам вищої освіти ОС "Бакалавр", а також спрямовано на допомогу здобувачам закладів вищої освіти в подальшому професійному розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.mdu.in.ua
Утримувачі документа:
Маріупольський державний університет

Дод.точки доступу:
Тимофєєва, І.Б. \укладач.\
Маріупольський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
76.036(477)
С 76


   
    Стан розвитку дизайну в Україні. На прикладі графічного та предметного дизайну [Електронний ресурс] : звіт за результатами дослідження / Л. Кривецька [та ін.] ; Український культурний фонд, Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2019. - 73 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графічний дизайн--Україна

Кл.слова (ненормовані):
ринок дизайну -- право інтелектуальної власності -- стандарти -- критерії якості -- освіта -- людський капітал -- екосистема -- європейський досвід
Анотація: Дослідження проводила агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks в рамках проєкту «Моніторин розвитку дизайну в Україні» Програми «УКМ: Український культурний монітор» за підтримки Українського культурного фонду. Проєкт має на меті створення в Україні дієвого моніторингового інструменту розвитку дизайну для розробників політик, медіа та учасників ринку, який можна буде використовувати повторно для дослідження інших секторів креативних індустрій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.ppv.net.ua
Утримувачі документа:
Український культурний фонд

Дод.точки доступу:
Кривецька, Лілія
Кобринович, Марта
Воробей, Володимир
Плющева, Олеся
Український культурний фонд
Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
   37:001.83(477)
   О-72


   
    Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.) / Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ; редактор В. В. Нечипоренко. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2021. - 348 с. - Назва з титул. екрана. - . - ISBN 978-966-8157-95-0 : Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології
Avazova, Durdona Erkinovna. Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati / D. E. Avazova. - С .13
Бабська, Катерина Миколаївна. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку / К. М. Бабська. - С .15
Бавшина, Руслана Броніславівна. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації / Р. Б. Бавшина. - С .17
Балан, Аурелия Ивановна. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности / А. И. Балан. - С .20
Бараненкова, Дар’я Сергіївна. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку / Д. С. Бараненкова. - С .22
Баранець, Інна Володимирівна. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією / І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. - С .23
Біла, Дар’я Володимирівна. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти / Д. В. Біла. - С .25
Білоусова, Ліна Владиславівна. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи / Л. В. Білоусова. - С .27
Бовчалюк, Катерина Миколаївна. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку / К. М. Бовчалюк. - С .29
Бойко, Олександра Олексіївна. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня / О. О. Бойко. - С .30
Бублікова, Наталія Юріївна. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами / Н. Ю. Бублікова. - С .32
Бугай, Аліна Вікторівна. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня / А. В. Бугай. - С .34
Бурнова, Марія Сергіївна. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти / Марія Сергіївна Бурнова. - С .36
Возчикова, Наталія Василівна. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки / Н. В. Возчикова. - С .38
Воробець, Анастасія Анатоліївна. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації / А. А. Воробець. - С .40
Гаменко, Валерія Едуардівна. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку / В. Е. Гаменко. - С .42
Горшкова, Галина Володимирівна. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення / Г. В. Горшкова. - С .44
Губрієнко, Олена Миколаївна. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / О. М. Губрієнко. - С .46
Дерибас, Марина Олександрівна. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів / М. О. Дерибас. - С .47
Дериведмідь, Альона Ігорівна. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра / Альона Ігорівна Дериведмідь. - С .49
Драєвська, Анастасія Андріївна. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / Анастасія Андріївна Драєвська. - С .51
Дубина, Аліна Максимівна. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій / Аліна Максимівна Дубина. - С .52
Дьоміна, Владислава Ігорівна. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / В. І. Дьоміна. - С .55
Євенко, Олена Володимирівна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами. / О. В. Євенко. - С .57
Єрьоменко, Юлія Вікторівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня. / Юлія Вікторівна Єрьоменко. - С .59
Ісаєва, Олена Володимирівна. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи / О. В. Ісаєва. - С .61
Кабанова, Анастасія Віталіївна. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / А. В. Кабанова. - С .64
Каптьол, Оксана Олександрівна. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії / О. О. Каптьол. - С .65
Карлова, Дар’я Валеріївна. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти / Д. В. Карлова. - С .67
Кікош, Катерина Вячеславівна. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження / К. В. Кікош. - С .69
Кіріллова, Анна Олександрівна. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами. / А. О. Кіріллова. - С .71
Клочкова, Юлія Володимирівна. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти / Ю. В. Клочкова. - С .72
Коваленко, Вячеслав Олександрович. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору / В. О. Коваленко. - С .74
Коваль, Марія Петрівна. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення / М. П. Коваль. - С .76
Коробова, Ніна Вікторівна. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру / Н. В. Коробова. - С .78
Костюкова, Наталія Юріївна. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Ю. Костюкова. - С .80
Кривoручкo, Тeтянa Сeргiївнa. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку / Т. С. Кривoручкo. - С .82
Крисько, Катерина Петрівна. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі / К. П. Крисько. - С .84
Кузнецова, Наталя Володимирівна. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі / Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. - С .86
Люта, Юлія Анатоліївна. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання / Ю. А. Люта. - С .88
Миколаєнко, Лідія Олександрівна. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти / Л. О. Миколаєнко. - С .91
Міщенко, Інна Вадимівна. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / І. В. Міщенко. - С .93
Нечипоренко, Валентина Василівна. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти / В. В. Нечипоренко. - С .95
Орлова, Ольга Владленівна. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / О. В. Орлова. - С .97
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм» / А. О. Позднякова. - С .99
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості / А. О. Позднякова. - С .100
Позднякова, Олена Леонтіївна. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів / О. Л. Позднякова. - С .102
Прядкіна, Анастасія Андріївна. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку. / А. А. Прядкіна. - С .105
Пуріс, Таїсія Олегівна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня / Т. О. Пуріс. - С .107
Рашкевич, Марина Василівна. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі / М. В. Рашкевич. - С .109
Савранова, Віолетта Вікторівна. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії / В. В. Савранова. - С .110
Саєнко, Тетяна Андріївна. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання / Т. А. Саєнко. - С .113
Саніна, Вероніка Євгенівна. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / В. Є. Саніна. - С .115
Сілявіна, Юлія Сергіївна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи / Ю. С. Сілявіна. - С .117
Сіра, Ірина Валеріївна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості / І. В. Сіра. - С .119
Соколова, Світлана Олександрівна. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру / С. О. Соколова. - С .122
Солов’ян, Юлія Леонідівна. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна / Ю. Л. Солов’ян. - С .124
Стельмакова, Юлія Ігорівна. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я / Ю. І. Стельмакова. - С .126
Супрун, Юлія Русланівна. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору. / Ю. Р. Супрун. - С .128
Терещенко, Ірина Богданівна. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги / І. Б. Терещенко. - С .130
Усольцева, Ірина Владиславівна. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку / І. В. Усольцева. - С .132
Храпач, Катерина Олександрівна. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху / К. О. Храпач. - С .134
Шкабко, Анна Іванівна. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням / А. І. Шкабко. - С .136
Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку
Аханова, Алла Володимирівна. Лідерство як соціально-психологічний феномен / А. В. Аханова. - С .138
Білик, Дар’я Євгенівна. Рівні самооцінки молодших школярів. / Д. Є. Білик. - С .140
Бугай, Альбіна Вікторівна. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності / А. В. Бугай. - С .142
Ведмідь, Валерія Анатоліївна. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів / В. А. Ведмідь. - С .144
Галієва, Ольга Михайлівна. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів / О. М. Галієва. - С .147
Гендзьора, Тетяна. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї / Т. Гендзьора. - С .149
Голець, Валентина Володимирівна. Соціальні мережі в контексті соціальної психології / В. В. Голець. - С .150
Гусар, Богдана Вадимівна. Гендерні особливості прояву прокрастинації / Б. В. Гусар. - С .151
Дзугаева, Зарина Руслановна. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике / З. Р. Дзугаева. - С .153
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .154
Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів / Т. С. Кетлер-Митницька. - С .156
Кононенко, Каріна Романівна. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи / К. Р. Кононенко. - С .158
Кудінова, Маргарита Сергіївна. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова. - С .161
Малинка, Олександра. Агресія у підлітковому віці / О. Малинка. - С .162
Мансурова, Маргарита. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку / М. Мансурова. - С .163
Мартинюк, Христина. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри / Х. Мартинюк. - С .165
Назаренко, Н. В. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі / Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. - С .167
Осадча, Олександра Олександрівна. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів / О. О. Осадча. - С .169
Рупчєва, Аліна Володимирівна. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Рупчєва. - С .171
Семенов, Дмитро Олександрович. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці / Д. О. Семенов. - С .173
Таран, А. В. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників / А. В. Таран. - С .174
Турубарова, Анастасія Володимирівна. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19 / А. В. Турубарова. - С .176
Школа, Марина Олександрівна. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку / М. О. Школа. - С .178
Штепенко, Олена Сергіївна. Види мотивації молодших школярів / О. С. Штепенко. - С .179
Юрченко, Світлана. Проблема самотності у похилому віці / С. Юрченко. - С .181
Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку
Баніт, Ольга Романівна. Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом / О. Р. Баніт. - С .183
Береженна, Ліна Юріївна. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку / Л. Ю. Береженна. - С .185
Борка, Анастасія Олександрівна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи / А. О. Борка. - С .188
Брехова, Альона. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку / А. Брехова. - С .190
Бродецький, Максим Олександрович. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні / М. О. Бродецький. - С .192
Vorzheinova, Valeriia. Dogs and autism: a promising treatment approach / V. Vorzheinova. - С .194
Гніденко, Анна Миколаївна. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту / А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. - С .195
Hoshko, Kseniia Olexandrivna. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment / K. O. Hoshko. - С .197
Доценко, Ольга Олексіївна. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності / О. О. Доценко. - С .199
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .201
Задорожна, Галина Олександрівна. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації / Г. О. Задорожна. - С .203
Кий, Олександр Григорович. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій / О. Г. Кий. - С .205
Клочек, Наталія Василівна. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами / Н. В. Клочек. - С .207
Литвиненко, Андрій Васильович. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів / А. В. Литвиненко. - С .208
Ляшенко, Валентина Петрівна. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію / В. П. Ляшенко. - С .210
Марішин, Андрій Андрійович. Фізична терапія при сколіотичній хворобі / А. А. Марішин. - С .212
Нарожна, Анна Вікторівна. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків / А. В. Нарожна. - С .213
Орел, Мирослава Ярославівна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі / М. Я. Орел. - С .215
Пасик, Тетяна Василівна. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу / Т. В. Пасик. - С .218
Pieszczek, K. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion / K. Pieszczek. - С .219
Cуєтова, Єлизавета. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді / Є. Cуєтова. - С .221
Сухина, Ольга Олегівна. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті / О. О. Сухина. - С .223
Торба, Віталій Васильович. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення / В. В. Торба. - С .224
Турицька, Тетяна Григорівна. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми / Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. - С .226
Удовіченко, Анастасія Валеріївна. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі / А. В. Удовіченко. - С .229
Халік, Євгенія Юріївна. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії / Є. Ю. Халік. - С .232
Халік, Руслан Надімович. Фізична терапія при радікулопатіях / Р. Н. Халік. - С .232
Хамдамова, Малика Ильхамовна. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения / М. И. Хамдамова. - С .235
Чуча, Олег Юрійович. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді / О. Ю. Чуча. - С .237
Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи
Александрова, Надежда Станиславовна. Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях / Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. - С .240
Акопян, Анна Володимирівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. В. Акопян. - С .242
Баран, Віта Василівна. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського / В. В. Баран. - С .244
Бебік, Ольга Іванівна. Компоненти творчих здібностей учнів / О. І. Бебік. - С .246
Бобро, Артур Анатолійович. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи / А. А. Бобро. - С .247
Борисов, Вячеслав Вікторович. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості / В. В. Борисов. - С .249
Будовська, Анна Василівна. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору / А. В. Будовська. - С .251
Гавришева, Ірина. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі / І. Гавришева. - С .252
Гібалова, Наталія Володимирівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності / Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. - С .254
Головач, Марія Юріївна. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку / М. Ю. Головач. - С .256
Головач, Марія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства / М. Ю. Головач. - С .258
Гужва, Ольга Іванівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ / О. І. Гужва. - С .261
Давиденко, Алсу Казбеківна. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. К. Давиденко. - С .263
Дерев’янко, Валентина Миколаївна. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь / В. М. Дерев’янко. - С .266
Дімітрова, Діана Олегівна. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів / Д. О. Дімітрова. - С .268
Довгань, Ірина Григорівна. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Довгань. - С .269
Заворуєва, Ольга Максимівна. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра. / О. М. Заворуєва. - С .271
Закревська, Анжела Валеріївна. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи / А. В. Закревська. - С .273
Ісаєва, Людмила Володимирівна. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі / Л. В. Ісаєва. - С .275
Каминіна, Альбіна Валентинівна. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання / А. В. Каминіна. - С .277
Каримова, Зилола Зафаржон. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах / З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. - С .280
Koturbash, Nataliia. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education / N. Koturbash. - С .282
Кравченко, Лілія Миколаївна. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням / Л. М. Кравченко. - С .284
Лупінович, С. М. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. - С .286
Манич, Маргарита Євгенівна. Освітні проєкти нової української школи / М. Є. Манич. - С .288
Мельник, Ірина Миколаївна. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельник. - С .290
Мирзаева, Азиза Менгалиевна. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах / А. М. Мирзаева. - С .292
Мозгова, Вікторія Володимирівна. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей / В. В. Мозгова. - С .295
Мосіна, Катерина Едуардівна. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / К. Е. Мосіна. - С .296
Немерюк, Юлія. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу / Ю. Немерюк. - С .299
Олійник, А. П. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи / А. П. Олійник, В. О. Тішковська. - С .301
Орищук, Марія Ігорівна. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів / М. І. Орищук. - С .306
Паюл, Ирина Витальевна. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье / И. В. Паюл. - С .308
Плужник, Анна Олегівна. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення / А. О. Плужник. - С .310
Помін, Надія Василівна. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій / Н. В. Помін. - С .312
Попович, Ігор Федорович. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання / І. Ф. Попович. - С .314
Рибка, Ольга Миколаївна. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів / О. М. Рибка. - С .316
Рог, Ольга Володимирівна. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму / О. В. Рог. - С .318
Садыков, Рустам Мансурович. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов / Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. - С .320
Сайдалиева, Озода Утешовна. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах / О. У. Сайдалиева. - С .323
Сидорів, Сергій Мирославович. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик / С. М. Сидорів. - С .324
Склярук, А. В. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки / А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. - С .327
Смоляк, Володимир Мирославович. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти / В. М. Смоляк. - С .329
Стеблюк, Анна Олександрівна. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду / А. О. Стеблюк. - С .330
Ульяшина, Світлана Олегівна. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням / Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. - С .332
Фіалко, Катерина Андріївна. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів / К. А. Фіалко. - С .334
Хайнус, Анна Ярославівна. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів / А. Я. Хайнус. - С .336
Черкасова, Світлана Василівна. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі / Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. - С .339
Шаварина, Наталия Николаевна. Информатика в начальной школе узбекистана / Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. - С .341
Шаповалова, Олександра Дмитрівна. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку / О. Д. Шаповалова. - С .345
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітня робота--З’їзди і конференції

Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради

Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В. \редактор.\
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року) / Львівський державний університет внутрішніх справ ; укладач З. Р. Кісіль. - Електронні текстові дані. - Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Благута, Роман. Вступне слово / Р. Благута. - С .3
Андрушко, Людмила. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників / Л. Андрушко. - С .6
Багрій, Вікторія. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя» / В. Багрій. - С .10
Бамбурак, Наталія. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. - С .15
Барко, Вадим. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. - С .17
Березовська, Лариса. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів / Л. Березовська. - С .22
Білинська, Н. Я. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії / Н. Я. Білинська. - С .25
Борисюк, Ольга. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід / О. Борисюк. - С .28
Галян, Ігор. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія / І. Галян, О. Галян. - С .32
Гнатюк, Ольга. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти / О. Гнатюк. - С .36
Гнатюк, Юлія. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. - С .40
Грабовська, Софія. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу / С. Грабовська, Т. Бурдіна. - С .43
Гривнак, Ірина. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. - С .47
Давидова, Ольга. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу / О. Давидова, В. Барко. - С .51
Держко, Ігор. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху / І. Держко. - С .55
Євдокімова, О. О. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях / О. О. Євдокімова. - С .57
Жигайло, Наталія. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення / Н. Жигайло, Н. Боженко. - С .61
Жизномірська, Оксана. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. - С .66
Жукевич, І. П. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. - С .70
Заверуха, Ольга. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. - С .73
Зубіашвілі, Ірина. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії / І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. - С .77
Ілляшенко, Тамара. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. - С .81
Казміренко, В’ячеслав. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості / Казміренко. - С .85
Карпенко, Віталій. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. - С .90
Карпенко, Зіновія. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді. / З. Карпенко. - С .94
Карпенко, Наталія. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. - С .98
Карпінська, Роксолана. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості / Р. Карпінська. - С .100
Католик, Галина. Рефлексії психотерапевтичного досвіду / Г. Католик. - С .104
Ковальчук, Зоряна. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини / З. Ковальчук. - С .109
Козира, Петро. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю / П. Козира. - С .111
Козирєв, Микола. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. - С .115
Колесніченко, Олександр. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини / О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. - С .120
Колосович, Олександр. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці / О. Колосович. - С .123
Корнієнко, І. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості / І. Корнієнко. - С .127
Крупник, Ганна. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї / Г. Крупник. - С .130
Куций, Олександр. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування / О. Куций. - С .133
Легка, Андріана. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я / А. Легка. - С .136
Лигун, Ніна. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід / Н. Лигун, З. Кісіль. - С .141
Лисак, Віра. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. - С .146
Луценко, Юрій. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг / Ю. Луценко. - С .149
Лялюк, Галина. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання / Г. Лялюк. - С .156
Лялюк, Галина. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я / Г. Лялюк, В. Петрів. - С .161
Майорчак, Наталія. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації / Н. Майорчак. - С .164
Марчук, Алла . Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій / А. Марчук. - С .167
Мороз, Ольга. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах / О. Мороз. - С .170
Мрака, Наталя. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії / Н. Мрака. - С .173
Навроцька, Віра. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння / В. Навроцька. - С .176
Обухівська, Антоніна. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами / А. Обухівська. - С .178
Одинцова, Галина. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. - С .182
Орищин, Лідія. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді / Л. Орищин. - С .187
Осьодло, Василь. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України / В. Осьодло, Д. Зубовський. - С .190
Пампура, Ігор. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів / І. Пампура, Л. Процик. - С .194
Потапчук, Євген. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя / Є. Потапчук, Д. Карпова. - С .198
Потапчук, Наталія. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми / Н. Потапчук, Т. Венцеславська. - С .201
Решетило, Лідія. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні / Л. Решетило. - С .203
Сибірний, Андрій. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними / А. Сибірний. - С .206
Сибірна, Рома. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання / Р. Сибірна, О. Зарічна. - С .208
Сіткар, Віктор. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки. / В. Сіткар, Н. Сіткар. - С .211
Стульківська, Мар’яна. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб / М. Стульківська. - С .216
Супрун, Дар’я. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення / Д. Супрун. - С .218
Тютюнник, Лілія. Психологічні прояви бойового стресу / Л. Тютюнник. - С .221
Фінів, Ольга. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти / О. Фінів. - С .224
Христук, Оксана. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. - С .228
Цільмак, Олена. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів / О. Цільмак. - С .231
Швець, Дмитро. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки / Д. Швець. - С .235
Шиделко, Анна. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології / А. Шиделко. - С .238
Щербина-Прилука, Валентина. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства / В. Щербина-Прилука. - С .243
Яремко, Роман. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників / Р. Яремко. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--З’їзди і конференції

Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кісіль, З. Р. \укладач.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
616.89-008.441.44(075.8)
М 89


    Мудренко, І. Г.
    Суїцидологія [Електронний ресурс] : конспект лекцій / І. Г. Мудренко ; Сумський державний університет. - Електронні текстові дані. - Суми : Сумський державний університет, 2022. - 77 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 58 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медицина--Суїцид--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
депресія -- діагностичні критерії -- шизофренія -- когнітивні розлади -- адиктивні розлади -- попередження
Анотація: У навчальному виданні структуровано питання клінічної суїцидології, а саме: основні чинники ризику-антиризику суїцидальної поведінки (СП) за психічних захворювань, клінічну феноменологію, методи превенції самогубств.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний університет

Дод.точки доступу:
Сумський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
378.091.31:004.9
В 43


   
    Використання сервісів адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя [Електронний ресурс] : методичний посібник / В. М. Барладим [та ін.] ; за ред. М. П. Шишкіної ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 148 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-556-1 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання--Хмаро орієнтоване навчання--Методичні посібники

   Комп’ютерні технології


Кл.слова (ненормовані):
MS Office 365 -- електронні освітні ресурси -- WPadV4 -- AWS -- севіси відкритої науки -- освітній процес -- хмарні сервіси -- CoCalc -- Knewton -- персоналізоване навчання
Анотація: У методичному посібнику наведено теоретичні відомості з основ використання адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя, що охоплюють поняттєвий апарат, критерії добору засобів і ресурсів, проєктування структури середовища. Обґрунтовано методичні засади використання сервісів науково-навчальної хмари закладу освіти на базі MS Office 365, сервісів адаптивного управління контентом на базі загальнодоступної хмари (AWS, IBM Box), підтримування процесів створення і використання електронних освітніх ресурсів (WPadV4), використання сервісів відкритої науки в адаптивних хмаро орієнтованих системах, використання хмарного сервісу CoCalc для організації спільної роботи над навчальними проєктами та ін. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Барладим, В. М.
Берідзе, К. С.
Бруяка, А. В.
Горбаченко, С. В.
Коваленко, В. В.
Шишкіна, М. П. \редактор.\
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
378(038.1-87)
М 55


   
    Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : монографія / О. Воробйова [та ін.] ; за ред. В. Лугового, Ж. Таланової ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 220 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7486-38-0 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Якість вищої освіти--Євроінтеграція--Монографії

Анотація: У монографії визначено та обґрунтовано підходи і показники, критерії оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції на основі аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду як складові механізму оцінювання якості вищої освіти. Монографія буде корисною для здобувачів, викладачів, дослідників, керівників вищої освіти, осіб, зацікавлених у модернізації вищої освіти задля вдосконалення її якості, ефективного людського розвитку. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Воробйова, О.
Дебич, М.
Луговий, В.
Оржель, О.
Слюсаренко, О.
Таланова, Ж.
Трима, К.
Луговий, В. \редактор.\
Таланова, Ж. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
37.091.2:004.67(075.8)
В 54


   
    Виховання дітей та молоді у цифровому просторі [Електронний ресурс] : посібник / К. О. Журба [та ін.] ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 119-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Виховна робота--Цифрові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- дорадництво -- цифрове батьківство -- інформаційна гігієна -- SWOT-аналіз -- кібернасильство
Анотація: Посібник присвячено прикладному аспекту виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Схарактеризовано критерії та показники вихованості дітей та молоді у цифровому просторі.Обгрунтовано педагогічні умови виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Посібник призначений для науковців, викладачів, студентів закладів вищої педагогічної освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Журба, К. О.
Канішевська, Л. В.
Малиношевський , Р. В.
Харченко, Н. В.
Федоренко, С. В.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)